Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015

Εκδήλωση Εύας Καϊλή για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για τις μικρό-μεσαίες επιχειρήσεις στην Κοινή Ευρωπαϊκή Ψηφιακή Αγορά

Στήριξη Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και Δικτύωση τους στο Βέλγιο οργάνωσε η Ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή.

Σε πρωινό εργασίας στο Ευρωκοινοβούλιο που διοργάνωση η Ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή στις 8 Δεκεμβρίου 2015, παρουσιάστηκαν με εξαιρετική επιτυχία 30 Έλληνες από τον χώρο της τέχνης, της βιοτεχνίας, της Βιομηχανίας της Μόδας αλλά και των Οικογενειακών επιχειρήσεων, έχοντας  την ευκαιρία να αναδείξουν  τις προσπάθειες τους και την Ελληνική επιχειρηματικότητα, που εν μέσω κρίσης, βρίσκει τρόπους να μας κάνει περήφανους εντός και εκτός συνόρων.



Οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν ιδέες για βέλτιστες πρακτικές και τις εμπορικές ευκαιρίες, και  ενημερώθηκαν για την επικείμενη νομοθεσία για την ψηφιακή αγορά και τις διαθέσιμες πηγές χρηματοδότησης. Μάλιστα, μέσα από τις ακριβείς  επισημάνσεις τους και τις ουσιαστικές  παρατηρήσεις τους σχετικά με τα εμπόδια στην καθημερινή εφαρμογή της επιχειρηματικής τους στρατηγικής, διαφώτισαν από την πλευρά τους, τους εκπροσώπους των επίσημων οργάνων οι οποίοι και κατέγραψαν τα σημεία αυτά, ως χρήσιμα για τις συζητήσεις και την επίσημη Έκθεση περί  Ευρωπαϊκής Ενιαίας Ψηφιακής Αγοράς,   οι οποίες πραγματοποιούνται   τις επόμενες εβδομάδες στο Ευρωκοινοβούλιο.

Συγκεκριμένα, παρευρέθησαν οι υπεύθυνοι της Έκθεσης αυτής για να λάβουν υπόψη τους όσα είχαν να τους μεταφέρουν οι Έλληνες Δημιουργοί, αλλά και εκπρόσωποι της Κομισιόν, από τους τομείς Ανάπτυξης και Διασύνδεσης. Εκπρόσωποι από τον όμιλο της LVMH και τα Social Media, την Βέλγικη Βιομηχανία μόδας  και το Δίκτυο MAD, η Γαλλίδα Ευρωβουλευτής Pervenche Beres, επικεφαλής των Σοσιαλδημοκρατών -που μάλιστα πρόσφατα επισκέφθηκε, μαζί με τον Γάλλο Πρόεδρο Hollande την Αθήνα, η οποία και δήλωσε πως θα στηρίξει κάθε προσπάθεια των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων- αλλά και ο Ευρωβουλευτής Christian Ehler και επιχειρηματίες του Βελγίου και της Ελλάδας, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τον πρώην Υπουργό Πολιτισμού Παύλο Γερουλάνο και τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Θανάση Θεοχαρόπουλο.


Στην συζήτηση συμμετείχαν ο σύμβουλος μόδας Χάρης Τσιμόγιαννης, οι δημιουργοί Βασίλης Ζούλιας, Zeus & Dione, και Χριστίνα Οικονόμου και οι σχεδιαστές κοσμημάτων και επιχειρηματίες Mary Elen Tzouvara και Περικλής Κονδυλάτος, Gioia Seghers, Σοφία Καραγιάννη, Δήμητρα Κολοτούρα, εκπροσωποι της εταιρείας "it's all Greek on me",Κατερίνα Μαναρά, Ελένη Ζουρνατζή, Μαργαρίτα Μυρογιάννη. Από τον ευρύτερο χώρο των τεχνών, συμμετείχαν ο δημοφιλής ηθοποιός-παραγωγός Χάρης Ρώμας,η  Eleftheria Tseliou, η υπεύθυνη διεθνών σχέσεων της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων Αλεξάνδρα Σουγιουλτζόγλου, ο Μελέτης Κοροπούλης,  επιχειρηματίας και δημιουργός της Bettina και The Platform, εκπρόσωποι του Flanders Fashion Institute, και του Modesign Academy και πολλοί ακόμα νέοι από τον καλλιτεχνικό και επιχειρηματικό χώρο. .


Σε συνεργασία με το Α Discovering Network, πρωτοβουλία Ελλήνων του Βελγίου και την υπεύθυνη του, Θίσβη Εκμετζόγλου, ακολούθησε συνάντηση με επιμελητήρια και πρεσβείες , και με Έλληνες επιχειρηματίες του Βελγίου. Τέλος, διοργανώθηκε επίδειξη των αντιπροσωπευτικών έργων των προσκεκλημένων δημιουργών, με παρόντες όλους τους συμμετέχοντες. Δόθηκε η ευκαιρία μάλιστα, να παρευρεθούν όλοι οι φορείς,  σε μια επίδειξη ορισμένων εκ των δημιουργών που κλήθηκαν στις Βρυξέλλες, προκειμένου να επιτευχθεί η  διασύνδεση και ενημέρωση τους για την επικείμενη νομοθεσία και τις χρηματοδοτήσεις που είναι διαθέσιμες, ώστε να αναδειχθούν και οι ευκαιρίες που μια άλλη Ελλάδα δημιουργεί.

Μέσα από αυτήν την διήμερη διοργάνωση, στόχος ήταν να επικοινωνηθούν οι δυνατότητες του διαδικτύου, ως μοχλού ανάπτυξης και ως μέσου αντιμετώπισης των εμποδίων επέκτασης εντός ΕΕ. Οι  προοπτικές και ευκαιρίες που διανοίγονται , προβλέπεται ότι θα μετατρέψουν την αγορά της ΕΕ σε περιβάλλον ασφαλές, προσιτό και φιλικό για κάθε νέα δημιουργική προσπάθεια με βάση τα νέα εργαλεία της Ηλεκτρονικής Ενιαίας Αγοράς. Με σταθερό νομοθετικό πλαίσιο και  σταθερή φορολογία ως πρώτα βήματα, και με επιπλέον εκπαίδευση και ενημέρωση σε θέματα ψηφιακού περιεχομένου, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας  και νέων μορφών βιομηχανίας και επιχειρηματικότητας  θα αποτελούν σύντομα μια πραγματικότητα στην οποία οι αποκλεισμοί και οι αντιξοότητες ελαχιστοποιούνται.