Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Παναγιώτα Γερασιμοπούλου - Κρίτος : "Να πάμε την πόλη μας ακόμη ψηλότερα."

"Στις προσεχείς δημοτικές εκλογές συμμετέχω στην προσπάθεια του υποψήφιου Δημάρχου Σάββα Χιονίδη με στόχο να πάμε το δήμο πιο μακρυά.

Να πάμε την πόλη μας ακόμη ψηλότερα. Στον αγώνα αυτό συμμετέχω με εντιμότητα, με διάθεση προσφοράς, χωρίς πρακτικά ανταλλάγματα. Έχω απεριόριστο χρόνο, δεν δεσμεύομαι επαγγελματικά, είμαι ανεξάρτητη οικονομικά, η μόνη ικανοποίηση μου είναι να είμαι χρήσιμη και αποτελεσματική για τους δημότες. Σε περίπτωση εκλογής μου και κατ’ επέκταση συμμετοχής μου στη Διοίκηση, να ξέρετε ότι τις όποιες αντιμισθίες δικαιούμαι θα της προσφέρω με μεγάλη μου χαρά σε 12 συγκεκριμένες δομές και συλλόγους οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην πόλη μου προσφέροντας σπουδαίο κοινωνικό και πολιτιστικό έργο."