Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΟΥ: Παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΟΥ: Παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων
Τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2017 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Κορινού η παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν στο σχολείο κατά το σχολικό έτος 2016-17. Επιπλέον παρουσιάστηκαν οι εργασίες που εκπόνησαν οι μαθητές του σχολείου στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών και των Καλλιτεχνικών.

Στην αρχή της εκδήλωσης ο διευθυντής του σχολείου κ. Ιωάννης Πούτης έκανε ένα σύντομο απολογισμό της σχολικής χρονιάς αναφερόμενος στον πλούτο δραστηριοτήτων κι εκδηλώσεων που ανέπτυξε το σχολείο σε συνδυασμό με την υλοποίηση της θεματικής εβδομάδας και των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων. Αφού συνεχάρη τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις δράσεις και τα προγράμματα αναφέρθηκε στη σημασία όλων αυτών των δραστηριοτήτων οι οποίες συμβάλλουν τόσο στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων των μαθητών όσο και στην προβολή του σχολείου στην ευρύτερη κοινωνία.

Ειδικότερα παρουσιάστηκαν τα εξής προγράμματα και δραστηριότητες:

1. Το πολιτιστικό πρόγραμμα "Δημοσιογράφοι... από τα θρανία" με συντονιστή καθηγητή τον κ. Πούτη Ιωάννη και συμμετέχουσες τις κυρίες Αλμπανίδου Ελένη και Ξηρού Κυριακή. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 35 μαθητές και μαθήτριες από τη Β’ και Γ’ τάξη του Γυμνασίου Κορινού. Στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος αναρτήθηκαν δύο τεύχη της ηλεκτρονικής εφημερίδας ΚΟΡΙΝΟΣ ON THE WEB, η οποία απέσπασε το βραβείο του καλύτερου άρθρου στον διαγωνισμό του εκδοτικού συγκροτήματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

2. Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στο Γυμνάσιο Κορινού" με συντονιστή τον κ. Λάζο Χρήστο και συμμετέχουσες τις κυρίες Αλμπανίδου Ελένη και Καραγιάννη Μερόπη. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 33 μαθητές και μαθήτριες της Α’ τάξης του σχολείου. Στα πλαίσια του προγράμματος αναπτύχθηκαν ποικίλες δράσεις περιβαλλοντικού χαρακτήρα εντός κι εκτός του χώρου του σχολείου (οργάνωση εποπτικού υλικού, εκκολαπτήριο αυγών, δημιουργία αμπελώνα κ.ά.).

3. Το βίντεο που δημιούργησαν μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας του σχολείου κυρίας Στέλλας Γιαννίκη. Το θέμα ήταν οι διατροφικές συνήθειες των γερμανών πολιτών και οι ιδιαιτερότητες της γερμανικής κουζίνας σε σχέση με την ελληνική. Στο δεύτερο μέρος του βίντεο οι μαθητές με ένα χιουμοριστικό θεατρικό δρώμενο σατιρίζουν τις διαφορές των δύο λαών στο συγκεκριμένο θέμα…

4. Οι εικαστικές συνθέσεις που δημιούργησαν οι μαθητές ομαδικά και κατά τάξη στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Η σχετική δραστηριότητα υλοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου στα πλαίσια του μαθήματος των Καλλιτεχνικών, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας κυρίας Κατερίνας Τσιγκάνου.

Στο τέλος της εκδήλωσης έγινε από τον διευθυντή του σχολείου η απονομή των επαίνων στους μαθητές-συντάκτες της ηλεκτρονικής εφημερίδας για τη συμμετοχή τους στον 4ο διαγωνισμό μαθητικής εφημερίδας γυμνασίων και λυκείων της Κεντρικής Μακεδονίας που οργάνωσε το δημοσιογραφικό συγκρότημα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης. Έπαινοι επίσης δόθηκαν στους μαθητές που συμμετείχαν στην ομάδα ποδοσφαίρου κατά τους αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ των γυμνασίων της Πιερίας.