Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Εορτασμός των Αγίων Πάντων στη Λιβαδειά

Γράφει ο Θεοφάνης Γκατζής

 Σήμερα η εκκλησία μας εορτάζει όσους αγίασε το Άγιο Πνεύμα. Καταρχήν, την Υπεραγία Θεοτόκο, τους Προπάτορες και Πατριάρχες, τους Προφήτες και ιερούς Αποστόλους...

τους Μάρτυρες και τους Ιεράρχες, τους Ιερομάρτυρες και Οσιομάρτυρες, τους Αρχαγγέλους, τα εννιά τάγματα των Αγγέλων, τους Αγίους, τους Όσιους και Δίκαιους, καθώς και όλες γενικά τις Άγιες Γυναίκες και τους υπόλοιπους ανώνυμους Αγίους όλων των παρελθόντων εποχών, αλλά και όλους τους μελλοντικούς Αγίους που θα προκύψουν μέχρι το τέλος του κόσμου. Επίσης, εορτάζει και το ομώνυμο παρεκκλήσιο των Αγίων Πάντων έξω από τη Λιβαδειά. Ας συνοδεύουν τις προσευχές μας οι παρακλήσεις προς όλους τους Αγίους του Θεού να πρεσβεύουν υπέρ αναπαύσεως των κεκοιμημένων δούλων του Θεού από αρχής κόσμου και υπέρ υγείας όλων των ζώντων του κόσμου αυτού ασθενούντων και μη.

Υ. Γ. Το παρόν άρθρο το αφιερώνω στoν Tριαδικό Θεό (Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα), στη μνήμη της Υπεραγίας Θεοτόκου, των Αγίων του Θεού Πάντων, Υπομονής, Φανέντων, στους Αρχαγγέλους Μιχαήλ, Γαβριήλ και Ραφαήλ, καθώς και στα εννέα Αγγελικά Τάγματα. Ακόμη, το αφιερώνω στους αποθανόντες πατέρα μου Θωμά, παππούδες μου Βασίλειο και Βασίλειο, στις αποθανούσες γιαγιάδες μου Φανή και Στυλιανή, πάππου προς πάππου, στους κεκοιμημένους συγγενείς και φίλους μου, καθώς και σε όλους τους αποθνήσκοντες από αρχής κόσμου. Επίσης, το αφιερώνω στους ζώντες μητέρα μου Μαρία, αδερφή μου Ινώ και σε όλους τους ζώντες,