Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Δραστηριότητες Μαρτίου του ΕΟΣ Πέτρας. (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο ΕΟΣ Πέτρας επιχείρησε την πρώτη του επίσημη χειμερινή ανάβαση στην υψηλότερη κορυφή του Ολύμπου και της Ελλάδος, τον Μύτικα. Οι φετινές συνεχείς χιονοπτώσεις έκαναν αυτό το εγχείρημα ιδανικό για ανάβαση στην κορυφή.
Οι καιρικές συνθήκες σε τη όλη προσπάθεια ήταν μοναδικές δίνοντας μας αξέχαστες εμπειρίες και εικόνες.

Στης 03/03/2017 αναχωρήσαμε από Κατερίνη στις 21:00 και φτάνοντας στην γκορτσιά ξεκινήσαμε την νυχτερινή ανάβαση ως το καταφύγιο της Πετρόστρουγκας με διανυκτέρευση στο καταφύγιο ανάγκης και για μια ακόμα φορά αντικρίσαμε των χειμερινό νυχτερινό Όλυμπο.

Στις 04/03/2017 και ώρα 08:00 ξεκινήσαμε την ανάβαση για οροπέδιο έχοντας σε όλοι τη διαδρομή πανέμορφες εικόνες όπου φτάνοντας στο καταφυγίου Αποστολίδη άρχισε η προετοιμασία για την ανάβαση στον Μύτικα αφού πρώτα προηγήθηκε ξεκούραση – φαγητό .

Στης 05/03/2017 αναχωρήσαμε για κορυφή στις 05:00 ακολουθώντας τη χειμερινή διαδρομή για το λούκι του Μύτικα με της πρώτες αχτίδες φωτός να μας δίνουν εκπληκτικές εικόνες κατά τη διάρκεια της ανάβασης , φτάνοντας στην κορυφή η καιρικές συνθήκες έδιναν εκπληκτική θεά πραγματοποιώντας την πρώτη χειμερινή ανάβαση στην στέγη της Ελλάδας τον Μύτικα , επιστρέφοντας στο καταφύγιο ετοιμαστήκαμε για την κατάβαση έως τη θέση γκορτσιά .

Η ανάβαση έκλεισε συζητώντας για την αξέχαστη εμπειρία που τους πρόσφερε ο χειμερινός Όλυμπος.

Την Κυριακή 12/03/2017 εξερευνήσαμε-πεζοπορήσαμε στον άγνωστο Αράπλακο ή ρέμα Αράπη.

Το ρέμα που βρίσκεται ανάμεσα στην Αγία Κόρη και στο ρέμα Ουρλιά είναι ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και έχει πολλούς καταρράκτες.

Αρχικά η διαδρομή μας ήταν κυκλική γύρω από το ρέμα και στην συνέχεια μπήκαμε μέσα στο ρέμα και απολαύσουμε τους καταρράκτες.

Οι εναλλαγές στο τοπίο ήταν έντονες καθώς περπατήσαμε και σε χιονισμένο πεδίο.

Την Κυριακή 19/03/2017 πεζοπορήσαμε στο μοναδικό Ρέμα του Παπά σε ένα τοπίο με πλούσια βλάστηση και θέα στην άγρια βορεινή πλευρά του Ολύμπου.

Η διαδρομή ξεκίνησε από τους Αγ. Αποστόλους και κατέληξε στο Παπά αλώνι , στη συνέχεια επισκεφτήκαμε της σπηλιές του Άδη και κατά στην επιστροφή σταματήσαμε στου Παπά το Ρέμα όπου και απολαύσαμε τη θεά και τα κρυστάλλινα νερά , στην διάρκεια της πεζοπορίας ο Ε.Ο.Σ. Πέτρας μαζί με των Ε.Ο.Σ. Βρόντους και Ε.Ο.Σ. Αιγινίου έγιναν μια μεγάλη παρέα και μαζί συνοδοιπορήσαμε στον πανέμορφο Όλυμπο.

Την Κυριακή 26/03/2017 πεζοπορήσαμε στα μονοπάτια που σε οδηγούν στο Σέλωμα , ξεκινώντας από το Καταφύγιο του Σταυρού ( Μπουντόλας ) και διασχίζοντας το κυκλικό μονοπάτι που σε οδηγεί στην Μάνα και στο όμορφο ρέμα όπου αυτήν την εποχή εμφανίζονται η Σαλαμάνδρες δημιουργώντας μέσα στο νερό ένα πανέμορφο κιτρινόμαυρο χαλί , ανηφορίζοντας το μονοπάτι προς το Σέλωμα συναντήσαμε μικρές δυσκολίες μιας και ο φετινός Χειμώνας έδωσε πολλές χιονοπτώσεις οδηγώντας έτσι στην πτώση πολλών δέντρων που έφραξαν τα μονοπάτια , φτάνοντας στο Σέλωμα απολύσαμε μια υπέροχη θέα και αφού βγήκαν η απαραίτητες φωτογραφίες πήραμε τον δρόμο του γυρισμού απ’ την ίδια διαδρομή και καταλήξαμε στην κορυφή του Καταφυγίου Σταυρού ( Μπουντόλας ) .

Η μέρα έκλεισε με χαλαρή συζήτηση στο Καταφύγιο του Σταυρού ( Μπουντόλας )