ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΜΠΟΥΛΟΥΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
και ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΥ
της ΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Θέμα: Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 07-07-2015
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι το θέμα που εξετάστηκε είναι τα
Οργανικά κενά και
πλεονάσματα ανά σχολική μονάδα.
1.
Οι δύο αιρετοί ζητήσαμε να δοθούν ως οργανικά κενά και τα κενά των 10
ή 11 ωρών, συνυπολογίζοντας και τα project, ενώ οι τρεις υπηρεσιακοί του
συμβουλίου αρνήθηκαν, οπότε πάρθηκε η απόφαση κατά πλειοψηφία 3:2 να δοθούν
οργανικά κενά μόνο εφ’ όσον υπάρχει κενό 12 και πλέον ωρών.
2. Δεν αποδέχθηκα τα κενά και πλεονάσματα του 1ου ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης, μειοψηφώντας
4:1, διότι στις 30-06-2015 με αίτησή μου (αρ. πρωτ. 7862/30-06-15) ζήτησα από
το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ασκήσει έλεγχο για τον αριθμό των
μαθητών της Γ΄ τάξης του τμήματος των ψυκτικών και να μου χορηγήσει βεβαίωση
επειδή δηλώθηκαν 26 μαθητές, ενώ από το Myschool διαπιστώθηκε στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε., ότι
οι μαθητές που προάχθηκαν από τη Β΄ τάξη στη Γ΄ τάξη ήταν μόνο 17. Κατόπιν στις
01-07-15 σε έγγραφο του Δ/ντη του 1ου ΕΠΑ.Λ., που απέστειλε με αρ.
πρωτ. 1166, αναφέρει ότι έγινε η πρόβλεψη των 26 μαθητών για τους εξής λόγους:
α) Λόγω
προαγωγής 17 μαθητών από τη Β΄ τάξη ψυκτικών στη Γ΄ τάξη
β) Λόγω
του ότι έχουν δικαίωμα εγγραφής και οι απορριφθέντες παρελθόντων ετών της Γ΄
τάξης.
Το (β) αιτιολογικό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, όχι μόνο επειδή είναι
αυθαίρετο, αλλά και επειδή εφαρμόστηκε επιλεκτικά μόνο στο τμήμα των ψυκτικών
και όχι στις υπόλοιπες ειδικότητες. Επίσης διότι, όπως αναφέρεται στο έγγραφο
«δίνεται η πρόβλεψη των 26 μαθητών, ώστε
αυτόματα να δημιουργηθούν 2 τμήματα».
3. Δεν αποδέχθηκα το φωτογραφικό κενό του ΠΕ09 (οικονομολόγων) στο ΓΕ.Λ.
Λιτοχώρου, το οποίο υπερψηφίστηκε με ψήφους 4:1 (μειοψηφήσαντος εμού), για τους
εξής λόγους:
α) Στις
30-06-15 με αίτησή μου (αρ. πρωτ. 7861/30-06-15) ζήτησα από το Διευθυντή
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να κάνει έλεγχο για να διαπιστωθεί αν οι μαθητές του
ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου έκαναν δηλώσεις προτίμησης και να μου χορηγηθεί βεβαίωση με τον
αριθμό των μαθητών που επέλεξε το μάθημα επιλογής ΑΟΔΕΥ της Γ΄ τάξης.
β) Ο τέως Δ/ντής του ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου
αρχικά δήλωσε 15 ώρες σε οικονομολόγο, 9 ώρες σε κοινωνιολόγο και 9 ώρες σε
νομικό και αφού συζητήθηκε το θέμα στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε., έκανε τροποποίηση δηλώνοντας
15 ώρες σε οικονομολόγο, 13 ώρες σε κοινωνιολόγο και 6 ώρες σε νομικό και όλα
αυτά χωρίς να έχει πάρει δηλώσεις προτίμησης για τις επιλογές των μαθητών στη
Γ΄ Λυκείου όπως προβλέπεται.
γ) Δηλώθηκε
εντελώς αυθαίρετα από τον τέως Δ/ντή, ότι και τα 3 τμήματα της Γ΄ Λυκείου θα
επιλέξουν το μάθημα ΑΟΔΕΥ, ενώ σε όλα τα υπόλοιπα Λύκεια του νομού η αναλογία
των μαθητών που επιλέγουν ΑΟΔΕΥ στη Γ΄ Λυκείου, σε σχέση με το σύνολο των
μαθητών είναι 1:4 ή 1:3.
δ) Η νυν
Δ/ντρια του ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου και μέλος του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Πιερίας, με έγγραφό της
παρέπεμψε το θέμα αυτό στην κρίση του συμβουλίου, διότι δεν είχε στη διάθεσή
της δηλώσεις προτίμησης των μαθητών.
ε) Ο
συνάδελφος ειδικότητας ΠΕ09 (οικονομολόγων), που θα πάρει φέτος το οργανικό
κενό στο ΓΕ.Λ. Λιτοχώρου, την επόμενη σχολική χρονιά έχει πολλές πιθανότητες να
χαρακτηριστεί υπεράριθμος και να έχει στο μέλλον κάποια πλεονεκτήματα ή
μειονεκτήματα έναντι των άλλων συναδέλφων.
Παρατηρήσεις:
α) Πολλές
παρενέργειες που δημιουργούνται από τα οργανικά κενά και πλεονάσματα θα είχαν
αποφευχθεί αν όλοι οι Δ/ντές των σχολικών μονάδων αναρτούσαν τους Πίνακες Α
(κενών και πλεονασμάτων) στους πίνακες ανακοινώσεων των σχολείων τους, όπως
είχαμε ζητήσει οι 2 αιρετοί. Αυτό θα προστάτευε τους ίδιους, το Π.Υ.Σ.Δ.Ε.,
τους συναδέλφους και επιπλέον θα αποκαθιστούσε το κλίμα της αμοιβαίας
εμπιστοσύνης.
β) Έως
την Παρασκευή 10-07-15 και ώρα 14:00 μπορούν οι συνάδελφοι να κάνουν δήλωση όσοι
επιθυμούν να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι, εφ’ όσον υπάρχει στο σχολείο τους και
στην ειδικότητά τους πλεόνασμα.
γ) Την
Δευτέρα θα συνεδριάσει το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για να ονομάσει τους υπεράριθμους.
ΜΠΟΥΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|
ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
αιρετό τακτικό μέλος
|
αιρετό αναπληρ. μέλος
|
του ΠΥΣΔΕ
|
του ΠΥΣΔΕ
|
τηλ. 6940044993
|
τηλ. 6930478469
|