Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, εκφράζουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας προς τις « Κόρες Πιερίων» για την πολύτιμη και συγκινητική προσφορά τους καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Με αίσθημα αλληλεγγύης, ανθρωπιάς και κοινωνικής ευθύνης στήριξαν έμπρακτα μαθητές μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην κάλυψη βασικών τους αγαθών.
Σας ευχαριστούμε για την ευαισθησία και την γενναιοδωρία που επιδείξατε.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων
