Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης: Τίποτα δεν αξίζει στον κόσμο αυτό, όσο η αξιοπρέπεια.

Ποτέ δεν πίστεψα ότι η προσωπική μου αξιοπρέπεια, η αξιοπρέπεια των όσων έχω γράψει, των όσων έχω πράξει, των όσων έχω με πάθος υποστηρίξει, των όσων ακόμη και με προσωπική μου φθορά φώναζα, θα μπορούσαν να μπούνε στη ζυγαριά ενός διλήμματος. Η καταστροφική συνέπεια ενός Grexit ή ένα κατάπτυστο μνημόνιο.
Τα έχω ξεκαθαρίσει μέσα μου εδώ και χρόνια.

Τα λεφτά σου ή τη ζωή σου, είπε ο πρωθυπουργός.
Αυτό είναι το διακύβευμα.
Τα λεφτά σου ή τη ζωή σου.
Τη ζωή μου Αλέξη!
Τη ζωή μου!
Τίποτα δεν αξίζει στον κόσμο αυτό, όσο η αξιοπρέπεια!
Ενός ανθρώπου.
Ενός λαού.
Ενός ολόκληρου Έθνους.
Έτσι είναι το μέλλον.
Απρόβλεπτο.
Έτσι χτίζεται.
Χωρίς ρίσκο, αλλαγές δε γίνονται. Ας μη ζητάμε οδηγίες χρήσης για το μέλλον. Δεν υπάρχουν, δεν υπήρξαν ποτέ στην Ιστορία. Δεν κερδίζεις το μέλλον απλώς γιατί κάποιος στο υποσχέθηκε. 
Και σίγουρα δεν το κερδίζεις γιατί σου το υποσχέθηκε αυτός που σε εκβιάζει.

ΟΧΙ.

Πιο δυνατά από ποτέ.