Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Και άλλα εκατομμύρια στα ΜΜΕ για "σποτάκια" για να μας... επικοινωνήσουν να εμβολιαστούμε

Έχουμε χάσει τον λογαριασμό με τις λίστες και τα εκατομμύρια που μοιράζει η κυβέρνηση Μητσοτάκη στα ΜΜΕ, αντί να τα διαθέτει σε νοσοκομεία, γιατρούς, νοσηλευτές, δομές και φάρμακα.


Και όλα αυτά τα μηνύματα, σποτάκια και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσαν να ήταν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ, αφού τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να τα μεταδώσουν ΔΩΡΕΑΝ γιατί είναι κοινωνικά μηνύματα!

Παρόλα αυτά η κυβέρνηση Μητσοτάκη μοιράζει ακόμη 18.5 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα παραμονή Χριστουγέννων...

Πόσες προσλήψεις ιατρών, νοσηλευτών θα μπορούσαν να γίνουν με αυτά τα χρήματα και αυτά που μοιράστηκαν στα ΜΜΕ παλαιότερα; Πόσες ΜΕΘ, πόσα μηχανήματα θα μπορούσαν να αγοραστούν; Πόσα φάρμακα θα μπορούσαμε να πάρουμε για τους ασθενείς με κορονωνοϊό; Ή ακόμη θα μπορούσαν να δοθούν σε καταστήματα, επιχειρήσεις και συμπολίτες μας που καταστράφηκαν από τις καραντίνες και τα περιοριστικά μέτρα.

Έτσι λοιπόν η κυβέρνηση αποφάσισε: 

«Εγκρίνουμε από άποψη σκοπιμότητας, την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Η παροχή των υπηρεσιών θα αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης μετά από σχετική πρόσκληση σε διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση (σύμφωνα με την περ. γ’ της παρ. 2 του άρθρου 32 του ν. 4412/2016).

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. To αντικείμενο καταλαμβάνει:

α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

Η δαπάνη για τις ως άνω αναφερόμενες υπηρεσίες θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 18.500.000 εκ.€, (προέγκριση για το 2021 ποσό 18.500.000,00€) και θα βαρύνει τις πιστώσεις του Α.Λ.Ε. 2420906001 «Έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων» του Φ./Ε.Φ. 1015-202-0000000.»


Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Βασίλειος Κικίλιας

➤ Η απόφαση στην Διαύγειαhttps://diavgeia.gov.gr

* Φωτογραφία από Gerd Altmann από το Pixabay