Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΤΕ ΠΙΕΡΙΑΣ του ΚΚΕ. ΙΕΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ...

ΤΕ ΠΙΕΡΙΑΣ του ΚΚΕ. ΙΕΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ...

Τώρα ήρθε και έδεσε το γλυκό.
Κύλισε ο (δεξιός ) τέντζερης και βρήκε το (αριστερό) καπάκι.
Κάποιοι δεξιοί , ναζιστές και  Συριζαίοι καταδικάζουν την εκδήλωση του ΚΚΕ στο Λιτόχωρο για τα 70 χρόνια από την ίδρυση του ΔΣΕ .
Τι τους ενώνει ;
Μα η πίστη τους στο εκμεταλλευτικό σύστημα , τον καπιταλισμό και η υποταγή τους σ΄αυτον.


Η ΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Όσο για την πτωματολογία ως επιχείρημα (σκοτώσατε εσείς, σκοτώσαμε και εμείς άρα και οι δυο έχουμε δίκιο ή άδικο) έχουμε να παρατηρήσουμε :
  Σ΄ έναν εμφύλιο πόλεμο και σε μια κατοχή, που εξ ορισμού εμπεριέχει τη βία, και  που ουσιαστικά ήταν μια κοινωνική αντιπαράθεση, θα επαναλάβουμε κάτι το κοινότυπο που συνέβαινε και συμβαίνει στην ιστορία.
Δεν υπάρχει πολεμική αντιπαράθεση χωρίς τη χρήση βίας.
Μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει τον ξένο κατακτητή και τον ντόπιο προδότη-μαυραγορίτη με την πειθώ ; Ασφαλώς όχι.
 Έτσι έγινε σ΄όλη την Ευρώπη , πόσο μάλλον στην Ελλάδα που είχε 200.000 νεκρούς από την πείνα λογω της κατοχής και της μαύρης αγοράς, πριν υπάρξει οποιαδήποτε πράξη αντίστασης.
Έτσι έγινε και το 1821 με το περίφημο και κοινότυπο «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους» του Κολοκοτρώνη. Αλλιώς κινδύνευε από πράξεις προδοσίας η επανάσταση.
 Γιατί όμως το κάνουν όσοι  χρησιμοποιούν το επιχείρημα «και μένα σκότωσαν τον παππού μου» ή «σκότωσαν 2.000 (sic) στην Πιερία οι κομμουνιστές»; Και αν η άλλη πλευρά αναφέρει 4000 ; Μπορεί έτσι να βρεθεί άκρη ; Για το ποιος ευθύνεται, τι φταίει, ποιοι είχαν συμφέρον από την πολεμική αντιπαράθεση κλπ.
Μα γι αυτό το κάνουν , για να μη βρεθεί άκρη.
Το κάνουν γιατί δεν έχουν τι να απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα.
1. Ποιος άρχισε την πολεμική αντιπαράθεση
2. Τινός συμφέροντα εξυπηρετούσε.
3. Αν η βία του πολέμου στρεφόταν απέναντι σε πράξεις προδοσίας  ή στα πιστεύω κάποιου.

ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΒΙΑ

Το ΚΚΕ και οι σύμμαχοι του χρησιμοποίησαν αντιβια στη βία της κατοχής και των συνεργατών των κατακτητών, αυτό το έκαναν υπερασπίζοντας τα λαϊκά στρώματα και τη χώρα από τη λεηλασία των κατοχικών στρατευμάτων και των ντόπιων συνεργατών τους .
Η πρόκληση του εμφύλιου πολέμου ήταν μια ομολογημένη πολιτική και των γερμανών ναζί κατακτητών και μετέπειτα των εγγλεζων υπερασπιστών του αστικού καθεστώτος για να εδραιώσουν την κυριαρχία τους .
Έστησαν ολόκληρη επιχείρηση ξεθαψίματος νεκρών που τους παρουσίασαν ως «σφαγιασθεντες από τους κομμουνιστές», γιατί δεν μπορούσαν αυτοί και οι αστοί πολιτικοί να χρησιμοποιήσουν πολιτικά επιχειρήματα για την κατάληψη της εξουσίας με πραξικόπημα (μην ξεχνάμε ότι το Δεκέμβρη του  1944 το ΕΑΜ είχε πάνω από 1.500.000 μέλη και το ΚΚΕ 500.000).
Ακόμη μην ξεχνάμε ότι η αντιβια του τιμημένου ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ , ήρθε μετά από το ματοκύλισμα δυο ειρηνικών διαδηλώσεων  με πάνω από 80 νεκρούς στην Αθήνα , με πρωθυπουργό το «δημοκράτη» Παπανδρέου, και μετά από την τρομοκρατία, ΕΠΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ,  από την εγγλεζοφιλη κυβέρνηση ενάντια στους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης και τις οικογένειες τους.

ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Κλείνοντας έχουμε να παρατηρήσουμε :
Το ΚΚΕ δεν κάνει  καμία γιορτή μίσους .
Τιμά την ίδρυση του τιμημένου ΔΣΕ.  Ο ΔΣΕ απάντησε για πρώτη φορά, μετά από ένα χρόνο μονόπλευρου εμφύλιου,  ένοπλα σε ενόπλους . Σε μια μάχη υπάρχουν και θύματα , λυπηρό μεν, αλλά έτσι συμβαίνει στις μάχες.
Τώρα αν αυτό πειράζει κάποιους δήθεν ευαίσθητους θα μας επιτρέψουν να πούμε ότι είναι υποκριτές.
Δεν τους ακούσαμε να διαμαρτύρονται  στις αντίστοιχες εκδηλώσεις των νεοναζιστών και  εθνικοφρόνων που γίνονται κάθε χρόνο στο Λιτόχωρο , όχι για να τιμήσουν τους νεκρούς (αν θελαν πράγματι, θα έπρεπε να τιμήσουν πριν τους  1.289 νεκρούς , 6.671 τραυματίες, 31.632 βασανισμένους, 84.931 φυλακισμένους και 165 βιασμένες γυναίκες, θύματα όχι κάποιας μάχης ανάμεσα σε ενόπλους αλλά άμαχο πληθυσμό). αλλά για να δικαιολογήσουν την ένοπλη τρομοκρατία επί ένα χρόνο ενάντια στον πληθυσμό αυτό.
 Η τιμή στο ΔΣΕ έχει σημασία και από μια άλλη πλευρά.
Ο ΔΣΕ ήταν ένας στρατός που υπεράσπιζε τα φτωχά λαϊκά στρώματα, τα συμφέροντα τους, ενάντια στον καπιταλισμό και τους αγγλοαμερικανους,  κόντρα στην ξένη και ντόπια πλουτοκρατία . Και επειδή το ίδιο κατεστημένο λεηλατεί και σήμερα το λαό μας έχει σημασία να θυμόμαστε το αντιστασιακό πνεύμα του λαού  κόντρα στις  άναρθρες κραυγές των ναζιστών και  τα κλαψουρίσματα των μικροαστών , οπαδών των ισων αποστάσεων .

 ΥΓ . Το τοπικό στέλεχος  του ΣΥΡΙΖΑ ας αναζητήσει την αλήθεια στα αρχεία της εφοπλιστικής κοινότητας ,της αμερικανικής βάσης στη Σούδα  και της Νατοϊκής αρμάδας στο Αιγαίο .
Εκεί  θα ανακαλύψει  ότι η ιδεολογία στην οποία πιστεύει δολοφονεί  και με τη δική του υπογραφή. 


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ της ΤΕ ΠΙΕΡΙΑΣ του ΚΚΕ