Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Σταθμός-Περίσταση με ποδήλατο ή με τα πόδια, ξανασκεφτείτε το…


Αφορμή για το σημερινό ρεπορτάζ ήταν η προσπάθεια μας να φτάσουμε στην Περίσταση με ποδήλατο.

Έτσι φτάσαμε στην υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού σταθμού όπου το να την διασχίσεις με ποδήλατο είναι καθαρή αυτοκτονία.
Ο δρόμος είναι ιδιαίτερα στενός, ενώ τα αυτοκίνητα (κάτι που μας έκανε εντύπωση) αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες σε ένα σημείο που λογικά θα έπρεπε να κόβουν..




Οι επιλογές για έναν ποδηλάτη λοιπόν είναι οι δυο γέφυρες.

Να επιλέξει την μια από τις δυο γέφυρες, κάτι όμως που απαιτεί περισσότερο χρόνο και από ότι διαπιστώσαμε δεν τις επιλέγουν οι ποδηλάτες.
Όση ώρα ήμασταν στην υπογειοποίηση είδαμε 4-5 ποδηλάτες που με μεγάλο ρίσκο διέσχισαν τον δρόμο με τα αυτοκίνητα στην κυριολεξία κολλημένα πάνω τους.
Ενώ όσο ήμασταν στις γέφυρες είδαμε έναν ποδηλάτη στην γέφυρα που βρίσκεται δίπλα στο κλειστό γυμναστήριο και.. κανέναν στην άλλη γέφυρα.

Το να περάσεις τις γραμμές του τρένου με τα πόδια είναι εξίσου δύσκολο.
Πρέπει να κατεβείς τα σκαλιά του υπογείου και να περάσεις απέναντι.
Ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι..


Μιλήσαμε με κατοίκους της περιοχής και μας είπαν ότι πολύ σπάνια βλέπουν ανθρώπους να κατεβαίνουν την υπόγεια διάβαση, ενώ το βράδυ δεν την διασχίζει κανείς.

Κατεβήκαμε τα σκαλοπάτια και είδαμε βρωμιά, σπασμένα τζάμια και αδέσποτα σκυλιά..


Την ίδια ώρα συναντήσαμε ένα συνεργείο του Δήμου Κατερίνης που άλλαζε τις λάμπες φωτισμού, για πολλοστή φορά από ότι μας είπαν, τα σπασμένα τζάμια επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα τους..

Ασανσέρ υπάρχει αλλά… δεν λειτούργησε ποτέ.
Και αυτό γιατί έκλεψαν την γεννήτρια και τον πίνακα όταν τοποθετήθηκε το ασανσέρ και κανείς δεν έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να τα αντικαταστήσει, μάλλον γιατί σκέφτηκαν ότι θα τα ξανακλέψουν..


Ο περιβάλλον χώρος είναι παρατημένος με σκουπίδια και χόρτα γύρω από τις εισόδους της υπόγειας διάβασης.



Έχουμε λοιπόν ένα «νεκρό» και έρημο σημείο σε ένα από τα κεντρικά σημεία της πόλης μας, για το οποίο δεν βλέπουμε να υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από κανέναν.

Αν δεν γίνει κάποια αλλαγή η βελτίωση των συνθηκών τουλάχιστον για τους ποδηλάτες η άποψη μας είναι παρότι δεν υπάρχει απαγορευτικό στις εισόδους της υπογειοποίησης (που θα έπρεπε να υπήρχε για τα ποδήλατα), να προτιμήσουν τις δυο γέφυρες για την ασφάλεια τους.