Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2018

Η Ελλάδα στο τέλος της ιστορίας της - Η Ελλάδα έχει τριπλάσιο μέγεθος γηρασμένου πληθυσμού από το όριο που χαρακτηρίζει μία χώρα ως γηρασμένη!!!

H εξέλιξη του δημογραφικού προβλήματος στην πατρίδα μας, με την υπογεννητικότητα από την οποία μαστίζεται, είναι απολύτως βέβαιο ότι, εάν δεν ανατραπεί αυτή η εφιαλτική κατάσταση, οδηγεί την Ελλάδα στο τέλος της ιστορίας της.

Ακόμη και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης δήλωσε στην NEW YORK TIMES (16-4-2017):

«Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα χρήματα για οικογένειες και παιδιά αλλά είναι δύσκολο να γίνει μέσα στην κρίση..Αν δεν το διορθώσουμε αυτό σε 20 χρόνια θα είμαστε μία κοινωνία ηλικιωμένων. Το γεγονός είναι ότι είναι μία καταστροφή».


Σύμφωνα με τα κριτήρια του ΟΗΕ, μια χώρα χαρακτηρίζεται γηρασμένη όταν το ποσοστό των ηλικιωμένων υπερβαίνει το 7% του πληθυσμού. Τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών αντιπροσωπεύουν σήμερα στη χώρα μας ποσοστό πάνω από το 21,3% του πληθυσμού. Δηλαδή η Ελλάδα έχει τριπλάσιο μέγεθος γηρασμένου πληθυσμού από το όριο που χαρακτηρίζει μία χώρα ως γηρασμένη!!! και είναι η 2η πλέον γηρασμένη χώρα στην Ε.Ε. των 28 κρατών μελών, μετά την Ιταλία, με το ποσοστό των ηλικιωμένων άνω των 65 ετών να έχει φθάσει το έτος 2017 στο 21,5%!!


Η ετήσια έκθεση της Ευρ. Επιτροπής για το 2017, για την παρακολούθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα, παρατηρεί ότι όλες οι βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματός μας θα επηρεαστούν από σημαντικές δημογραφικές αλλαγές. Εντός των επόμενων 10 ετών, ο αριθμός των παιδιών ηλικίας 5 ετών (ηλικία έναρξης της υποχρεωτικής σχολικής φοίτησης) αναμένεται να μειωθεί κατά 27 %.


Κατά την ίδια περίοδο, το ποσοστό των μαθητών ηλικίας 7-14 ετών θα μειωθεί κατά ποσοστό άνω του 17 % !! Ενδεικτικό του καταντήματος είναι και το γεγονός ότι οι Έλληνες μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της χώρας από 943.813 που ανέρχονταν το Σχολικό έτος 1954-1955 (και με πληθυσμό κάτω από 8 εκατομμύρια, αφού στην απογραφή του 1951 ήταν 7.631.801), μετά από 55 χρόνια, το σχολικό έτος 2010-2011 έχουν μειωθεί σε 558.633 (και με πληθυσμό 10.815.197 – απογραφή 2011).


Η αύξηση και η μείωση του πληθυσμού της χώρας ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τις τελευταίες δεκαετίες την πορεία του πλήθους των πολυτέκνων οικογενειών της χώρας. Η μείωση του ρυθμού με τον οποίο οι οικογένειες αποκτούν τέσσερα(4) ή περισσότερα τέκνα, δρα πολλαπλασιαστικά για τη μείωση του πληθυσμού, καθώς δεν αναπληρώνονται οι άτεκνοι και οι άγαμοι, το πλήθος των οποίων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια.


Αυτό και μόνον αποδεικνύει τη σημασία των πολύτεκνων οικογενειών για τον Ελληνικό πληθυσμό. Αναστροφή της δημογραφικής κατάρρευσης χωρίς αύξηση του αριθμού των νέων πολύτεκνων οικογενειών δεν μπορεί να συντελεσθεί σε καμία απολύτως περίπτωση.


Η συγκράτηση της μείωσης του πληθυσμού απαιτεί την αύξηση του αριθμού των πολυτέκνων οικογενειών, δηλαδή με 4 ή περισσότερα παιδιά διότι: Τα δύο πρώτα παιδιά αποτελούν αναπλήρωση των γονέων, το 3ο παιδί αναπληρώνει το 2ο παιδί που δεν έχουν όσοι αποκτούν ένα μόνο, και το 4ο παιδί αναπληρώνει (μαζί με το 3ο παιδί) τους άτεκνους συζύγους. Για τον απλό και προφανή αυτό λόγο, οι πολύτεκνοι (με 4 ή περισσότερα παιδιά) πρέπει να ενισχυθούν και να αυξηθούν.


Έχει γραφεί ότι για την επιβίωση του ασφαλιστικού μας συστήματος πρέπει να εισέρχονται τρεις νέοι ασφαλισμένοι για να μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ένας τέταρτος. Οι υπερπολύτεκνοι με 6 ή περισσότερα τέκνα έχουν καλύψει και τις συντάξεις των γονιών τους, χωρίς να επιβαρύνουν το συνταξιοδοτικό σύστημα!


Η Ελλάς τον Απρίλιο του 1932 κηρύχθηκε επισήμως σε πτώχευση. Η οικονομική κατάσταση της χώρας τότε αδιαμφισβήτητα ήταν πολύ χειρότερη από την οικονομική κατάσταση του 2010, που ο τότε Πρωθυπουργός εισήγαγε την πατρίδα μας στην εποχή των μνημονίων.


Δείτε, όμως, ποια υπήρξε η κατάσταση από πλευράς γεννήσεων την επταετία που ακολούθησε μετά την πτώχευση του 1932 και την επταετία την εποχή των μνημονίων.


Την επταετία 1933-1939 οι γεννήσεις ανήλθαν σε 189.583, 208.929, 192.511, 193.343, 183.878, 184.509 και 178.852 αντιστοίχως και συνολικώς σε 1.331.605, οι δε θάνατοι σε 111.447, 100.651, 101.416, 105.005, 105.674 ,93.766 και 100.457 αντιστοίχως και συνολικώς σε 718.416, δηλ. είχαμε υπεροχή γεννήσεων κατά 613.189.


