Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

Αντώνιος Γκουρμάνος: «Προσπάθεια φίμωσης μου»

Μόλις ένα εικοσιτετράωρο μετά την δημόσια ανάρτηση μου, (δήλωση υποστήριξης) στον πολιτικό κρατούμενο Ηλία Κασιδιάρη και στο Εθνικό Κόμμα Έλληνες, το "δημοκρατικό"μέσο κοινωνικής δικτύωσης (facebook), όχι μόνο αφαίρεσε τη δημοσίευση μου αλλά μου επέβαλλε και τιμωρία τριάντα ημερών απαγόρευσης κάθε δημόσιας ανάρτησης μέσω του προσωπικού μου λογαριασμού!!!

Φαίνεται ότι μόνο η αναφορά στο όνομα του Ηλία Κασιδιάρη και στο Κόμμα Έλληνες, προκαλεί το φόβο του συστήματος και αποδεικνύει περίτρανα ποιος είναι απέναντι τους και ποιος αποτελεί "αγκάθι"στα πλευρά τους.

Η φασιστική πρακτική φίμωσης μου αποτελεί όνειδος για την ελευθερία του λόγου και βρίσκει αντίθετο σύσσωμο τον υγιή σκεπτόμενα κόσμο.

Να είστε σίγουροι ότι τα αποτελέσματα τέτοιων πρακτικών θα είναι ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που προσβλέπετε...

ΓΚΟΥΡΜΑΝΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