Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Ανατολή Κουτσικιανίδου-Προβλήματα Δημοτικής Κοινότητας Περίστασης


Ως τοπική σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Περίστασης με τον συνδυασμό “Άλλος Δρόμος”, έχω καταθέσει τα θέματα-προβλήματα του χωριού μου προς το τοπικό συμβούλιο και τον Πρόεδρο κ. Χελιδονόπουλο Γεώργιο. 

Τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί και απασχολούν σοβαρά τους κατοίκους είναι τα εξής:

1) Υπάρχει έλλειψη φρεατίων σε πολλούς δρόμους. Ακόμη και τα υπάρχοντα φρεάτια όμως χρήζουν καθαριότητας. Επίσης, εντοπίζεται πρόβλημα με τα νερά που λιμνάζουν στο δρόμο μπροστά από την είσοδο του γηπέδου.






2)  Από τα φανάρια στην διασταύρωση του γηπέδου λειτουργούν μόνο αυτά του κεντρικού δρόμου, ενώ το πλαϊνό είναι κατεστραμμένο και χρειάζεται άμεση αντικατάσταση. 


3)  Η αφετηρία και τα γραφεία του αστικού ΚΤΕΛ βρίσκονται στην Περίσταση. Όμως το λεωφορείο για το Νοσοκομείο ξεκινάει από τη στάση του Σιδ. Σταθμού, αποκλείοντας έτσι τους πολίτες (και ειδικά  μεγάλης ηλικίας) από την Περίσταση  να έχουν εύκολη και οικονομική πρόσβαση στο Νοσοκομείο, γιατί αναγκάζονται να πληρώνουν δύο εισιτήρια για μία διαδρομή. Προτείνεται, λοιπόν, είτε με την αγορά ενός εισιτηρίου να δικαιούνται μετεπιβίβαση στο λεωφορείο του νοσοκομείου είτε η αφετηρία του λεωφορείου προς το νοσοκομείο να είναι η Περίσταση, για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της περιοχής.


4)  Στους δρόμους της Περίστασης τα αποχετευτικά έργα έχουν μείνει ατελή, με λακκούβες και χαλίκια  (φαινόμενο σύνηθες για τη ΔΕΥΑ Κατερίνης) και χρειάζονται επιδιόρθωση.


5)  Υπάρχει έλλειψη από παιδικές χαρές, ενώ η Περίσταση είναι ένα μεγάλο χωριό. Αλλά και αυτές που ήδη έχει είναι σε πολύ κακή κατάσταση, εγκαταλελειμμένες και χωρίς συντήρηση εδώ και πολλά χρόνια.


6)  Έλεγχος των δέντρων σε όλους τους χώρους κλάδεμα των παλιών ξερών κλαδιών και τοποθέτηση πινακίδων (π.χ. για πτώση κλαδιών από δέντρα) ειδικά στη Ζωοδόχο Πηγή (εξωκλήσι Παναγίας).

                                                        Ανατολή Κουτσικιανίδου

τοπική σύμβουλος Περίστασης με τον συνδυασμό “Άλλος Δρόμος για τον Δήμο Κατερίνης”