Την επταετία 2011-2017 οι γεννήσεις ήσαν 106.428, 100.371, 94.134, 92.148, 91.847, 92.898 και 88.553 αντιστοίχως και συνολικώς σε 666.379, οι δε θάνατοι σε 111.099, 116.670, 111.794, 113.740, 121.212, 118.792 και 124.501 αντιστοίχως και συνολικώς σε 817.606, δηλ. είχαμε υπεροχή θανάτων κατά 151.427.


Δηλαδή την επταετία (1933-1939) μετά την πτώχευση του 1932 οι Έλληνες εδημιούργησαν πέντε πόλεις, όπως η Λάρισα, το Ηράκλειο-Κρήτης, η Πάτρα, ο Βόλος και το Αγρίνιο, με συνολικό πληθυσμό 613.189!!! Τότε η Ελλάς είχε πληθυσμό μόλις 7 εκατ.


Την επταετία (2011-2017) μετά την είσοδο στην εποχή των Μνημονίων κατέστρεψαν και ισοπέδωσαν μία πόλη των 151.427 κατοίκων!! Τώρα η Ελλάς έχει πληθυσμό σχεδόν 11εκατ.


Όταν ακόμη και η Κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας σήμανε συναγερμό για την σωτηρία του έθνους τους τί πρέπει να πράξει η Ελλάς;


Δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες (29-8-2016) η είδηση: «Αρχίστε να κάνετε παιδιά! Έχουμε πρόβλημα». Αυτή ήταν η επείγουσα έκκλησις που απηύθυνε η κυβέρνησις της Νοτίου Κορέας προς τους πολίτες της χώρας, καθώς η υπογεννητικότητα μαστίζει το έθνος. Το πρώτο πεντάμηνο εφέτος οι γεννήσεις έπεσαν κατά 5,3% σε σχέση με πέρυσι. Η κυβέρνησις ανακοίνωσε και έκτακτα μέτρα ύψους 50 εκατ. ευρώ».


Να σημειωθεί ότι η Νότιος Κορέα έχει έκταση 100.210 τ.χ. (αρκετά μικρότερη της Ελλάδος) και πληθυσμό 49.039.986 κατοίκους, δηλ. πενταπλασσίους από την Ελλάδα!!!


Συγχρόνως τη συρρίκνωση του πληθυσμού της Ελλάδος κατά 14,5% έως το 2050 προβλέπει Διεθνές Ινστιτούτο της Βιέννης (εφημερίδες 2-9-2016), αναφέροντας πως το ίδιο χρονικό διάστημα ο πληθυσμός των χωρών -μελών της Ευρωζώνης θα αυξηθεί κατά 6,6% σε σχέση με σήμερα, ενώ μείωση θα καταγραφεί στις χώρες της Βαλτικής, την Κροατία και την Βουλγαρία.


Άλλη έρευνα, που δημοσιεύθηκε με ολοσέλιδο δημοσίευμα στην Καθημερινή της Κυριακής στις 18-9-2016 με τον τίτλο: ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ ΤΟ 2050 Η ΕΛΛΑΔΑ, επιβεβαιώνει τα όσα το διεθνές Ινστιτούτο της Βιέννης είχε προβλέψει.


Την τελευταία δε επταετία (2011-2017) οι θάνατοι υπερβαίνουν σταθερά τις γεννήσεις κάθε χρόνο. Η συρρίκνωση του πληθυσμού επιτείνεται και από το γεγονός ότι, όπως αναγράφεται κατά κόρον στον ημερήσιο τύπο έχουν μεταναστεύσει από την Ελλάδα τα τελευταία έξι χρόνια πάνω από 450.000 νέοι Έλληνες σε διάφορες Ευρωπαϊκές Χώρες και αλλού, χωρίς να έχουν διάθεση επιστροφής στην Ελλάδα.



ΓΙΑ ΤΟ 2017


Από τους 51 νομούς της Ελλάδος σε δέκα τέσσερις (14) νομούς οι θάνατοι ήσαν διπλάσιοι από τις γεννήσεις.


1)Δράμας 675 γεννήσεις έναντι 1.433 θανάτων
2)Κιλκίς γεννήσεις 499 - θάνατοι 1.240,
3)Σερρών γεννήσεις 984 - θάνατοι 2.677,
4) Γρεβενών γεννήσεις 147 θάνατοι 314
5) Άρτας γεννήσεις 441 - θάνατοι 979,
6) Πρέβεζας γεννήσεις 372 θάνατοι 767
7)Καρδίτσας γεννήσεις 672 - θάνατοι 1.707,
8) Τρικάλων γεννήσεις 873 θάνατοι 1.786,
9) Φθιώτιδος γεννήσεις 972 θάνατοι 2017,
10) Ευρυτανίας γεννήσεις 95 - θάνατοι 233,
11)Φωκίδος γεννήσεις 187 - θάνατοι 469,
12) Αρκαδίας γεννήσεις 525 θάνατοι 1.112,
13) Λακωνίας γεννήσεις 561 - θάνατοι 1.253,
14)Μεσσηνίας γεννήσεις 1.161 - θάνατοι 2.228).


Σε όλους τους λοιπούς νομούς (πλην Δωδεκανήσου και Ηρακλείου, όπου υπάρχει μικρή υπεροχή των γεννήσεων) οι θάνατοι υπερτερούν εμφανώς των γεννήσεων!!



Για το 2017


Η άκρως απελπιστική κατάσταση σε ορισμένους νόμους.



ΝΟΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΘΑΝΑΤΟΙ 480 ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ 151


Σε έξι Δημοτικές Ενότητες του Νομού Γρεβενών με πληθυσμό 13.740 κατοίκων το 2017 είχαν μόλις 19 γεννήσεις και 170 θανάτους! Δηλ. 8πλάσσιοι και πλέον οι θάνατοι από τις γεννήσεις.



