Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Συγχαρητήρια μηνύματα στους νεοεκλεγείς Δημάρχους της Πιερίας.

➤ Συγχαίρω τους : Κώστα Κουκοδήμο Δήμαρχο Κατερίνης , Βαγγέλη Γερολιόλιο Δήμαρχο Δίου- Ολύμπου και Ανέστη Μανώλα Δήμαρχο Πύδνας – Κολινδρού για την εκλογή τους και τους εύχομαι ολόψυχα μια καλή και δημιουργική θητεία

Μπέης Δημήτριος
Πολιτευτής ΝΔ Πιερίας


------------------------------

➤ Τα ειλικρινή και θερμά μου συγχαρητήρια, στους νικητές των αυτοδιοικητικών εκλογών της Πιερίας, κ.κ. Κώστα Κουκοδήμο, Βαγγέλη Γερολιόλιο και Ανέστη Μανώλα. Εύχομαι από καρδιάς, υγεία και δύναμη, για να αντεπεξέλθουν στο δύσκολο και απαιτητικό έργο που αναλαμβάνουν, παραγωγική και αποδοτική θητεία, αλλά και δικαίωση της εμπιστοσύνης, που επέδειξαν στο πρόσωπό τους οι πολίτες με την ψήφο τους.

Παράλληλα, εκφράζω τις ευχαριστίες μου στους Δημάρχους, κ.κ. Σάββα Χιονίδη, Κώστα Δημόπουλο και Βαγγέλη Λαγδάρη,

για την αγαστή και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε, κατά τη διάρκεια της παράλληλης θητείας μας στην αυτοδιοίκηση, με κοινό στόχο την ανάπτυξη και πρόοδο της Πιερίας.

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας
Σοφία Μαυρίδου


-------------------------------------


➤ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΤΑΝΤΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Στις 2 Ιουνίου, οι Κατερινιώτες έδωσαν καθαρή εντολή για αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου μας. Επέλεξαν νέα πρόσωπα και πρακτικές διοίκησης. Στήριξαν το δρόμο της γόνιμης συνεργασίας στο ανανεωμένο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης.

Συγχαίρω τον Κώστα Κουκοδήμο για την εκλογή του ως Δήμαρχος Κατερίνης. Εύχομαι καλή θητεία, δύναμη και σοφία στο έργο του.

Συγχαίρω, επίσης, τους κ.κ. Χιονίδη, Λιακόπουλο, Παπαδόπουλο και Τσουπέη για τη συμμετοχή σ’ αυτή την εκλογική αναμέτρηση εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η πρόοδος του τόπου μας αποτελεί κοινή συνιστώσα όλων μας.

Συγχαίρω όλους τους νεοεκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους και εύχομαι να έχουμε αγαστή συνεργασία και ομοψυχία. Άλλωστε το πνεύμα του «Κλεισθένη» οδηγεί τα δημοτικά συμβούλια σε μια νέα τάξη πραγμάτων επιτάσσοντας τη συνεργασία και τις συνέργειες. Εμείς καλούμαστε να οδηγήσουμε την Κατερίνη μας σε μία νέα εποχή και όλοι μαζί να εργαστούμε για τον Δήμο που αξίζουμε.

Συγχαίρω όλους τους υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους, εκλεγμένους και μη, για τον όμορφο αγώνα που έδωσαν σε μια ομολογουμένως ιστορική εκλογική αναμέτρηση. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι κάνουμε τις θέσεις και όχι το αντίθετο γι αυτό και πάντα θα υπάρχει τρόπος και χώρος για όσους το επιθυμούν να εργαστούν για την Κατερίνη μας.

Ειδικότερα, θα μου επιτρέψετε να συγχαρώ το κάθε μέλος της ομάδας μας, «Ανανέωση Τώρα» για την αξιοπρεπή συμμετοχή και τον έντιμο αγώνα τους. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα όσα εκπροσωπούν, γιατί είναι πολύτιμοι φίλοι και συνοδοιπόροι.

Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στη σύζυγό μου Δέσποινα, τα παιδιά μου Δημήτρη, Κώστα – Μαρία και Κωνσταντίνα και την αδερφή μου Αναστασία για τον αγώνα και τη στήριξή τους.

