Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2025

Το ΓΕΛ Κονταριώτισσας στη Βαρκελώνη στο πλαίσιο Επιμορφωτικού Σεμιναρίου.














Κινητικότητα εκπαιδευτικών στο ΓΕΛ Κονταριώτισσας στη Βαρκελώνη για παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου στο πλαίσιο εγκεκριμένου Προγράμματος Erasmus+ KA122

To ΓΕΛ Κονταριώτισσας συμμετείχε το Σεπτέμβριο σε Πρόγραμμα Erasmus+, που αφορά επιμόρφωση εκπαιδευτικών προκειμένου να ενσωματώσουν καλές και καινοτόμες πρακτικές στην καθημερινή σχολική διαδικασία.

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+KA122 που υλοποιείται από τη σχολική μονάδα με τίτλο «Καλλιέργεια της συνεργασίας, ανάπτυξη θετικού και δημοκρατικού περιβάλλοντος στην τάξη και απόκτηση νέων ψηφιακών και ήπιων δεξιοτήτων στο σχολείο μετά την πανδημία».

Υλοποιώντας τη δεύτερη και τελευταία κινητικότητα του συγκεκριμένου προγράμματος, τριμελής ομάδα εκπαιδευτικών, αποτελούμενη από Γκανά Ελένη, Υποδιευθύντρια του ΓΕΛ Κονταριώτισσας, Κωσταβέλη Ασπασία και Παπαθανασίου Μαρία, ταξίδεψε στη Βαρκελώνη, όπου και παρακολούθησε επιμορφωτικό σεμινάριο εξαήμερης διάρκειας (22/09/2025 – 27/09/2025) με τίτλο «A Satisfying School Experience: Strategies and Skills for Teachers» - Μια Ικανοποιητική σχολική εμπειρία: Ανάπτυξη Στρατηγικών και Ήπιων Δεξιοτήτων για Εκπαιδευτικούς , με φορέα υλοποίησης τη Europass Teacher Academy.

Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού και της αίτησης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα λάβαμε υπόψη τις τοπικές ιδιαιτερότητες του σχολείου, δηλαδή ότι οι μαθητές μας προέρχονται στο σύνολό τους από αγροτικές περιοχές. Συνεπώς κρίθηκε αναγκαίο και χρήσιμο να ενισχυθούν οι μαθητές μας τεχνολογικά άλλα και σε ο,τι αφορά στην ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων, καθώς εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει θετικά στη διδακτική διαδικασία.

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί ήρθαν σε επαφή τις σύγχρονες τάσεις στρατηγικών ανάπτυξης ψηφιακών και ήπιων δεξιοτήτων. Είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σχέδια μαθημάτων τα οποία προάγουν την καλλιέργεια του δημοκρατικού διαλόγου μέσα στην τάξη, της συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας. Επίσης στρατηγικές ανάπτυξης μέσα από τα μαθήματα ψηφιακών και ήπιων δεξιοτήτων.

Οι συμμετέχουσες επίσης ήρθαν σε επαφή με συναδέλφους εκπαιδευτικούς από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Τσεχία, Ισπανία και Ιταλία κι είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες στο πλαίσιο της διάχυσης των καλών πρακτικών. Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ο δρόμος για μια πιο σύγχρονη, συμπεριληπτική διάσταση εκπαίδευσης στο σχολείο.