Δ.Ε. ΚΟΣΜΑ Θάνατοι 15 γεννήσεις 2 πληθυσμός 1.794
Δ.Ε. ΒΕΝΤΖΙΟΥ Θάνατοι 35 γεννήσεις 2 πληθυσμός 2.932
Δ.Ε. ΗΡΑΚΛΕΩΤΩΝ Θάνατοι 49 γεννήσεις 5 πληθυσμός 2.644
Δ.Ε. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΙΑΚΑ Θάνατοι 26 γεννήσεις 3 πληθυσμός 2.731 Δ.Ε. ΓΟΡΓΙΑΝΗΣ θάνατοι 20 γεννήσεις 2 πληθυσμός 1.581 Δ.Ε. ΧΑΣΙΩΝ Θάνατοι 25 γεννήσεις 5 πληθυσμός 2.058


ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2017 γεννήσεις 1228 θάνατοι 1.821


Σε εννέα Δημοτικές Ενότητες του Νομού Ιωαννίνων με πληθυσμό 28.276 κατοίκων το 2018 είχαν μόλις 30 γεννήσεις και 212 θανάτους! Δηλ. 7πλάσσιοι οι θάνατοι από τις γεννήσεις.



Δ.Ε. ΚΑΤΣΑΝΟΧΩΡΙΩΝ Θάνατοι 29 γεννήσεις 2 πληθυσμός 3.089
Δ.Ε. ΔΩΔΩΝΗΣ Θάνατοι 20 γεννήσεις 2 πληθυσμός 4.646
Δ.Ε. ΣΕΛΛΩΝ Θάνατοι 28 γεννήσεις 3 πληθυσμός 2.432
Δ.Ε. ΛΑΚΚΑΣ ΣΟΥΛΙΟΥ Θάνατοι 28 γεννήσεις 1 πληθυσμός 3.088
Δ.Ε. ΜΑΣΤΟΡΟΧΩΡΙΩΝ Θάνατοι 16 γεννήσεις 0 πληθυσμός 1.587
Δ.Ε ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ Θάνατοι 38 γεννήσεις 7 πληθυσμός 3.644
ΔΕ. ΖΙΤΣΑΣ Θάνατοι 22 γεννήσεις 9 πληθυσμός 4.467
Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΖΑΓΟΡΙΟΥ Θάνατοι 13 γεννήσεις 3 πληθυσμός 2.577
Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΖΑΓΟΡΙΟΥ Θάνατοι 18 γεννήσεις 3 πληθυσμός 2.746


ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
2017 γεννήσεις 672 - θάνατοι 1.707

Σε έξι Δημοτικές Ενότητες του Νομού Καρδίτσας με πληθυσμό 18.412 κατοίκων το 2018 είχαν μόλις 7 γεννήσεις και 134 θανάτους! Δηλ. σχεδόν 20πλάσσιοι οι θάνατοι από τις γεννήσεις.


Δ.Ε. ΑΡΓΙΘΕΑΣ Θάνατοι 12 γεννήσεις 0 πληθυσμός 3.061
Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΡΓΙΘΕΑΣ Θάνατοι 4 γεννήσεις 0 πληθυσμός 2.036
Δ.Ε. ΑΧΕΛΩΟΥ Θάνατοι 6 γεννήσεις 1 πληθυσμός 1.610
Δ.Ε. ΠΛΑΣΤΗΡΑ Θάνατοι 31 γεννήσεις 1 πληθυσμός 4.590
Δ.Ε. ΝΕΒΡΟΠΟΛΗΣ ΑΓΡΑΦΩΝ Θάνατοι 31 γεννήσεις 1 πληθυσμός 4.323
Δ.Ε. ΜΕΝΕΛΑΪΔΑΣ Θάνατοι 50 γεννήσεις 4 πληθυσμός 2.792




TO 2017: ΕΠΤΑΠΛΑΣΣΙΟΙ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ

Σε δέκα εννέα Δήμους της χώρας με πληθυσμό 212.669 κατοίκους οι γεννήσεις ήσαν μόνον 340 και οι θάνατοι 2.084 δηλ. εξαπλάσιοι και πλέον


ΔΡΑΜΑΣ
Δήμος Παρανεστίου γεννήσεις 15 θάνατοι 70 πληθυσμός 6.913

ΣΕΡΡΩΝ
Δήμος Αμφίπολης γεννήσεις 21 θάνατοι 195 πληθυσμός 13.800 (19)
Δήμος Νέας Ζίχνης γεννήσεις 40 θάνατοι 174 πληθυσμός 17.259


ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Δήμος Δεσκάτης γεννήσεις 25 θάνατοι 75 πληθυσμός 7.904

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Βορείων Τζουμέρκων γεννήσεις 5 θάνατοι 52 πληθυσμός 11.064 (10)
Δωδώνης γεννήσεις 19 θάνατοι 157 πληθυσμός 16.726 (8)
Πωγωνίου γεννήσεις 17 θάνατοι 138 πληθυσμός 12.950


ΑΡΤΑΣ
Δήμος Γεωρ.Καραϊσκάκη γεννήσεις 17 θάνατοι 114 πληθυσμός 10.434
Δήμος Κεντρ.Τζουμέρκων γεννήσεις 11 θάνατοι 132 πληθυσμός 12.731 (12)


ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Δήμος Αργιθέας γεννήσεις 1 θάνατοι 22 πληθυσμός 6.707 (22)
Δήμος Λίμνης Πλατήρα γεννήσεις 2 θάνατοι 62 πληθυσμός 8.913 (31)


ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
Δήμος Μακρακώμης γεννήσεις 41 θάνατοι 219 πληθυσμός 19.213


ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Δήμος Μεγανήσου γεννήσεις 3 θάνατοι 13 πληθυσμός 1.567


ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Δήμος Θέρμου γεννήσεις 6 θάνατοι 95 πληθυσμός 10.521 (16)


ΗΛΕΙΑΣ
Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεστένων γεννήσεις 47 θάνατοι 176 πληθυσμός 17.976

ΑΧΑΪΑΣ
Δήμος Καλαβρύτων γεννήσεις 46 θάνατοι 171, πληθυσμός 17.376


ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Δήμος Γορτυνίας γεννήσεις 27 θάνατοι 184 πληθυσμός 20.598


ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Δήμος Οιχαλίας γεννήσεις 39 θάνατοι 192 πληθυσμός 15.592


ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Δήμος Σικίνου γεννήσεις 0 θάνατοι 4 πληθυσμός 423
Δήμος Κιμώλου γεννήσεις 4 θάνατοι 16 πληθυσμός 1.378


ΟΥΔΕΜΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ

Το 2017 ουδεμία γέννηση υπήρξε σε 34 Δ.Ε. και Δήμους με συνολικό πληθυσμό 38.325 κατοίκους, ενώ είχαν 257 θανάτους.



