Θετικό το Υπουργείο Παιδείας στη διεύρυνση του θεσμικού πλαισίου επιβραβεύσεων μαθητών που διακρίνονται σε προγράμματα έρευνας και καινοτομίας
Απαντώντας στην ερώτηση του Χάρη Τζαμακλή σχετικά με τη θεσμοθέτηση πλαισίου επιβραβεύσεων σε μαθητές που διακρίνονται σε καινοτόμες δράσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων-ερώτηση την οποία είχε συντάξει ο βουλευτής Πιερίας και είχαν συνυπογράψει 38 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή τη συμμετοχή και επιτυχία του Γυμνασίου Αλωνίων και του Λυκείου της Κονταριώτισσας Πιερίας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση 2016» , το Υπουργείο Παιδείας κάνει δεκτή την πρόταση του βουλευτή αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι θα εξετάσει «την κατεύθυνση της διερεύνησης του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τα προγράμματα που προωθούν την έρευνα και την καινοτομία».
Η θέση που διατύπωσε στην απάντησή του το Υπουργείο με το έναυσμα που δόθηκε από τα δύο σχολεία της Πιερίας αποτελεί θετική εξέλιξη προς ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, που προσφέρει κίνητρα στους μαθητές και ένα περισσότερο δημιουργικό σχολείο.
Επισυνάπτεται η πλήρης απάντηση του Υπουργείου.
Απαντώντας στην ερώτηση του Χάρη Τζαμακλή σχετικά με τη θεσμοθέτηση πλαισίου επιβραβεύσεων σε μαθητές που διακρίνονται σε καινοτόμες δράσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων-ερώτηση την οποία είχε συντάξει ο βουλευτής Πιερίας και είχαν συνυπογράψει 38 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή τη συμμετοχή και επιτυχία του Γυμνασίου Αλωνίων και του Λυκείου της Κονταριώτισσας Πιερίας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση 2016» , το Υπουργείο Παιδείας κάνει δεκτή την πρόταση του βουλευτή αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι θα εξετάσει «την κατεύθυνση της διερεύνησης του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τα προγράμματα που προωθούν την έρευνα και την καινοτομία».
Η θέση που διατύπωσε στην απάντησή του το Υπουργείο με το έναυσμα που δόθηκε από τα δύο σχολεία της Πιερίας αποτελεί θετική εξέλιξη προς ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, που προσφέρει κίνητρα στους μαθητές και ένα περισσότερο δημιουργικό σχολείο.