Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021

Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ

Νίκος Χαλεπλής


«Ποτέ μου δεν συμβιβάστηκα, στη λογική του όχλου. Δεν αφομοιώθηκα, αλλάζοντας τον χαρακτήρα μου, για να ταιριάξω.

Δεν βάδισα ποτέ, στα δικά του χνάρια. Χάρασσα πάντα την μοναδική, δική μου πορεία.

Αψήφησα την λογική, του παράλογου αυτού όχλου, και πορεύτηκα μόνο και μόνος στα μονοπάτια της καρδιάς μου και της δικής μου λογικής.

Προσπαθώ να κρατάω ψηλά τις αξίες μου και να μην ισοπεδώνομαι. Να συγχωρώ, χωρίς αμφιβολίες. Να συμπονώ και να προσφέρω, χωρίς να ζητάω ανταλλάγματα.

Δεν ταίριαξα και δεν θέλω να ταιριάξω, στις λογικές αυτού του παράλογου κόσμου, γιατί δεν θέλω, να χάσω τον εαυτό μου.

Δεν συμβιβάστηκα και δεν προσκύνησα ποτέ, τα δήθεν ιδανικά και ψεύτικα οράματα, που μου πρόσφεραν και μου προσφέρουν κατά καιρούς, οι διάφοροι σαλτιμπάγκοι και αριβίστες της πολιτικής.

Επιμένω να διατηρώ τον αυθορμητισμό μου, αγνοώντας τους κανόνες ευπρέπειας, που κάποιοι-δήθεν-,μου σερβίρουν μια ζωή.

Επιμένω πάντα, να ταξιδεύω, κόντρα στα κύματα και στους ανέμους και το σκαρί μου, να είναι τα όνειρα μου και οι ελπίδες μου.

Τσαλακώνω τον εγωισμό μου και την υπερηφάνεια μου, για όσους θέλω, να κρατήσω δίπλα μου, συνοδοιπόρους στη ζωή μου.

Διεκδικώ το δίκιο μου, αντιδρώ και φωνάζω στα κακώς κείμενα και δεν συμπορεύομαι με τις παθητικότητες των άλλων.

Δεν ταιριάζω στις λογικές αυτού, του κόσμου, που κάποιες στιγμές γίνεται όχλος.

Κάποιοι θα μ’αγαπήσουν, κάποιοι θα με μισήσουν, άλλοι θα με αγνοήσουν.

Εγώ όμως θα ζω για να αντιστέκομαι, θα αντιστέκομαι όσο ζω, αντιμετωπίζοντας πάντα, με ψηλά το κεφάλι, τις συνέπειες, των λόγων και των πράξεων μου.»

ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΟΥΝ-ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ-ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ.

ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ

* Φωτογραφία από Thanks for your Like • donations welcome από το Pixabay