1)στη Δ.Ε. Σιδηρονέρου - Δράμας με 767 κατοίκους θάνατοι 2
2)το ίδιο στην Δ.Ε. Άνω Βροντούς Σερρών με 679 κατοίκους θάνατοι 7,
3) στην Δ.Ε. Βλάστης - Εορδαίας με 833 κατοίκους θάνατοι 7 ΕΩΣ ΕΔΩ
4)Στην Δ.Ε. Νυμφαίου - Αμυνταίου με 336 κατοίκους θάνατοι 3,
5) στην Δ.Ε, Κρτσταλλοπηγής με 443 κατοίκους θάνατοι 8,
6)Δ.Ε. Αρρένων - Νεστορίου Καστοριάς με 821 κατοίκους θάνατοι 13,
7) Δ.Ε. Τύμφης- Ζαγορίου με 1.691 κατοίκους θάνατοι 15,
8)Δ.Ε. Βοβούσης - Ζαγορίου με 311 κατοίκους θάνατοι 2,
9)Δ.Ε. Μαστοχωρίων Κονίτσης με 1.587 κατοίκους θάνατοι 16,
10)Δ.Ε. Πωγωνιανής του Δήμου Πωγωνίου με 428 κατοίκους θάνατοι 5,
11)ΔΕ Μελισσουργών Κεντ. Τζουμέρκων, με 977 κατοίκους, θάνατοι 2
12)Δ.Ε. Αργιθέας της περιφέρειας Καρδίτσας με 3.061 κατοίκους θάνατοι 12,
13)Δ.Ε. Ανατολικής Αργιθέας της ίδιας περιφέρειας με 2.036 κατοίκους θάνατοι 4,
14)Δ.Ε. Νεραϊδας του Δήμου Πύλης Καλαμπάκας με 1.026 κατοίκους θάνατοι 5,
15)Δ.Ε. Παυλιανής του Δήμου Λαμιέων με 791 κατοίκους θάνατοι 3,
16)ΔΕ Τυμφρηστού του Δήμου Μακρακώμης με 722 κατοίκους θάνατοι 5,
17) Δ.Ε. Καφηρέως Καρύστου με 439 κατοίκους θάνατοι 7
18)Δ.Ε. Δομνίστας Καρπενησίου με 1.228 κατοίκους θάνατοι 11,
19) Δ.Ε. Προυσού με 1.604 κατοίκους θάνατοι 9
20) Δ.Ε. Καλλιέων- Δελφών με 1.852 κατοίκους θάνατοι 9
21)Δ.Ε. Ερεικούσης Κερκύρας με 400 κατοίκους θάνατοι 1
22)Δ.Ε. Καλάμου Λευκάδας με 665 κατοίκους θάνατοι 4,
23)Δ.Ε. Αποδοτίας - Ναυπακτίας, κάτοικοι 2.725, θάνατοι 12
24)Δ.Ε. Πυλλήνης - Ναυπακτίας, κάτοικοι 1.461, θάνατοι 11.
25)Δ.Ε. Φαλάνθου Τριπόλεως με 1.200 κατοίκους θάνατοι 10,
26) Δ.Ε. Δημητσάνης με 2.677 κατοίκους, θάνατοι 16
27) Δ.Ε. ΕΙΡΑΣ -Μεσσηνίας, με 756 κατοίκους, θάνατοι 6,
28)Δ.Ε. Οινόης με 508 κατοίκους 10,
29)Δήμος Αγίου Ευστρατίου, με 616 κατοίκους, θάνατοι 2,
30)στον Δήμο Ανάφης με 423 κατοίκους θάνατοι 6,
31)στον Δήμο Σικίνου με 423 κατοίκους θάνατοι 4,
32) Δ.Ε. Ολυμπίου - Καρπάθου με 655 κατοίκους θάνατοι 5
33)στον Δήμο Κιμώλου με 1.378 κατοίκους θάνατοι 9,
34)Δ.Ε. Εξωμβούργου του Δήμου Τήνου με 2.824 κατοίκους θάνατοι 26.



Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ


Στά χρόνια των μνημονίων όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ) παραβιάζοντας κατάφορα τις διατάξεις του Συντάγματος με 17 νόμους κατάργησαν σειρά μέτρων, που είχαν θεσπισθεί, ως δημογραφικά κίνητρα και εφάρμοσαν μία άκρως αντιδημογραφική, αντιοικογενειακή και αντιπολυτεκνική πολιτική, που οδηγεί σε μαρασμό και διάλυση την Ελληνική οικογένεια και το Έθνος.


Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ.


Για την ανατροπή της εφιαλτικής καταστάσεως επιβάλλεται η άμεση λήψη μέτρων τώρα, όταν μάλιστα ουδέν δημοσιονομικό κόστος έχουν:

- Α -

ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.


- Ι -


ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.



Να επανέλθει το ποσοστό 20% για τις προλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, που μειώθηκε απαραδέκτως με το άρθρο 25 του Ν. 44402016 στο 15%.



- ΙΙ -



ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ


Να καθιερωθεί και για τις πάσης φύσεως προσλήψεις των εκπαιδευτικών όπως το 20% προέρχεται από πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων όπως ίσχυε για προσλήψεις όλων των άλλων υπουργείων (άρθρο 1 παρ. 3 περ. δ και άρθρο 6 παρ. 1 και 2 του Ν. 34542006).


Να προηγούνται στις τοποθετήσεις οι πολύτεκνοι γονείς, που απέκτησαν την πολυτεκνική ιδιότητα μέχρι και το 2011, αφού αυτοί είχαν αδικηθεί. Το μέτρο δεν έχει δημοσιονομικό κόστος, αφού διορισμοί στην εκπαίδευση θα γίνονται.


