➤ Απευθυνθήκαμε τηλεφωνικά για θέματα που μας απασχολούσαν και στις δύο μεγάλες εταιρίες, στον ΟΤΕ και στην ΔΕΗ.
ΟΤΕ: Επί σχεδόν 24 ώρες με μέσο χρόνο κλήσης τα 3 λεπτά και αφού υποχρεωθήκαμε να ακούμε συνεχώς τις ίδιες αυτοματοποιημένες οδηγίες σε περισσότερες από 20 κλήσεις που κάναμε, το μήνυμα που λαμβάναμε πάντα και πριν μας... κλείσουν το τηλέφωνο ήταν ότι όλες οι γραμμές ήταν κατειλημμένες! Και ενώ η γραμμή μας συνεχώς αποσυνδέονταν από το ίντερνετ, στην αναφορά του προβλήματος μας μέσω της ιστοσελίδας της cosmote, λαμβάναμε την απάντηση ότι η γραμμή μας δεν είχε κανένα πρόβλημα! Στάλθηκε και ηλεκτρονικό μήνυμα, χωρίς καμία απάντηση.
Βαθμολογία εξυπηρέτησης: 0...
ΔΕΗ: Σε προσπάθεια μας να πληροφορηθούμε για μια ασαφέστατη επιστολή που λάβαμε από την ΔΕΗ με την οποία μας «πληροφορεί» ότι τελειώνοντας η σύμβαση μας σε πρόγραμμα που έχουμε θα μεταφερθούμε μονομερώς σε άλλο πρόγραμμα με αδιευκρίνηστους όρους και χρεώσεις, η υπάλληλος μας παρέπεμψε σε άλλο υπάλληλο ο οποίος θα μας... τηλεφωνούσε αυτός. Ο υπάλληλος μας τηλεφώνησε την... επόμενη ημέρα, αλλά δεν γνώριζε το θέμα που θέλαμε να εξυπηρετηθούμε και μας ενημέρωσε ότι θα μας πάρει τηλέφωνο άλλος υπάλληλος, κάποια άλλη στιγμή! Μέχρι σήμερα δεν μας έχει τηλεφωνήσει κανείς για να μας ενημερώσει...
* Το "ωραίο" της υπόθεσης είναι ότι λάβαμε αυτοματοποιημένο μήνυμα από την ΔΕΗ που μας ρωτούσε για το πόσο ικανοποιημένοι είμαστε από την εξυπηρέτηση τους!!!
Θα απαντήσουμε εδώ: Βαθμολογία εξυπηρέτησης: 0...
** Οι κλήσεις μας -όπως μας ενημέρωναν έχουν ηχογραφηθεί- για το αληθές των καταγγελιών μας.
Συμπέρασμα: Η εμπιστοσύνη μας στις δύο αυτές εταιρίες έχει κλονιστεί σε σημείο που να αναρωτιόμαστε αν θα πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε πελάτες τους ή όχι. Αν και άλλοι συμπολίτες μας είχαν παρόμοιες εμπειρίες στην προσπάθεια επικοινωνίας ή εξυπηρέτησης με αυτές τις δύο ή και άλλες εταιρίες, ευχαρίστως να τις δημοσιεύσουμε.