Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Παρεμβάσεις σε εξέλιξη στην ενότητα ΒΑΤΑΝ


ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


Μέρος των παρεμβάσεων,  που δίνουν άλλη πνοή στην πόλη, αναβαθμίζουν την ποιότητα και την καθημερινότητα της ζωής των κατοίκων και εξασφαλίζουν τις καλύτερες δυνατές υποδομές, αποτελούν οι εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις στην Ενότητα - Επέκταση Βατάν, πέριξ του νέου (18ου) δημοτικού σχολείου και ευρύτερα, οι οποίες συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς, από την Αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων του  Δήμου Κατερίνης.



Ειδικότερα, μετά τις προγραμματισμένες διανοίξεις οδών, την κατασκευή πεζοδρομίων και τις κρασπεδώσεις που προηγήθηκαν και αναμόρφωσαν ριζικά την περιοχή, οι παρεμβάσεις ολοκληρώνονται με την τελευταία φάση και ειδικότερα με ασφαλτοστρώσεις στο οδικό δίκτυο, περιμετρικά του νέου σχολικού κτιρίου, ενώ έχουν ως στόχο την ασφαλή κίνηση των οχημάτων και τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών κυκλοφορίας.


Σάββας Χιονίδης: «Η ολιστική αντιμετώπιση στο επίκεντρο του στρατηγικού  μας σχεδιασμού για την Κατερίνη»


Όπως σημειώνει ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης: «Συνεχίζουμε τον κεντρικό στρατηγικό μας σχεδιασμό, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται η ολιστική αντιμετώπιση. Δεν υπάρχει αποσπασματικότητα και ορισμένες φορές τμήματα που φαίνονται διάσπαρτα, ουσιαστικά συνθέτουν κομμάτια ενός συντονισμένου, συνολικού σχεδιασμού. Τα συγκεκριμένα έργα συμβάλλουν καθοριστικά στην αναβάθμιση της περιοχής και βελτιώνουν αισθητά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Με βάση την καταγραφή και ιεράρχηση των αναγκών από τις υπηρεσίες μας, οι παρεμβάσεις αυτές εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα έργων, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη στο σύνολο του Δήμου».

Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Χρυσόστομος Κυραϊλίδης επέβλεψε την πρόοδο των εργασιών, ενώ σε δηλώσεις του ειδικά σε ό,τι αφορά τα έργα περιμετρικά του σχολείου, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία υλοποίησής τους, καθώς όπως τόνισε «εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη και ασφαλέστερη κυκλοφορία οχημάτων και πεζών, την ομαλή πρόσβαση των μαθητών, των γονιών και των εκπαιδευτικών στο νέο σχολείο».