Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Δημόσια καταγγελία δρομέα του ΑΠΣ ΔΡΟΜΕΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ, ότι τον δάγκωσε σκυλί.



Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΕΑ ΤΟΥ Α.Π.Σ. ΔΡΟΜΕΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ

Και ενώ όλα έδειχναν ότι ένα 10ράκι ρουτίνας ακολουθούσε, αφού άφησα και το παιδί στο τάε κβο ντο - είχα μια σκάρτη ώρα μπροστά μου, συνέβει το αναπάντεχο: μου όρμησαν σκυλιά!!!

Είχα ξαναπεράσει από αυτό το σημείο (μεταξύ Ταραρά και sourmarket Discound, στη Λ. Ιασονίδου) τουλάχιστον άλλες 6-7 φορές χωρίς καν να αντιληφθώ την παρουσία τους. Όρμησαν από το σπίτι που εικονίζεται στην φωτογραφία τρέχοντας γαβγίζοντας κατά πάνω μου. Ήταν δύο. Το πιο επιθετικό ήταν το κόκκινο. Σωστός φονιάς!!!

Μόλις τα είδα έκανα την κίνηση-μπλόφα, ότι δήθεν σκύβω και παίρνω από κάτω μια πέτρα για να τα χτυπήσω. Σχεδόν πάντα πιάνει. Τώρα δεν έπιασε. Κατάλαβα ότι την είχα δύσκολα. Το κόκκινο μου κατάφερε μία στο γόνατο. Το άσπρο, ευτυχώς δεν έκανε κίνηση. Οπισθοχώρησα και έφυγα τρέχοντας στο απέναντι πεζοδρόμιο. Τα χρειάστηκα!

Ένας πεζός που είδε την σκηνή μου είπε ότι αυτό έχει γίνει άλλες 15-20 φορές με θύματα πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσυκλετιστές. Με δρομέα πρώτη φορά! Πάλι πρωτιά! Έχει κληθεί και η αστυνομία αρκετές φορές αλλά το φαινόμενο συνεχίστηκε καθώς, φαίνεται ότι τα σκυλιά δεν έχουν ιδιοκτήτη και κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη της φύλαξης τους. Έφεραν πάντως περιλαίμιο και τα δύο!

Μακάρι να είμαι εγώ το τελευταίο θύμα... ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΕΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