Έστω και στο «και δέκα» πριν 3 εβδομάδες είδαμε το πρώτο βίντεο προβολής του Δήμου μας, από την δημοτική επιτροπή τουριστικής προβολής. Τρεις εβδομάδες μετά, το βίντεο αυτό το έχουν δει ελάχιστοι άνθρωποι, ούτε 500.
Το σχετικό λινκ: ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Η Παραλία, η Κατερινόσκαλα, ο Κορινός δεν έχουν τουρίστες
Οι τουριστικοί προορισμοί που έχουμε δεν έχουν τουρίστες, είναι σχεδόν άδειοι στα τέλη του Ιουλίου. Ο κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η κατάσταση της πανδημίας, αλλά ένας σημαντικός λόγος είναι και η ΜΗ τουριστική προβολή μας φέτος. Εδώ και μήνες ζητάμε να ετοιμαστεί μία τουριστική καμπάνια για να κερδίσουμε ένα μεγαλύτερο τμήμα από τους λιγοστούς τουρίστες που θα αποφασίσουν να κάνουν φέτος τις διακοπές τους στη Βόρεια Ελλάδα. Όμως αυτό δεν έχει γίνει, οι υπεύθυνοι για την τουριστική προβολή του Δήμου μας ετοιμάζονται για του... χρόνου!
Τι λέει ο ΕΟΤ: «Ετοιμάστε υλικό για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»
Στις 30.04.2020 ο ΕΟΤ έστειλε επίσημο έγγραφο για τη σύμφωνη γνώμη του σχετικά με την αίτημα χρηματοδότησης που κατέθεσε η δημοτική επιτροπή τουριστικής προβολής. Εκεί αναγράφεται:
«Αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Σημαντικό ρόλο στην προβολή ενός προορισμού μέσω διαδικτύου είναι τα κοινωνικά δίκτυα (social media). Ωστόσο η αποτελεσματική προβολή απαιτεί σχεδιασμό και συνέπεια στην διαμόρφωση και διαχείριση του κατάλληλου περιεχομένου. Λογαριασμοί σε social media, των οποίων το περιεχόμενο δεν είναι κατάλληλο γι’ αυτά, ή δεν ανανεώνεται καθημερινά, δεν προσθέτουν αξία στην αναγνωρισιμότητα του προορισμού σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική χρήση των Social Media επιβάλλει οι λογαριασμοί να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες και μέσω διάφορων εργαλείων να τους οδηγούν σε μια σύγχρονη, χρήσιμη και ελκυστική ιστοσελίδα, όπου μπορούν να ανατρέξουν σε περισσότερες πληροφορίες.
Κατά συνέπεια, πριν δημιουργήσετε λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να έχετε φροντίσει πρώτα για την δημιουργία σύγχρονης ιστοσελίδας και κατάλληλου περιεχομένου, το οποίο μετά θα αναρτάται στα κοινωνικά δίκτυα με συνέπεια, από ομάδα υπεύθυνη για την δημιουργία και επικαιροποίηση του περιεχομένου τόσο της ιστοσελίδας, όσο και των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων».
Επίσης προτείνει: «...Η τροφοδότηση της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας της Ελλάδας, αλλά και των σελίδων στα κοινωνικά δίκτυα, με κατάλληλο διαφημιστικό υλικό παραγωγής των τοπικών φορέων, εξασφαλίζει πολλαπλά οφέλη τόσο για τους προορισμούς όσο και για τη χώρα συνολικά. Για το λόγο αυτό, σας καλούμε να παραχωρήσετε υλικό σας για προβολή στο visitgreece, προκειμένου να έχει απήχηση σε μια μεγάλης δυναμικής δεξαμενή δυνητικών τουριστών και να αποστείλετε το φωτογραφικό και οπτικοακουστικό υλικό το οποίο διαθέτετε ελεύθερο δικαιωμάτων προς χρήση από τον ΕΟΤ αλλά και από τρίτους στο email regional_promo@gnto.gr συνοδευμένα από τα έγγραφα παραχώρησης».
Τι από τα παραπάνω ετοίμασε η δημοτική επιτροπή από τις 30 Απριλίου ως τώρα, τρεις μήνες μετά;
Ένα βίντεο που δεν το προβάλλει πουθενά...