- ΙΙΙ -


ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Να καθιερωθούν οι ελεύθερες (χωρίς εισοδηματικά ή άλλα κριτήρια) μετεγγραφές των πολυτέκνων και των τέκνων τους, που είναι φοιτητές, όπως ίσχυαν από το 1979 για 32 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα, όπως ομολογούσαν οι ίδιοι οι Πρυτάνεις, ώστε να μπορούν οι πολύτεκνοι και τα τέκνα τους, κατά τη διάρκεια της φοιτήσεως τους, να μετεγγράφονται σε αντίστοιχη Σχολή και σε αντίστοιχο έτος, που είναι πλησιεστέρα στον τόπο μονίμου κατοικίας των γονέων τους ή σε πόλη που σπουδάζει άλλος αδελφός (η) τους.


-ΙV-


ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΛΠ. ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. Ή ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ.


Να συμπεριληφθούν αυτοτελώς στους φορείς διανομής φρούτων, λαχανικών κλπ., οι Σύλλογοι Πολυτέκνων – Μέλη της ΑΣΠΕ, όπως γινόταν για 30 χρόνια, που τους έθεσε εκτός η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1701Β14-8-2015), με αποτέλεσμα οι πολύτεκνοι πλέον να τα στερούνται. Επί πλέον να αυξηθεί το όριο εισοδήματος για την διανομή τροφίμων παρεμβάσεως Ε.Ε. ή άλλων πηγών, για τους πολυτέκνους.


- V -


ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠOΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ.


Με τις διατάξεις του άρθρου 44 του Ν. 41112013 και του άρθρου 31 του Ν. 41722013 θεσπίσθηκε φόρος πολυτελούς διαβιώσεως για όσους κατέχουν αυτοκίνητα 1928 κ.ε. και άνω. Δεν προβλέπεται, όμως, εξαίρεση για τους πολυτέκνους, που εξ ανάγκης και όχι από πολυτέλεια αγόρασαν ένα αυτοκίνητο, για την μεταφορά της οικογένειας τους, που είναι 7θέσιο ή 9θέσιο και τα οποία είναι συνήθως κυβισμού μεγαλύτερου του 1928 κεκ.


Όπως ομολόγησε ο Αναπληρωτής υπουργός των Οικονομικών στις 11-1-2016 απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κων. Κατσίκη: «..το έτος 2013 το πλήθος των δηλώσεων με αριθμό προστατευομένων τέκνων πάνω από τέσσερα και φόρο πολυτελούς διαβίωσης για κατοχή αυτοκινήτων άνω των 1928 κ.ε. ήταν 3.940. Το έτος 2014 ήταν 3.077. Αντίστοιχα ο συνολικός φόρος πολυτελούς διαβίωσης για κατοχή τέτοιων αυτοκινήτων το 2013 ήταν 2.101.826 και το 2014 ήταν 1.673.923. Από εκτίμηση υπηρεσιακών παραγόντων, η μείωση οφείλεται ότι πολλοί πολύτεκνοι αναγκάσθηκαν να καταθέσουν τις πινακίδες τους στερώντας από τις οικογένειες τους ένα βασικό εργαλείο μετακίνησης. Διότι δεν μιλάμε για κάποιο αμάξι πολυτελείας που θέλει ο άλλος για να πάει να κάνει το Σαββατοκύριακο του το σουαρέ του, όπως λέγαμε στα γαλλικά, στο χωριό, για να δείξει ότι έχει πολλά λεφτά. Μιλάμε για μια κατάσταση όπου ο άλλος πάει να καλύψει μια βασική του ανάγκη και έχουν αναγκασθεί και έχουν καταθέσει τις πινακίδες χάνοντας το δημόσιο πολύτιμα έσοδα από ΦΠΑ, από βενζίνη, από φόρο εισοδήματος στα συνεργεία αυτοκινήτων και μιά σειρά από άλλες τέτοιες κατηγορίες.. ».!!


- VI -


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ


Να επανέλθει η καταργηθείσα διάταξη της παρ 1 του άρθρου 16 του Ν. 38632010, που παρείχε τη δυνατότητα στους πολυτέκνους με ορισμένες προϋποθέσεις, να απασχολούνται άνευ περικοπής της συντάξεως τους, καθώς με το νέο καθεστώς (παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 43872016) για τους πολυτέκνους-συνταξιούχους, που αναλαμβάνουν εργασία, οι ακαθάριστες συντάξεις τους, κύριες και επικουρικές, καταβάλλονται μειωμένες κατά 60% για όσο χρόνο απασχολούνται.


- VII -


ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ 10% ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ.


Να επανέλθει η διάταξη του άρθρου 53 του Π.Δ. 531989, όπως αυτό συμπληρώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου Π.Δ. 1752006, βάσει της οποίας εισήγοντο κάθε φορά στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, σε ποσοστό 10% επί του αριθμού των δοκίμων και η οποία διάταξη καταργήθηκε με το άρθρο 3 του Π.Δ. 442016.


- VIII -


ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΝΑ ΧΟΡΗΓΟΥΝ, ΩΣ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΟ 4ο ΚΑΙ ΑΝΩ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.


Πρέπει, με ρητή διάταξη νόμου να παρασχεθεί η δυνατότητα στους Δήμους και τις περιφέρειες να χορηγούν, ως δημογραφικά κίνητρα, χρηματικά βοηθήματα στις μητέρες που αποκτούν το 4ο και άνω τέκνο τους και συγχρόνως αποκτούν και την πολυτεκνική ιδιότητα, δεδομένου ότι οι υπάρχουσες σήμερα διατάξεις είναι ασαφείς και δημιουργούν προβλήματα για την χορήγηση τέτοιων βοηθημάτων.


Είναι εντελώς αδιανόητο το υπουργείο των Εσωτερικών να μήν υιοθετεί την πρόταση της ΑΣΠΕ: Να θεσπισθεί διάταξη με την οποία να παρέχεται η δυνατότητα στούς Δήμους να χορηγούν χρηματικά ποσά, ως δημογραφικά κίνητρα, στις μητέρες που θ΄ αποκτούν το τέταρτο και κάθε επί πλέον τέκνο τους και συγχρόνως αποκτούν και την πολυτεκνική ιδιότητα. Γίνεται δε αδιανόητο, όταν το μέτρο δεν είναι υποχρεωτικό, όταν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και την έχει υιοθετήσει και ο αρμόδιος υπουργός,πλην όμως δεν φέρνει στη Βουλή για ψήφιση την σχετική διάταξη.


