Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Η ομιλία της Έφης Μπάσδρα στην προεκλογική συγκέντρωση της ΝΔ στην πλατεία Ελευθερίας Κατερίνης.

ΜΗΝΥΜΑ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΥ
ΕΦΗ ΜΠΑΣΔΡΑ: «Χρέος μου να υπηρετήσω το λαό και τον τόπο μου, για μια Ελλάδα των άξιων και των αξιών…»
«ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ».

Με την μεστή και λακωνική πολιτική ομιλία της, η υποψήφια βουλευτής Πιερίας της ΝΔ κ. Έφη Μπάσδρα, κέρδισε τις εντυπώσεις, στην παρουσίαση των υποψηφίων της ΝΔ στην κεντρική εκδήλωση στην Πλατεία Ελευθερίας. Η κ. Μπάσδρα άσκησε σκληρή κριτική στην απερχόμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ «για τις πληγές που αφήνουν πίσω τους οι επιβήτορες της εξουσίας» του «άκρατου λαϊκισμού και του διχασμού» και κάλεσε όλους εκείνους «που εξαπατήθηκαν και απογοητεύθηκαν όλα αυτά τα χρόνια να επιστρέψουν στο σπίτι τους στη μεγάλη παράταξή της ΝΔ με αρχηγό τον Κυριάκο Μητσοτάκη».

Ζήτησε δε, από τους ψηφοφόρους, να στείλουν στη βουλή «αυτούς που μπορούν επάξια να εκπροσωπήσουν την Πιερία στην κεντρική πολιτική σκηνή, στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο». Ζήτησε, στις εκλογές της 7ης Ιουλίου, να είναι η μία επιλογή των ψηφοφόρων: «Δώστε μου τη δύναμη να αλλάξουμε την Πιερία.»

Η πορεία νίκης της κ. Μπάσδρα, ολοκληρώνεται σήμερα τελευταία ημέρα της προεκλογικής περιόδου, κατά την οποία θα πραγματοποιήσει επισκέψεις στη Ν. Έφεσσο στις 7.30μμ, στην Κονταριώτισσα στις 8 μμ, στον Άγιο Σπυρίδωνα στις 8.30μμ, στην Καρίτσα στις 9μμ, στο Δίον στις 9.30μμ και ανοιχτή ομιλία στη Βροντού στις 10μμ.


➤ Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία της κ. Μπάσδρα στην Κεντρική εκδήλωση της ΝΔ στην Πλατεία Ελευθερίας.


«Φίλες και φίλοι,

Αγαπητοί συντοπίτες μου Πιεριείς, ένας είναι ο χαιρετισμός του λαού της Πιερίας, που σας μεταφέρω: ένας ο ενθουσιασμός, μια η ιαχή:

Μια μεγάλη Νίκη της Νέας Δημοκρατίας!

Στις 7 Ιουλίου η Ελλάδα γυρίζει σελίδα.

Η Νέα Δημοκρατία με αρχηγό τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο τιμόνι της χώρας κάνει μια Νέα Αρχή!!

Είμαστε εδώ όλοι μαζί να διατρανώσουμε την πίστη μας στην αλλαγή που έρχεται.

Έφτασε η ώρα που θα μπει τέλος σε μια πρωτοφανή δοκιμασία που χρόνια τώρα ταλανίζει τον τόπο μας.

Ανίκανοι άνθρωποι απ' το πουθενά βρέθηκαν στο τιμόνι της εξουσίας και με άκρατο λαϊκισμό, ψέμα και αυταπάτες δίχασαν τους Έλληνες.

Στις 7 Ιουλίου επουλώνουμε τις πληγές που αφήνουν πίσω τους οι επιβήτορες της εξουσίας.

Αυτοί που ταπείνωσαν κι δέσμευσαν τον λαό μας και την περιουσία του για 99 χρόνια!!

Όμως στην περηφάνια μας, στην περηφάνια των Ελλήνων, δεν ταιριάζει καμιά μεμψιμοιρία.

Ενωμένοι θα ξαναβγούμε στο ξέφωτο.

Διαγράφουμε το γκρίζο του ΣΥΡΙΖΑ και κοιτούμε μπροστά.

Από το βήμα αυτό καλούμε όλους εκείνους που εξαπατήθηκαν και απογοητεύθηκαν όλα αυτά τα χρόνια να επιστρέψουν στο σπίτι τους στη μεγάλη παράταξή της ΝΔ με αρχηγό τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένη, από την αγάπη και στήριξη που εισπράττω καθημερινά σ΄ αυτόν τον δύσκολο αλλά ωραίο προεκλογικό αγώνα.

Αυτό δικαιώνει την απόφασή μου να ανταποκριθώ στο κάλεσμά τους.

Να βρεθώ μαζί με τους άλλους συναδέλφους στις επάλξεις ενός δύσκολου αγώνα. Να υπηρετήσω το λαό.

Είμαι ευγνώμων απέναντι στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα.

Μου έδωσε όλες τις δυνατότητες ν' ακολουθήσω μια μεγάλη επιστημονική και επαγγελματική πορεία και να βρεθώ στην ανώτατη βαθμίδα της.

Ήρθε η ώρα να ανταποδώσω και να εξοφλήσω αυτό το χρέος προς την πατρίδα μου, την Πιερία.

Να μεταφέρω τη φωνή σας στα κέντρα αποφάσεων στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο, και να πράξω ό,τι χρειάζεται για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας.

Με προτάσεις, σχεδιασμό και επιχειρήματα.

Με δυνατή φωνή.

Αυτό που με διέκρινε από μικρή ήταν το πάθος, το πείσμα, η διάθεση για προσφορά.

Η πολιτική μου πρόταση, είναι το προσωπικό μου παράδειγμα: η προσπάθεια, η σκληρή δουλειά, η επιμονή, η φυγή προς τα μπρος, το κυνήγι της αριστείας, η αγάπη για τον τόπο μου.

Πάντα με την ίδια δύναμη που πορεύτηκα ίσαμε τώρα.

Στις εκλογές της 7ης Ιουλίου, ψηφίζουμε Νέα Δημοκρατία για μία Νέα Φωτεινή Ελλάδα.

Στις εκλογές της 7ης Ιουλίου ψηφίζουμε τους άξιους για μια Ελλάδα των Άξιων και Αξιών.

Στις εκλογές της 7ης Ιουλίου στέλνουμε στην Ελληνική Βουλή αυτούς που μπορούν επάξια να εκπροσωπήσουν την Πιερία στην κεντρική πολιτική σκηνή, την Πιερία στην Ευρώπη και την Πιερία σε ολόκληρο τον κόσμο.

Εκείνους που έχουν φωνή δυνατή, φωνή παρεμβατική, για να πάνε την Πιερία ΔΥΝΑΜΙΚΑ μπροστά.

Στις 7 Ιουλίου αποφασίζουμε για το μέλλον μας!

Δώστε μας τη δύναμη να αλλάξουμε την Πατρίδα μας!!!

Δώστε μου τη δύναμη για μια Πιερία δυναμικά μπροστά!

Σας ευχαριστώ όλες και όλους από καρδιάς!»