Έστειλε υλικό στο visitgreece?Θα κάνετε τουριστική προβολή, έστω και τώρα;
Οι επαγγελματίες του Τουρισμού στον Δήμο μας ρωτούν καθημερινά: «Γιατί δεν κάνουμε καμία κίνηση τουριστικής προβολής; Τι περιμένουμε;»
Μαζί τους συμφωνούμε και εμείς. Για αυτό και ζητάμε έστω και σήμερα, έστω και με το λιγοστό υλικό που ετοίμασε η δημοτική επιτροπή τουριστικής προβολής, να ξεκινήσουμε αμέσως τουριστική προβολή, στοχεύοντας την εσωτερική αγορά.
(Επίσης, είναι σημαντικό να ξεκινήσουν από τώρα τα γυρίσματα και η προετοιμασία του υλικού για την καμπάνια της επόμενης χρονιάς, για να είμαστε έτοιμοι από νωρίς).
Στη διάθεσή σας, για να στηρίξουμε με έργα τον κλάδο του Τουρισμού στον Δήμο μας
Είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε για το κοινό καλό, για να προλάβουμε καταστάσεις και να διορθώσουμε κακώς κείμενα. Είμαστε στη διάθεσή σας για να βρούμε λύσεις που θα βοηθήσουν κάθε δημότη, ειδικά τον κλάδο του Τουρισμού αυτή την περίοδο.
Ελπίζουμε να κινητοποιηθείτε έστω και αργά και να ξεκινήσετε τουριστική προβολή για τον Δήμο μας. Αν το κάνετε, παραμένουμε στη διάθεσή σας για να βοηθήσουμε όπου μπορούμε.
Είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε και να προστατέψουμε τα συμφέροντα των δημοτών.
Θανάσης Γ. Λιακόπουλος
Επικεφαλής, Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
Μιχάλης Γεωργιάδης
Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
Αποστόλης Λιακόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
Ράνια Παπαγεωργίου
Δημοτική Σύμβουλος Κατερίνης
Παύλος Παυλίδης
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Γιώργος Αρβανιτίδης
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Σίμος Συμεωνίδης
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Γρηγόρης Μήτρου
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Το σχετικό λινκ: ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Η Παραλία, η Κατερινόσκαλα, ο Κορινός δεν έχουν τουρίστες
Οι τουριστικοί προορισμοί που έχουμε δεν έχουν τουρίστες, είναι σχεδόν άδειοι στα τέλη του Ιουλίου. Ο κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η κατάσταση της πανδημίας, αλλά ένας σημαντικός λόγος είναι και η ΜΗ τουριστική προβολή μας φέτος. Εδώ και μήνες ζητάμε να ετοιμαστεί μία τουριστική καμπάνια για να κερδίσουμε ένα μεγαλύτερο τμήμα από τους λιγοστούς τουρίστες που θα αποφασίσουν να κάνουν φέτος τις διακοπές τους στη Βόρεια Ελλάδα. Όμως αυτό δεν έχει γίνει, οι υπεύθυνοι για την τουριστική προβολή του Δήμου μας ετοιμάζονται για του... χρόνου!
Τι λέει ο ΕΟΤ: «Ετοιμάστε υλικό για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»
Στις 30.04.2020 ο ΕΟΤ έστειλε επίσημο έγγραφο για τη σύμφωνη γνώμη του σχετικά με την αίτημα χρηματοδότησης που κατέθεσε η δημοτική επιτροπή τουριστικής προβολής. Εκεί αναγράφεται:
«Αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Σημαντικό ρόλο στην προβολή ενός προορισμού μέσω διαδικτύου είναι τα κοινωνικά δίκτυα (social media). Ωστόσο η αποτελεσματική προβολή απαιτεί σχεδιασμό και συνέπεια στην διαμόρφωση και διαχείριση του κατάλληλου περιεχομένου. Λογαριασμοί σε social media, των οποίων το περιεχόμενο δεν είναι κατάλληλο γι’ αυτά, ή δεν ανανεώνεται καθημερινά, δεν προσθέτουν αξία στην αναγνωρισιμότητα του προορισμού σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική χρήση των Social Media επιβάλλει οι λογαριασμοί να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες και μέσω διάφορων εργαλείων να τους οδηγούν σε μια σύγχρονη, χρήσιμη και ελκυστική ιστοσελίδα, όπου μπορούν να ανατρέξουν σε περισσότερες πληροφορίες.