- IΧ -


ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΤΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕ ΜΕ ΤΗΝ Δ5ΗΛΒΦ292289117-12-2004 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΝΥΠΡΓ8921528-1-2018 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.


Με την Δ5ΗΛΒΦ292289117-12-2004 απόφαση του τότε υπουργού Ανάπτυξης (ΦΕΚ 1908 Β) θεσπίσθηκε για τις πολύτεκνες οικογένειες με 4 προστατευόμενα παιδιά το όριο μειωμένης χρέωσης σε 3.500 KWh το τετράμηνο. Για οικογένειες με 5 έως 9 προστατευόμενα παιδιά το όριο μειωμένης χρέωση σε 4.000 KWh το τετράμηνο. Για οικογένειες με 10 προστατευόμενα παιδιά και άνω το όριο μειωμένης σε 4.500 KWh το τετράμηνο.


Με την υπ΄ αριθμ. ΥΠΕΝΥΠΡΓ8921528-1-2018 απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας: α) μειώνεται το όριο της τεραμηνιαίας κατανάλωσης για « Νοικοκυριό αποτελούμενο από δύο ενήλικα και τέσσερα ανήλικα μέλη σε 2.000 KWh..Για κάθε επιπλέον ενήλικο μέλος προστίθεται κατανάλωση 200 KWh και για κάθε επιπλέον ανήλικο μέλος κατανάλωση 100 KWh, μέχρι του συνολικού ορίου των 2.400 KWh ανεξαρτήτως του αριθμού των μελών του νοικοκυριού..»!! β) Τίθενται όρια εισοδήματος για « Νοικοκυριό αποτελούμενο από τρία ενήλικα και ένα ανήλικα μέλος ή δύο ανήλικα και τρία ανήλικα 24.750 ευρώ.. από τέσσερα ενήλικα ή δύο ενήλικα και τέσσερα ανήλικα μέλη 27.000 ευρώ και.. για κάθε επιπλέον ενήλικο μέλος προστίθεται το ποσό των 4.500 ευρώ και για κάθε επιπλέον ανήλικο μέλος το ποσό των 2.250 ευρώ, μέχρι του συνολικού ορίου των 31.500 ευρώ ανεξαρτήτως του αριθμού των μελών του νοικοκυριού..»!! γ) Θεσπίζεται να έχουν ακίνητη περιουσία το ανώτατο όριο μέχρι 180.000 ευρώ και δ) να μην εμπίπτουν στις διατάξεις του φόρου πολυτελείας (δηλ αποκλείονται οι πολύτεκνοι που έχουν κάποιο ΙΧΕ αυτοκίνητο εξ ανάγκης και όχι από πολυτέλεια 7θέσιο, 9θέσιο, 12θέσιο κλπ. πάνω από 1928 κ.ε.!!!).


- Β -


ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.


- Ι -


ΕΠΑΝΑΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ.


Να επανέλθουν ως δημογραφικά κίνητρα η επαναχορήγηση της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας και η επαναχορήγηση των πολυτεκνικών επιδομάτων, όπως γινόταν μέχρι το 2009, αφού το κόστος τους είναι μικρότερο από το κόστος του λεγομένου επιδόματος παιδιού.


Σημειώνεται εκ προοιμίου ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 3142007 απόφαση της Ολομελείας του, κρίνοντας τα της απονομής της σύνταξης στον χήρο πατέρα, που ελάμβανε το επίδομα και ο ΟΓΑ αρνήθηκε να του χορηγήσει την σύνταξη διαλαμβάνει στην απόφαση του ότι «σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του Ν. 189290, οι παροχές του νόμου αυτού, δηλαδή τόσο το επίδομα, όσο και η ισόβια σύνταξη, έχουν, προσέτι, τον χαρακτήρα κινήτρου προς τους νέους γονείς για την δημιουργία πολύτεκνων οικογενειών, με στόχο την αντιμετώπιση του οξέως δημογραφικού προβλήματος της χώρας. Η χορήγηση δε της συντάξεως αποτελεί επί πλέον κίνητρο προς τους γονείς, δεδομένου ότι η οικονομική ενίσχυση προς αυτούς δεν θα παύσει να χορηγείται λόγω της ηλικίας των τέκνων. Κατ΄ ακολουθίαν, για να είναι πλήρης και λυσιτελής η συνταγματικώς επιβαλλόμενη προστασία της πολύτεκνης οικογένειας, η ισόβια σύνταξη πρέπει να καταβάλλεται και στον επιζώντα σύζυγο (πατέρα), σε περίπτωση θανάτου της συζύγου του ή, για την ταυτότητα του λόγου, και στην περίπτωση που αυτός λαμβάνει το επίδομα και όλα τα τέκνα του συμπληρώσουν το 23ο έτος της ηλικίας τους». Συνεπώς το επίδομα και η σύνταξη προς την πολύτεκνη μητέρα και το επίδομα του τρίτου παιδιού δεν αποτελούσαν « κοινωνικά ή οικογενειακά ή προνοιακά επιδόματα», αλλά είχαν τον χαρακτήρα κινήτρου για την ενθάρρυνση των νέων ζευγαριών προκειμένου ν΄ αποκτήσουν παιδιά, εν όψει του οξύτατου δημογραφικού προβλήματος της πατρίδος μας. Όλα αυτά βέβαια οι (συγ)Κυβερνήσεις τα έγραψαν στά παλαιότερα των υποδημάτων τους.


- ΙΙ -


ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΦΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟ.


Να υπάρξει εξαίρεση της πρώτης κατοικίας των πολυτέκνων από την καταβολή του ΕΝΦΙΑ και η εξαίρεση των γραφείων των πολυτεκνικών συλλόγων από τον παραπάνω φόρο. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται ο πολύτεκνος και να υποχρεούται στην καταβολή ΕΝΦΙΑ για την πρώτη κατοικία του. Ούτε να υποχρεούται σε συμπληρωματικό φόρο όταν η ακίνητη περιουσία του υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ, όπως θεσπίσθηκε με το άρθρο 50 του Ν. 438927-5-2016. Δηλαδή ο άγαμος δεν πληρώνει συμπληρωματικό φόρο για ακίνητη περιουσία μέχρι 250.000 ευρώ και το ίδιο ποσό ισχύει και για τον πολύτεκνο με όσα παιδιά και εάν έχει!!!


