Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025

Εκπαιδευτικές δράσεις στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης.














Άσκηση ετοιμότητας σεισμού στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης.

Την Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η έκτακτη άσκηση ετοιμότητας σεισμού, με σκοπό την εξοικείωση των μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών με τα σωστά μέτρα προστασίας σε περίπτωση σεισμού. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, ακολουθήσαμε τις οδηγίες προστασίας: σκύβουμε, καλύπτουμε το κεφάλι και μένουμε κάτω από το θρανίο μέχρι να σταματήσει η δόνηση.

Στη συνέχεια, εκκενώσαμε το κτίριο με ψυχραιμία και κατευθυνθήκαμε στον προκαθορισμένο ασφαλή χώρο του προαυλίου. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί έλεγξαν ότι όλοι ήταν παρόντες και ασφαλείς. Στην άσκηση συμμετείχε η Πυροσβεστική Υπηρεσία Κατερίνης, με εκπρόσωπο τον κ. Ρέντζο Αθανάσιο, καθώς και η κα Αντωνακοπούλου Μαρίζα, Προϊσταμένη του τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κατερίνης.

Η άσκηση και η ενημέρωση από τους παραπάνω αρμόδιους φορείς μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη σημασία της κατάλληλης προετοιμασίας και της ψυχραιμίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ενός σεισμού ή φυσικών καταστροφών. Η ασφάλεια όλων μας είναι προτεραιότητα!

Στο τέλος δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές και μαθήτριες να δουν από κοντά το πυροσβεστικό όχημα και να λάβουν χρήσιμες οδηγίες για το πώς αυτό λειτουργεί.

Τους ευχαριστούμε όλους θερμά!!

-----------------------------------------

Ενημερωτική συνάντηση στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης.


Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία ενημερωτική συνάντηση στο πλαίσιο των απογευματινών ενδοσχολικών δράσεων του σχολείου μας. Στην αίθουσα της ΣΤ’ τάξης, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική συζήτηση με την ψυχολόγο κ. Βέρα και την κοινωνική λειτουργό κ. Φωτεινή.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αναλύθηκαν βασικά ζητήματα που αφορούν την εφηβεία, τη συμπεριφορά των παιδιών και τις προκλήσεις της κοινωνικοποίησής τους. Οι εισηγήτριες παρείχαν πολύτιμες πληροφορίες για τις συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι έφηβοι, καθώς και πρακτικές συμβουλές για τη διαχείρισή τους τόσο από τους γονείς όσο και από τους εκπαιδευτικούς.

Η συζήτηση που ακολούθησε ανέδειξε την ανάγκη για συνεχή επικοινωνία και υποστήριξη των παιδιών, ενώ οι γονείς συμμετείχαν ενεργά, εκφράζοντας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βέρα και την κ. Φωτεινή για την ουσιαστική τους συμβολή, καθώς και τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας. Οι ενδοσχολικές δράσεις ενισχύουν τις προσπάθειές μας για ένα σχολείο που στηρίζει ουσιαστικά τους μαθητές και τις οικογένειές τους.