Με αφορμή το κλείσιμο της γέφυρας του Κορινού η ΚΟΒ Κορινού του ΚΚΕ με δημοτικό σύμβουλο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» που αποτελεί το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ στις δημοτικές εκλογές, πραγματοποίησε συνάντηση με την πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Κορινού για να γνωστοποιηθούν οι λόγοι του κλεισίματός της.
Όπως μας έγινε γνωστό, ο λόγος για τον οποίο η γέφυρα παραμένει και θα συνεχίσει να παραμένει κλειστή μέχρι τις 31/8 είναι έργα συντήρησης τα οποία έχει αναλάβει η εταιρία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο Α.Ε.
Για άλλη μία φορά βλέπουμε ότι η ανάγκες του λαού για έργα υποδομής τα οποία θα καλύπτουν καθημερινές του ανάγκες γίνονται πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας με μοναδικό γνώμονα το κέρδος τον μονοπωλιακών ομίλων του κάθε κλάδου, στην προκειμένη περίπτωση της εν λόγο μετοχικής εταιρίας, με λίγα λόγια επιβεβαιώνεται η θέση του Κόμματός μας ότι είναι ασυμβίβαστα και εκ διαμέτρου αντίθετα τα συμφέροντα του λαού με αυτά των καπιταλιστών, ο σκοπός για τον οποίο δραστηριοποιείται η κάθε εταιρία σε κάθε κλάδο άρα και στον κλάδο των μεταφορών είναι για να αυξήσει τα κεφάλαιά της, να βγάλει κέρδος εις βάρος του λαού ο οποίος έχει την ανάγκη να μετακινείται με ασφάλεια σε υψηλής ποιότητας οδικά δίκτυα.
Το ΚΚΕ καταδικάζειτις πολιτικές και τις κατευθύνσεις της ΕΕ, τις πολιτικές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ καθώς και των προηγούμενων κυβερνήσεων,πουεδώ και χρόνια έχουν παραχωρήσει τους δρόμους σε ιδιωτικές εταιρίες. Καταδικάζει την άθλια σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ εταιρίας και κράτους και η όπου δίνει τη δυνατότητα στην εταιρία να στήνει διόδια κάθε 28 χιλιόμετρα. Καταγγέλλουμε όλους όσους εμπλέκονται (Δήμος Κατερίνης, Κυβέρνηση, Αιγαίο Α.Ε) και δεν μερίμνησαν ώστε να διασφαλιστεί η μετακίνηση και η διέλευση από και προς τον Κορινό κατά τη διάρκεια των έργων συντήρησης.
Ο λαό να παλέψει για δρόμους που θα είναι λαϊκή περιουσία, που θα του διασφαλίζουν ασφαλή μεταφορά, να παλέψειγια οδικά έργα που θα κατασκευάζονται από έναν εθνικό κατασκευαστικό φορέα χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις για το λαού.
Το εθνικό οδικό δίκτυο και όλες τις υποδομές τις έχει πληρώσει πολύ ακριβά ο λαός μας με την άμεση και την έμμεση βαριά φορολογία, με τα διόδια, τα ακριβά καύσιμα, τα τέλη κυκλοφορίας και τόσα άλλα χαράτσια.
Καλούμε την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα να δυναμώσουν τις εστίες αντίστασης και διεκδίκησης γιατί σήμερα μόνο με εργατική λαϊκή εξουσία και οικονομίαμπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με βάση τις παραγωγικές δυνατότητες και τον πλούτο που παράγεται στη χώρα.
ΚΟΒ ΚΟΡΙΝΟΥ του ΚΚΕ
Όπως μας έγινε γνωστό, ο λόγος για τον οποίο η γέφυρα παραμένει και θα συνεχίσει να παραμένει κλειστή μέχρι τις 31/8 είναι έργα συντήρησης τα οποία έχει αναλάβει η εταιρία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο Α.Ε.
Για άλλη μία φορά βλέπουμε ότι η ανάγκες του λαού για έργα υποδομής τα οποία θα καλύπτουν καθημερινές του ανάγκες γίνονται πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας με μοναδικό γνώμονα το κέρδος τον μονοπωλιακών ομίλων του κάθε κλάδου, στην προκειμένη περίπτωση της εν λόγο μετοχικής εταιρίας, με λίγα λόγια επιβεβαιώνεται η θέση του Κόμματός μας ότι είναι ασυμβίβαστα και εκ διαμέτρου αντίθετα τα συμφέροντα του λαού με αυτά των καπιταλιστών, ο σκοπός για τον οποίο δραστηριοποιείται η κάθε εταιρία σε κάθε κλάδο άρα και στον κλάδο των μεταφορών είναι για να αυξήσει τα κεφάλαιά της, να βγάλει κέρδος εις βάρος του λαού ο οποίος έχει την ανάγκη να μετακινείται με ασφάλεια σε υψηλής ποιότητας οδικά δίκτυα.
Το ΚΚΕ καταδικάζειτις πολιτικές και τις κατευθύνσεις της ΕΕ, τις πολιτικές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ καθώς και των προηγούμενων κυβερνήσεων,πουεδώ και χρόνια έχουν παραχωρήσει τους δρόμους σε ιδιωτικές εταιρίες. Καταδικάζει την άθλια σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ εταιρίας και κράτους και η όπου δίνει τη δυνατότητα στην εταιρία να στήνει διόδια κάθε 28 χιλιόμετρα. Καταγγέλλουμε όλους όσους εμπλέκονται (Δήμος Κατερίνης, Κυβέρνηση, Αιγαίο Α.Ε) και δεν μερίμνησαν ώστε να διασφαλιστεί η μετακίνηση και η διέλευση από και προς τον Κορινό κατά τη διάρκεια των έργων συντήρησης.
Ο λαό να παλέψει για δρόμους που θα είναι λαϊκή περιουσία, που θα του διασφαλίζουν ασφαλή μεταφορά, να παλέψειγια οδικά έργα που θα κατασκευάζονται από έναν εθνικό κατασκευαστικό φορέα χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις για το λαού.
Το εθνικό οδικό δίκτυο και όλες τις υποδομές τις έχει πληρώσει πολύ ακριβά ο λαός μας με την άμεση και την έμμεση βαριά φορολογία, με τα διόδια, τα ακριβά καύσιμα, τα τέλη κυκλοφορίας και τόσα άλλα χαράτσια.
Καλούμε την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα να δυναμώσουν τις εστίες αντίστασης και διεκδίκησης γιατί σήμερα μόνο με εργατική λαϊκή εξουσία και οικονομίαμπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με βάση τις παραγωγικές δυνατότητες και τον πλούτο που παράγεται στη χώρα.
ΚΟΒ ΚΟΡΙΝΟΥ του ΚΚΕ