Το όριο της φτώχειας σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική αρχή ανέρχεται στο ποσό των 4.560 ευρώ προσαυξανόμενο κατά 50% για την σύζυγο και για κάθε ένα τέκνο κάτω των 14 ετών και κατά 30% για κάθε τέκνο κάτω των 14 ετών.


Με τα παραπάνω δεδομένα αφού ο άγαμος δεν πληρώνει συμπληρωματικό φόρο για ακίνητα αξίας έως 250.000 ευρώ, τότε ο έγγαμος χωρίς παιδιά θα έπρεπε να μην πληρώνει για ακίνητα ως 375.000 ευρώ (250.000 συν 50% για την σύζυγο) και για κάθε ένα τέκνο κάτω των 14 ετών προστίθενται άλλες 75.000 ή εάν είναι άνω των 14 ετών για κάθε τέκνο προστίθενται άλλες 125.000 ευρώ. Έτσι ο πολύτεκνος με 4 τέκνα (2 κάτω των 14 ετών και 2 άνω των ετών) θα έπρεπε, έχοντας την ίδια μεταχείριση με τον άγαμο, να πληρώσει συμπληρωματικό φόρο μόνον εάν είχε ακίνητη περιουσία άνω 775.000 ευρώ (250.000 συν 125.000 για τη σύζυγο συν 250.000 για τα 2 τέκνα άνω των 14 ετών και 150.000 για το 2 τέκνα κάτω των 14 ετών)!!! Ενώ τώρα τιμωρείται. Δεν έχει ούτε την μεταχείριση του αγάμου!!


- ΙΙΙ -


ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΘΕΣΠΙΘΕΙ ΩΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.


Με το άρθρο 112 του Ν. 43872016 (ΦΕΚ 85Α12-5-2016), που ψηφίσθηκε ορίζονται τα εξής: «1...2. Το άρθρο 16 του ν. 41722013 αντικαθίσταται ως ακολούθως: «1. Ο φόρος που προκύπτει κατά την εφαρμογή του άρθρου 15 μειώνεται κατά το ποσό των χιλίων εννιακοσίων (1.900) ευρώ για το φορολογούμενο χωρίς εξαρτώμενα τέκνα, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 11, όταν το φορολογητέο εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και συντάξεις δεν υπερβαίνει το ποσό των είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ. Η μείωση του φόρου ανέρχεται σε χίλια εννιακόσια πενήντα (1.950) ευρώ για το φορολογούμενο με ένα (1) εξαρτώμενο τέκνο, σε δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ για δύο (2) εξαρτώμενα τέκνα και σε δύο χιλιάδες εκατό (2.100)ευρώ για τρία (3) εξαρτώμενα τέκνα και άνω. Εάν το ποσό του φόρου είναι μικρότερο των ποσών αυτών, η μείωση του φόρου περιορίζεται στο ποσό του αναλογούντος φόρου....».


Η διάταξη του άρθρου 16 του Ν. 41722013 καθιέρωνε μείωση φόρου 2.100 ευρώ για όλους και φυσικά και τους πολύτεκνους με όσα τέκνα προστατευόμενα και εάν είχαν και συνεπώς αυτό το λεγόμενο αφορολόγητο έμεινε ακριβώς το ίδιο!!!


Αν δε ισχύσει και η συζητούμενη περεταίρω μείωση του αφορολογήτου ορίου στα 5.681 έως 6.590€ και η έκπτωση φόρου στα 1.250 έως 1.450€… τότε πραγματικά επέρχεται η ολοκληρωτική εξαθλίωση της πολύτεκνης οικογένειας.


Οι πολύτεκνοι στην ουσία φορολογούνται ακόμη και όταν ζουν όχι στα όρια της φτώχειας αλλά και στην εξαθλίωση. Με την παραπάνω ρύθμιση ο άγαμος έχει αφορολόγητο 8.636 ευρώ, που είναι το ποσό του φόρου που αντιστοιχεί στο εν λόγω ποσό (8.636 Χ 22%). Το όριο της φτώχειας σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική αρχή ανέρχεται σε 4.560 για τον άγαμο. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50% για την σύζυγο (δηλ. για τον έγγαμο χωρίς παιδιά είναι επί πλέον 2280 σύνολο 6.840 ευρώ) και κατά 30% για κάθε εξαρτώμενο τέκνο κάτω των 14 ετών και κατά 50% για κάθε εξαρτώμενο τέκνο άνω των 14 ετών (βλ. δελτίου τύπου ΕΛΣΤΑΤ 22-6-2018). Δηλ. το όριο φτώχειας για έναν πολύτεκνο με σύζυγο και 4 εξαρτώμενα τέκνα κάτω των 14 ετών ανέρχεται στο ποσό των 12.312 ευρώ (4.560 σύν 2.280 σύν 4 x1.368). Εάν είναι άνω των 14 ετών τότε το όριο της φτώχειας για τον πολύτεκνο θα είναι 15.960, αυξανόμενο βέβαια εάν έχει περισσότερα τέκνα κατά 1.368 ευρώ εάν είναι κάτω των 14 ετών και κατά 2.280 ευρώ εάν είναι άνω των 14 ετών.


