Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

ΤΩΡΑ TA ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑΞΕΣ-ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.


Το βλέμμα μου κι’απόψε στο κενό,
Τον τοίχο απέναντί μου, πάει να διαπεράσει,
Το βλέμμα μου κι’απόψε είναι θολό,
Με δύο ποτά, την απουσία σου, θέλει να ξεχάσει.


Ψέματα, μου έλεγες, τρελά πως μ’αγαπούσες,

Ψέματα, μου έλεγες, μακριά μου πως δεν ζούσες.

Γύριζες ξημερώματα και γι’αλλον με περνούσες,

Σε όλες τις ερωτήσεις μου, ειρωνικά απαντούσες.

ΡΕΦΡΕΝ 

Τώρα τα πάντα άλλαξες ,λόγια και υποσχέσεις,

Λάθη σε μένα αναζητάς, αλλού ψάχνεις για σχέσεις.

Τώρα αλλού σκορπάς, στιγμές και διαθέσεις

Ψάχνεις καινούργια θύματα, για νέες παρενθέσεις.


Θα είμαι κοντά σου, έλεγα ,κοντά σου μια ζωή,

Για σένα αγάπη μου κρατώ, την τελευταία μου πνοή.

Με ένα σου χαμόγελο, τα λάθη σου, θα σβήσω,

Με ένα σου γλυκόλογο, θα σε συγχωρήσω.


ΡΕΦΡΕΝ

Τώρα τα πάντα άλλαξες, λόγια και υποσχέσεις,

Λάθη σε μένα αναζητάς, αλλού ψάχνεις για σχέσεις.

Τώρα αλλού σκορπάς, στιγμές και διαθέσεις,

Ψάχνεις καινούργια θύματα, για νέες παρενθέσεις.


ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.