Κατά συνέπεια, πριν δημιουργήσετε λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να έχετε φροντίσει πρώτα για την δημιουργία σύγχρονης ιστοσελίδας και κατάλληλου περιεχομένου, το οποίο μετά θα αναρτάται στα κοινωνικά δίκτυα με συνέπεια, από ομάδα υπεύθυνη για την δημιουργία και επικαιροποίηση του περιεχομένου τόσο της ιστοσελίδας, όσο και των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων».
Επίσης προτείνει: «...Η τροφοδότηση της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας της Ελλάδας, αλλά και των σελίδων στα κοινωνικά δίκτυα, με κατάλληλο διαφημιστικό υλικό παραγωγής των τοπικών φορέων, εξασφαλίζει πολλαπλά οφέλη τόσο για τους προορισμούς όσο και για τη χώρα συνολικά. Για το λόγο αυτό, σας καλούμε να παραχωρήσετε υλικό σας για προβολή στο visitgreece, προκειμένου να έχει απήχηση σε μια μεγάλης δυναμικής δεξαμενή δυνητικών τουριστών και να αποστείλετε το φωτογραφικό και οπτικοακουστικό υλικό το οποίο διαθέτετε ελεύθερο δικαιωμάτων προς χρήση από τον ΕΟΤ αλλά και από τρίτους στο email regional_promo@gnto.gr συνοδευμένα από τα έγγραφα παραχώρησης».
Τι από τα παραπάνω ετοίμασε η δημοτική επιτροπή από τις 30 Απριλίου ως τώρα, τρεις μήνες μετά;
Ένα βίντεο που δεν το προβάλλει πουθενά...
Έστειλε υλικό στο visitgreece?Θα κάνετε τουριστική προβολή, έστω και τώρα;
Οι επαγγελματίες του Τουρισμού στον Δήμο μας ρωτούν καθημερινά: «Γιατί δεν κάνουμε καμία κίνηση τουριστικής προβολής; Τι περιμένουμε;»
Μαζί τους συμφωνούμε και εμείς. Για αυτό και ζητάμε έστω και σήμερα, έστω και με το λιγοστό υλικό που ετοίμασε η δημοτική επιτροπή τουριστικής προβολής, να ξεκινήσουμε αμέσως τουριστική προβολή, στοχεύοντας την εσωτερική αγορά.
(Επίσης, είναι σημαντικό να ξεκινήσουν από τώρα τα γυρίσματα και η προετοιμασία του υλικού για την καμπάνια της επόμενης χρονιάς, για να είμαστε έτοιμοι από νωρίς).
Στη διάθεσή σας, για να στηρίξουμε με έργα τον κλάδο του Τουρισμού στον Δήμο μας
Είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε για το κοινό καλό, για να προλάβουμε καταστάσεις και να διορθώσουμε κακώς κείμενα. Είμαστε στη διάθεσή σας για να βρούμε λύσεις που θα βοηθήσουν κάθε δημότη, ειδικά τον κλάδο του Τουρισμού αυτή την περίοδο.
Ελπίζουμε να κινητοποιηθείτε έστω και αργά και να ξεκινήσετε τουριστική προβολή για τον Δήμο μας. Αν το κάνετε, παραμένουμε στη διάθεσή σας για να βοηθήσουμε όπου μπορούμε.
Είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε και να προστατέψουμε τα συμφέροντα των δημοτών.
Δημοτικός Συνδυασμός «Όλοι Μαζί Μπορούμε Καλύτερα»
Θανάσης Γ. Λιακόπουλος
Επικεφαλής, Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
Μιχάλης Γεωργιάδης
Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
Αποστόλης Λιακόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
Ράνια Παπαγεωργίου
Δημοτική Σύμβουλος Κατερίνης
Παύλος Παυλίδης
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Γιώργος Αρβανιτίδης
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Σίμος Συμεωνίδης
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού
Γρηγόρης Μήτρου
Στέλεχος του Δημοτικού Συνδυασμού