Έτσι καθιερώνεται για τον άγαμο ως αφορολόγητο το όριο των φτώχειας (4.560 ευρώ) προσαυξημένο κατά 90% (4.056 ευρώ). Για τον πολύτεκνο με τα 4 εξαρτώμενα τέκνα κάτω των 14 ετών, που έχει όριο φτώχειας 12.312 ευρώ, αντί να καθιερώσει ως αφορολόγητο το ποσό αυτό προξαυξημένο κατά 90% (11.080 ευρώ), δηλ. σε 23.392 ευρώ, μεταχειριζομένη τον πολύτεκνο, όπως ακριβώς και τον άγαμο, η κυβέρνηση καθιερώνει γι΄ αυτόν ως αφορολόγητο το ποσό των 9.550 ευρώ!!! Δηλ. καθιερώνει όχι κάν το όριο της φτώχειας, αλλά καθιερώνει το όριο της φτώχειας μειωμένο κατά 25%(από 12.312 σε 9.550 ευρώ), κάτω και από τα όρια της εσχάτης εξαθλίωσης!!! ΄Ετσι ο πολύτεκνος αυτός θα πληρώσει για το ποσό που είναι κάτω από τα όρια της φτώχειας (12.312-9.550 δηλ.2.762Χ22% ). Εάν τα τέκνα του είναι άνω των 14 ετών τότε το όριο της φτώχειας είναι 15.960 ευρώ και ο πολύτεκνος αυτός πληρώσει φόρο για το ποσό που είναι κάτω από τα όρια της φτώχειας (15.960-9.550 δηλ.6.410Χ22% ίσον 1.410. Εάν έχει περισσότερα τέκνα θα φορολογείται ακόμη παραπάνω για τα ποσά κάτω των ορίων της φτώχειας. Τα παραπάνω αφορούν μόνο τους μισθωτούς, γιατί οι ελεύθεροι επαγγελματίες φορολογούνται από το πρώτο ευρώ!!


Με την κατάργηση των αφορολογήτων των παιδιών η φορολογική επιδρομή κατά των πολυτέκνων υπήρξε εξοντωτική, αφού πληρώνουν φόρο και για το εισόδημα, που είναι κάτω από τα όρια της φτώχειας.


- ΙV-


ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ


Με το άρθρο 112 του Ν. 438712-5-2016, η Κυβέρνηση ρύθμισε και τα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, άφησε τις 12.000 ευρώ, ποσό μέχρι το ύψος του οποίου δεν επιβάλλεται εισφορά (δηλ. έχει το ίδιο ύψος εισοδήματος για την μη πληρωμή εισφοράς αλληλεγγύης τόσο ο πολύτεκνος, με οσαδήποτε προστατευόμενα τέκνα, όσο και ο άγαμος!!).


Η απαλλαγή από την εισφορά αλληλεγγύης των 12.000 ευρώ για τον άγαμο σημαίνει ότι για τον άγαμο θεσπίζεται απαλλαγή το όριο της φτώχειας που είναι 4.560 ευρώ (βλέπε παραπάνω ανάλυση) προσαυξημένο σχεδόν κατά 170%. Για τον πολύτεκνο με 4 τέκνα κάτω των 14 ετών, που το όριο της φτώχειας είναι 12.312, αντί να καθιερωθεί το ποσό αυτό προσαυξημένο κατά 170%, δηλ. 12.312 σύν 20.930 ίσον 33.342, καθιερώνεται ποσό κάτω του ορίου της φτώχειας!!!


Αυτή είναι η μεταχείριση των πολυτέκνων σε μιά χώρα, που οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στο τέλος της ιστορίας της εξ αιτίας της υπογεννητικότητος!!


- V -


ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ.


Εν όψει της οικονομικής κρίσεως που μαστίζει τους πολυτέκνους, με όλα τα μέτρα που λήφθηκαν εναντίον τους πρέπει να υπάρξει μέριμνα ώστε να εξαιρεθεί η πρώτη κατοικία των πολυτέκνων από τους πλειστηριασμούς.


- VI -


ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.


Να υπάρξει μέριμνα ώστε οι πολύτεκνοι ελεύθεροι επαγγελματίες ν΄ απαλλαγούν από το τέλος επιτηδεύματος και το όποιο αφορολόγητο να ισχύει και γι΄ αυτούς.


« Η επίλυση του δημογραφικού ίσως είναι η βέλτιστη λύση» είχε δηλώσει ο τότε Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Τζ. Μπούζεκ, στη διάρκεια επίσκεψης του στην Ελλάδα, αναφερόμενος στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Βαρυσήμαντη δήλωση που δεν απασχόλησε κανέναν.


Όσο « δεν αίρονται τα μέτρα σε βάρος των πολυτέκνων» έγραψε ο διακεκριμένος και κορυφαίος των Ελλήνων δημοσιογράφος κ. Γιάννης Μαρίνος, τόσο πρόκειται « για εμμονή σε απερίσκεπτα λάθη» (16-12-2012 εφ. ΤΟ ΒΗΜΑ).


Επίσης ο Εξοχότατος Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλος δήλωνε πέρυσι ενώπιον αντιπροσωπίας πολυτέκνων και της ΑΣΠΕ που τον επισκέφθηκαν: ¨.. Θυμίζω προς κάθε κατεύθυνση, όχι μόνο ενώπιον υμών αλλά γενικότερα, ότι το Σύνταγμα, στο άρθρο 21 στην 1η παράγραφο, προσδιορίζει την Οικογένεια ως θεμέλιο για την συντήρηση και την προαγωγή του Έθνους. H διατύπωση του συντακτικού νομοθέτη δεν είναι καθόλου τυχαία. Εξίσου, λοιπόν, θεμέλιο του Έθνους είναι και η Πολύτεκνη Οικογένεια. Και πιο κάτω, στην 2η παράγραφο, το Σύνταγμα ρητά, μεταξύ άλλων, ορίζει ότι η Πολύτεκνη Οικογένεια έχει δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος. Καθιερώνει ένα ειδικό κοινωνικό δικαίωμα. Και το δικαίωμα προσδιορίζει, ταυτοχρόνως, τις υποχρεώσεις που έχουν εκείνοι προς τους οποίους απευθύνεται η άσκηση του δικαιώματος¨.


Ελπίζουμε ότι θα υιοθετηθούν τα παραπάνω προτεινόμενα μέτρα, προκειμένου ν΄ ανακοπεί ο κατήφορος των γεννήσεων και η πορεία του Έθνους προς την εξαφάνιση του, και θα εξακολουθήσει αυτός ο γεωγραφικός χώρος που λέγεται Ελλάς να κατοικείται από Έλληνες και να κυβερνάται από Έλληνες.


Αθήνα 1 Νοεμβρίου 2018
Από το Γραφείο τύπου της ΑΣΠΕ


ΠΗΓΗ:  EΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΠΕ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ (4-11-2018).