Θα σας ξαφνιάσω σήμερα με το πιπεράτο οργής (συγνώμη για την λέξη αλλά τους διάολο-στέλνω) το οποίο αφορά τον ελληνικό σιδηρόδρομο (και τα ανείπωτα χάλια του) είτε τον αποκαλούμε ΤΡΑΙΝΟΣΕ είτε τον χαρακτηρίζουμε στην Αγγλική γλώσσα ως Hellenic Train που με βάση μια «περίεργη» διεθνή σύμβαση αμοιβαίων υποχρεώσεων προσθέτει στην οντότητά της και την γνωστή ως Ferovia dello Stato Italiano Group δηλαδή την επίσημη Ιταλική Κρατική Εταιρεία Σιδηροδρόμων.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά στο δικό μου μυαλό έρχεται η γνωστή λέξη: ΑΛΑΛΟΥΜ.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά στο δικό μου μυαλό έρχεται η γνωστή λέξη: ΑΛΑΛΟΥΜ.
Το μεταφορικό μέσο που κυριαρχεί όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά διεθνώς, δηλαδή ο σιδηρόδρομος, στην Πατρίδα μας Ελλάδα αγνοήθηκε ΕΠΙΜΕΛΩΣ και ευνοήθηκαν τα ΙΧ αυτοκίνητα, τα Πούλμαν των ΚΤΕΛ και τα αεροπλάνα δηλαδή Μέσα Μεταφοράς που είναι κερδοφόρα για αυτούς που εισπράττουν διόδια, πωλούν βενζίνη, πετρέλαιο, αέριο (και πρόσφατα και ηλεκτρικό ρεύμα) ως ενεργειακό μέσο.
Όταν επέστρεψα στη γενέτειρα Κατερίνη εγκαταλείποντας για προσωπικούς λόγους την Πατρίδα μου Θεσσαλονίκη πριν 3 χρόνια ανακάλυψα ότι σε σύγκριση με το ΙΧ, το ΚΤΕΛ ή το αεροπλάνο το τραίνο ήταν συγκριτικά πιο ΒΟΛΙΚΟ και πιο οικονομικό.
Είχα, σε 7ήμερη βάση, επιλογή 4 δρομολογίων Intercity στην κάθοδο από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και 4 δρομολογίων στην άνοδο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη τα οποία φυσικά περνούσαν και από την Κατερίνη.
Μετά μας προέκυψε το πολύνεκρο και με δεκάδες τραυματίες σωματικά και ψυχικά «έγκλημα» της σύγκρουσης επιβατικής με εμπορική αμαξοστοιχία τον Φεβρουάριο του 2023 στα Τέμπη και πολλοί φοβήθηκαν να ανέβουν ξανά στα τραίνα.
Εγώ συνέχισα να χρησιμοποιώ το τραίνο αλλά προσπαθώντας να κλείω εισιτήρια για κάθοδο στην Αθήνα την περασμένη Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου ανακάλυψα ότι η Hellenic Train μας έκανε, ΞΑΦΝΙΚΑ, από τις 15 Σεπτεμβρίου τα ΤΕΣΣΕΡΑ – ΔΥΟ, δηλαδή αντί για 4 Intercity ανόδου και καθόδου στη σιδηροδρομική σύζευξη της Πρωτεύουσας με την «Συμπρωτεύουσα» (άντε Σαλονικιοί να χαιρόμαστε τον πομπώδη τίτλο μας) τα δρομολόγια μειώθηκαν στα ΔΥΟ για να γίνουν, μου είπε μια ευγενική Κυρία στο τηλέφωνο (το οποίο μας το χρεώνουν με ΕΝΑ ευρώ το λεπτό!!!) έργα συντήρησης.
Το ένα άγρια χαράματα και το άλλο προχωρημένο απόγευμα που σε φέρνει στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Προσπάθησα να βρω θέση στο απογευματινό της Κυριακής αλλά η αμαξοστοιχία ήταν πλήρης και έτσι κατέβηκα στην Αθήνα με το πρωινό.
Τα τρία χρόνια που χρησιμοποιώ το τραίνο έχω και έκπτωση ως συνταξιούχος αλλά έχω και μεγάλη πίκρα καθώς τόσο στην Αγγλία όσο και στη Γερμανία και την Αυστρία που επισκέπτομαι συχνά έχω συνταξιδέψει όχι μόνο με Βουλευτές αλλά και με Υπουργούς καθώς εκεί ΔΕΝ διαθέτουν Κρατικά αυτοκίνητα για προσωπική χρήση ούτε και αεροπλάνα τα οποία στην Ελλάδα μας καθυστερούν να απογειωθούν όταν καθυστερεί να φτάσει στο αεροδρόμιο κάποιος ή κάποια Υπουργός της εκάστοτε Ελληνικής Κυβερνήσεως (Μπλε, Πράσινης ή για μια 5ετία Πολύχρωμης).
Αισθάνομαι την υποχρέωση να διαολοστείλω και την Hellenic Train και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους Ιταλούς αναδόχους και ΜΑΖΙ τους όλους εκείνους και εκείνες που μας κυβερνούν όλες αυτές τις δεκαετίες που το τραίνο ως μέσο μεταφορά ευτελίστηκε, υποβαθμίστηκε και απαξιώθηκε και για συμβάσεις που πληρώθηκαν αλλά δεν ολοκληρώθηκαν.
Να υποθέσω ότι έτσι έχουν, μεθοδικά και έξυπνα, εξυπηρετηθεί κάποια συγκεκριμένα συμφέροντα; Όλοι μπορούμε να το υποθέσουμε αλλά ΔΕΝ έχουμε απoδείξεις και ως φίλος του τραίνου αρκούμαι στο, συγνώμη ξανά, να διαολοστείλω πολλούς!
Ακούσετε από το 8ο λεπτό ως το τέλος όσα είπα για τον απαξιωμένο σιδηρόδρομο, τις ρεμούλες, αρπαχτές, το αίσχος των ΕΣΧΕΣ με ταυτόχρονη φτωχοποίηση των Ελλήνων και τα άλλα πολλά Εθνικά μας χάλια στο Youtube χρησιμοποιώντας το παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=BfAaiWdaw9U
Ακούσετε από το 8ο λεπτό ως το τέλος όσα είπα για τον απαξιωμένο σιδηρόδρομο, τις ρεμούλες, αρπαχτές, το αίσχος των ΕΣΧΕΣ με ταυτόχρονη φτωχοποίηση των Ελλήνων και τα άλλα πολλά Εθνικά μας χάλια στο Youtube χρησιμοποιώντας το παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=BfAaiWdaw9U