Συνεχίζουμε μαζί για την Ανανέωση Τώρα, για τον Δήμο Κατερίνης που μας αξίζει!

Γιώργος Δ. Νταντάμης
Επικεφαλής του Ανεξάρτητου Συνδυασμού «Ανανέωση Τώρα»


---------------------------------


➤ Με το πέρας του β’ γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών, άνοιξε μια νέα σελίδα στο Δήμο της Κατερίνης, μια νέα αρχή και ένας νέος αγώνας που έχει κοινό στόχο ο δήμος μας, η πόλη και τα χωριά μας και κυρίως οι άνθρωποι να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες ενός σύγχρονου, ευρωπαϊκού δήμου.

Οι εκλογές τελείωσαν. Η Κατερίνη έκανε μια δυνατή ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Με τη δική σας ψήφο. Με τη δική σας δύναμη.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Σας ευχαριστώ για την αγάπη και την εμπιστοσύνη.

Δέσμευσή μου είναι να σας υπηρετήσω αποφασιστικά, δυναμικά και περήφανα.

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού μου, τους συμβούλους κοινοτήτων του δήμου μας, και τους συνεργάτες μου για τον ωραίο αγώνα που δώσαμε.

Θερμά συγχαρητήρια σε όσους πέτυχαν την εκλογή τους και σε εκείνους που μπορεί να μην εκλέχθηκαν αλλά αγωνίστηκαν για την ΕΚΚΙΝΗΣΗ με όλες τους τις δυνάμεις.

Εκφράζω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια σε όλους τους συνυποψηφίους μου Σάββα Χιονίδη, Γιώργο Νταντάμη, Θανάση Λιακόπουλο, Νίκο Τσουπέη και Ευγένιο Παπαδόπουλο.

Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους υποψήφιους όλων των δημοτικών παρατάξεων για τη συμμετοχή και τον αγώνα.τους.

Τέλος, ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, τη συζυγό μου Λιάνα, το στήριγμά μου και τα τρία υπέροχα παιδιά μου, την Αθανασία, την Παυλίνα και τον Γεώργιο Ραφαήλ. Καμία νίκη δεν θα ερχόταν αν δεν τους είχα πλάι μου.


Για τη δημοτική Παράταξη «ΕΚΚΙΝΗΣΗ»
Κώστας Κουκοδήμος


-----------------------------


➤ Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους νεοεκλεγέντες Δημάρχους της Πιερίας για τον αγώνα τους και εύχομαι να σταθούν αντάξιοι της μεγάλης εμπιστοσύνης που τους έδειξαν με την ψήφο τους οι πολίτες. Είναι και οι τρεις τους καλοί φίλοι και συνοδοιπόροι!

Μέσα από την καρδιά μου συγχαίρω τον Κώστα Κουκοδήμο που απέδειξε για ακόμη μια φορά τις αστείρευτες δυνάμεις του και ανέδειξε την αξία του “ευ αγωνίζεσθαι” και εκλέχθηκε Δήμαρχος Κατερίνης.

Θερμά συγχαίρω τον Βαγγέλη Γερολιόλιο για την εκλογή του στο Δήμο Δίου Ολύμπου και εύχομαι να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο που του ανέθεσαν οι συνδημότες του.

Θερμά συγχαρητήρια στον Αναστάσιο Μανώλα, που αναδείχθηκε νέος δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού στον οποίο εύχομαι εποικοδομητική και δημιουργική θητεία.

Οι προσδοκίες των πολιτών είναι μεγάλες, το βάρος της ευθύνης που αναλαμβάνουν από 1η Σεπτεμβρίου εξίσου μεγάλο.

Εύχομαι καλή θητεία, συνέπεια, ευθύνη και επιτυχία στο έργο τους.

Τέλος εύχομαι σε όλους τους νεοεκλεγέντες δημοτικούς και κοινοτικούς συμβούλους καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα και σε όλους τους υποψήφιους στις Αυτοδιοικητικές εκλογές θερμά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή και τον καλό αγώνα.


Για τη Δημ.Τ.Ο. Ν.Δ. Κατερίνης
Ο Πρόεδρος
Σπύρος Κουλκουδίνας


--------------------------