Ταλαιπωρήθηκαν σήμερα όσοι και όσες πήγαν στο ΑΤΜ (μηχάνημα
ανάληψης χρημάτων) για να σηκώσουν χρήματα.
Χωρίς καμία προειδοποίηση η τράπεζα ακύρωσε όλες τις κάρτες
αναλήψεων των πελατών της και το ΑΤΜ δεν έδινε χρήματα...
Για να μπορέσει κάποιος να κάνει ανάληψη από το ΑΤΜ έπρεπε
να μεταβεί στα γραφεία της τράπεζας να συμπληρώσει δικαιολογητικά για να του
δοθεί νέα κάρτα ανάληψης μετρητών.
Εκτός από την ταλαιπωρία αυτή όμως προκύπτουν και κάποια άλλα
προβλήματα.
Όσοι και όσες χρησιμοποιούσαν κάρτες ανάληψης των γονιών τους
ή των παππούδων τους δεν μπορούσαν να κάνουν την αλλαγή της κάρτας γιατί έπρεπε
να είναι παρών ο δικαιούχος του λογαριασμού ( που στην πλειοψηφία τους είναι
ηλικιωμένοι και άρρωστοι άνθρωποι..)
Έτσι αυτοί οι άνθρωποι έφυγαν άπραγοι χωρίς να μπορέσουν να
βγάλουν τα χρήματα που χρειαζόντουσαν.
Μάλιστα κάποιοι από τους πελάτες που μιλήσαμε είχαν τον γονιό
τους στο νοσοκομείο χωρίς την δυνατότητα μετακίνησης του..
Το ερώτημα που προκύπτει και θέσαμε και εμείς είναι:
Γιατί δεν ειδοποίησαν τους κατόχους καρτών ανάληψης μετρητών
νωρίτερα ώστε να είναι προετοιμασμένοι;
Τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή το ελάχιστο με μια ανακοίνωση στο
ΑΤΜ;
Τόσο δύσκολο ήταν...
Θα γλίτωνε την ταλαιπωρία αρκετός κόσμος που είχε να πληρώσει
λογαριασμούς και δάνεια.
Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο..