Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

Μια πεζοδρόμηση που θα λύσει πολλά προβλήματα (ΦΩΤΟ)

Κάθε μέρα από αυτόν τον δρόμο διέρχονται εκατοντάδες μικρά παιδιά, μιας που εκεί στεγάζεται το 15ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης.

Με τα πεζοδρόμια να είναι στενά και σε κάποια σημεία να χωράνε μόνο ένα άτομο, παιδιά και γονείς αναγκάζονται να διασχίζουν πολλές φορές τον δρόμο για να φτάσουν στο 15ο Δημοτικό Σχολείο, με ότι προβλήματα και κινδύνους μπορεί να προκύψουν.

Μιλάμε για την οδό Δημητρίου Γούναρη και το κομμάτι που βρίσκεται ανάμεσα στην οδό Ελασσόνος και Σβορώνου (ΔΕΥΑΚ).


Το πρόβλημα είναι μεν εντονότερο τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες που τα παιδιά έρχονται και φεύγουν από το σχολείο, αλλά λόγω τις ιδιαιτερότητας του σχολείου που νοικιάζει αίθουσες απέναντι από το κυρίως σχολικό κτίριο, τις οποίες χρησιμοποιεί ως γυμναστήριο, αίθουσα υπολογιστών, αίθουσα εκδηλώσεων κ.α. οι μικροί μαθητές και μαθήτριες διασχίζουν πολλές φορές την ημέρα τον δρόμο με τους εκπαιδευτικούς να έχουν τον ρόλο του τροχονόμου.


Επίσης υπάρχει μόνο ένας σχολικός τροχονόμος που καλύπτει… 4 διαβάσεις στην διασταύρωση της οδού Σβορώνου με Δημητρίου Γούναρη (έναν δρόμο ταχείας κίνησης και αυξημένης κυκλοφορίας και χωρίς φανάρι) και χωρίς να μπορεί την ίδια ώρα να ελέγχει την κίνηση εκατοντάδες μέτρα πιο μακριά στην απέναντι γωνία της Δημητρίου Γούναρη με την Ελασσόνος.

Θα μπορούσε να πεζοδρομηθεί λοιπόν το κομμάτι της Δημητρίου Γούναρη από την γωνία της Ελασσόνος έως την διασταύρωση της οδού Σβορώνου (ΔΕΥΑΚ) και για να μην ταλαιπωρηθούν οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής μπορεί να υπάρξει η πρόβλεψη διέλευσης και στάθμευσης για τους ίδιους. Από την στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχουν καταστήματα στην συγκεκριμμένη περιοχή δεν θα υπάρξει και πρόβλημα με την τροφοδοσία τους από φορτηγά αυτοκίνητα.

Αυτή η πεζοδρόμηση θα έλυνε πάρα πολλά προβλήματα, με το σημαντικότερο φυσικά την ασφάλεια των μικρών μαθητών και μαθητριών.

* Να θυμίσουμε ότι κάτι παρόμοιο έγινε με την πεζοδρόμηση της οδού Αθανασίου Βασιλειάδη (ΟΤΕ) στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης για την ασφαλή πρόσβαση των μαθητών-τριων.