Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Με ποια κριτήρια γίνονται οι ελαιοχρωματισμοί στα σχολικά κτίρια του Δήμου Κατερίνης; Τι είναι αυτό που παίζει ρόλο στο ποιο σχολείο θα βαφεί; Δημόσια ερώτηση προς την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κατερίνης και κάθε αρμόδιο.


Διαβάσαμε το δελτίο τύπου του Δήμου Κατερίνης και της δηλώσεις του εντεταλμένου συμβούλου της Τεχν. Υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης κύριου Κώστα Τσιουκάνη που αναφέρει μεταξύ άλλων για τις εργασίες ελαιοχρωματισμού στα σχολεία του Δήμου Κατερίνης «ότι καταγράψαν τις ανάγκες των σχολικών κτιρίων και για την ασφάλεια των παιδιών υλοποίησαν παρεμβάσεις».

Μάλλον ένα σχολείο το ξέχασαν…

Και μάλιστα για διάστημα 15 ετών… (αν ανατρέξουν στα αρχεία του Δήμου Κατερίνης)

Και αναφερόμαστε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης (δίπλα στην ΔΕΥΑΚ)



Ρωτάμε δημόσια την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κατερίνης και τους αρμόδιους και φυσικά τον κύριο Τσιουκάνη.

Πήγατε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης να καταγράψετε τα προβλήματα;

Με πια κριτήρια επιλέγετε ποια σχολεία θα βαφούν και ποια όχι;

Γιατί βάψατε ένα καινούργιο σχετικά σχολείο όπως το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης (και καλά κάνατε) και δεν βάψατε το 15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης, που είναι κατασκευής του 1950;

Τι είναι αυτό που αποτελεί για εσάς σημαντικό ώστε να βαφεί ένα σχολικό κτίριο;

Προς ενημέρωση σας, για τα προβλήματα και τις ενέργειες τόσο του Συλλόγου Γονέων όσο και της Διεύθυνσης του Σχολείου, υπάρχουν εδώ και χρόνια αιτήσεις προς τον Δήμο Κατερίνης, την Τεχνική Υπηρεσία και την Σχολική Επιτροπή.

Επίσης υπάρχουν πρωτοκολλημένα έγγραφα του Συλλόγου Γονέων και της Διεύθυνσης προς όλους τους αρμόδιους, χωρίς έστω μια τυπική δια αλληλογραφίας απάντηση.

Επίσης προς ενημέρωση σας, το σχολείο μας το έχει επισκεφτεί τεχνικό κλιμάκιο του Δήμου Κατερίνης με επικεφαλής Αντιδήμαρχο, χωρίς να έχει γίνει επίσης τίποτα.

Ύστερα από όλα αυτά περιμένουμε να μας απαντήσετε ποια είναι τα κριτήρια που συντρέχουν ώστε να βαφεί ένα σχολείο;

Είστε ευχαριστημένοι με την εικόνα που παρουσιάζει το 15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης;

Τι μας προτείνετε να πούμε στους γονείς του σχολείου μας αλλά και στα μικρά παιδιά σε λίγες ημέρες στον αγιασμό για την νέα σχολική χρονιά;

Με τιμή
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 15ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης.

"Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες σήμερα στο σχολείο μας 4 Σεπτεμβρίου 2015 και δυστυχώς δεν αποδεικνύουν σε καμία περίπτωση το ενδιαφέρον του Δήμου Κατερίνης για την Εκπαίδευση, την Παιδεία, και τις συνθήκες διαβίωσης των μικρών μαθητών... "









































Υ.Γ. " Σαν Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 15ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης και τον θεσμικό ρόλο που έχουμε, επιφυλασσόμαστε για όλες εκείνες τις νόμιμες ενέργειες που μας παρέχει ο νόμος ώστε να διασφαλίσουμε την ασφαλή διαβίωση στο σχολικό κτίριο των παιδιών μας."





Παρακάτω σας επισυνάπτουμε την διθυραμβική ανακοίνωση του Δήμου Κατερίνης που ισχυρίζεται ότι έλυσε όλα τα προβλήματα στα σχολεία της πόλης μας.

Δυστυχώς για τον Δήμο Κατερίνης οι παραπάνω φωτογραφίες τον διαψεύδουν…




ΕΛΑΙΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ

Ολοκληρώνονται οι ελαιοχρωματισμοί από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Κατερίνης στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο σύνολο του Δήμου Κατερίνης.


Με το πρώτο κουδούνι οι μαθητές του 1ου Λυκείου, του 1ου Δημοτικού σχολείου, του 7ουΓυμνασίου, του 5ου Δημοτικού σχολείου και του Δημοτικού σχολείου Ανδρομάχης, θα  αντικρίσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον, με φρεσκοβαμμένα κτίρια.
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες και παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και τη μειωμένη χρηματοδότηση των Δήμων, ο Δήμος Κατερίνης ανταποκρίθηκε έγκαιρα, δίδοντας προτεραιότητα στον τομέα της εκπαίδευσης και δείχνοντας έμπρακτα το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του για την παιδεία, υλοποιώντας με ίδιους πόρους τις παρεμβάσεις που απαιτούνται έτσι ώστε να λειτουργήσουν εύρυθμα και χωρίς προβλήματα όλες οι σχολικές μονάδες του Δήμου μας.
Όπως τονίζει ο εντεταλμένος σύμβουλος της Τεχν. Υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης Κώστας Τσιουκάνης, «Ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, κι αφού καταγράψαμε τις ανάγκες των σχολικών κτιρίων, προγραμματίσαμε και υλοποιήσαμε  παρεμβάσεις με γνώμονα την ασφάλεια των μαθητών και την καλύτερη δυνατή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ας μην ξεχνάμε πως το σχολικό περιβάλλον παίζει σημαντικό ρόλο στην Εκπαίδευση».