Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ


Την 1η Σεπτεμβρίου έπεσα θύμα καρδιακού επεισοδίου στη θάλασσα, με απρόβλεπτες συνέπειες, αν κάποιοι συνάνθρωποί μου δεν λειτουργούσαν άμεσα και αποτελεσματικά σαν να βρισκόντουσαν σε προγραμματισμένη άσκηση.

Αυτοί οι άνθρωποι μου έσωσαν τη ζωή και τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Ευχαριστώ λοιπόν, την ανώνυμη νοσηλεύτρια που βρέθηκε εντελώς τυχαία στο χώρο, τον ανώνυμο ναυαγοσώστη που με το οξυγόνο που μου χορήγησε με κράτησε στη ζωή, τους εργαζόμενους του ΕΔΕΜ που κινητοποίησαν ακαριαία τους προηγούμενους και μου συμπαραστάθηκαν την ώρα που υπέφερα, τους άντρες του ΕΚΑΒ που έδρασαν γρήγορα και αποτελεσματικά και τέλος το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης και ιδιαίτερα τον καρδιολόγο κ. Ι. Μποστανίτη.

Θα ήθελα να τονίσω ότι η παρουσία ναυαγοσωστών στην παραλιακή ζώνη, με όποιο κόστος, είναι πλέον απαραίτητη επειδή όπως αποδείχθηκε στην περίπτωσή μου, γνωρίζουν και το καταφέρνουν να σώζουν ζωές.


Τους ευχαριστώ όλους 
Ένα ανώνυμο θύμα καρδιακής προσβολής