Κυριακή 17 Απριλίου 2016

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ κυρίους ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.


Κουράστηκα, ειδήσεις ,για μειώσεις να μαθαίνω,
Βουλευτές ,να βλέπω στην TV και να παθαίνω.
Για ότι εγώ πληρώνω, είναι δίκαιο ,μου μιλάνε,
Τα οράματά μου, τις ελπίδες, συνεχώς υποτιμάνε.
 

Κουράστηκα να νοιώθω, πάντα  να με δουλεύουν,
Θέλουν να είμαι στο σκοτάδι, μια ζωή να με μπερδεύουν.
Μου λέν πως ότι κάνουν, για το καλό μας θάναι,
Με κούφια λόγια και υποσχέσεις, θέλουν να κυβερνάνε.

Εσείς δεν κουραστήκατε, κύριοι κυβερνώντες,
Στο μέλλων που μας τάζεται να είσαστε ΑΠΟΝΤΕΣ?
Απόντες απ’το αύριο, το σήμερα, το τώρα,
Κοιτάξτε στον ορίζοντα, σε λίγο έρχεται μπόρα.

Σε όλα τα  SHOW τρέχετε, τι τάχα να μας πείτε?
Με τα λεφτά που παίρνετε, ήσυχα κοιμηθείτε.
Κι’αν δείτε κάποιο όνειρο ,πως έρχονται  Εκλογές,
Φροντίστε να ακριβύνουν, οι μαύρες οι μπογιές.

                                                                 
ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.
Κάτοικος αυτής της χώρας,
Που υποτιμήσατε το ευρώ μου,
Την σύνταξή μου ,την ζωή μου,
Αλλά δεν σας επιτρέπω,
Να υποτιμήσετε,
Το μυαλό μου, την ψυχή μου
Και την συνείδηση μου.