Οι συνεδρίες λογοθεραπείας δεν έχουν τη μορφή του «κλασσικού» σχολικού μαθήματος. Η συνεδρία δεν είναι μάθημα ούτε παιχνίδι, είναι το ενδιάμεσο. Ο λογοθεραπευτής προσαρμόζει τη συνεδρία στις δυνατότητες, τις ανάγκες και την ηλικία του παιδιού με διασκεδαστικό τρόπο. Σκοπός του λογοθεραπευτή είναι το παιδί να έχει κατακτήσει το στόχο της εκάστοτε συνεδρίας και να φεύγει χαρούμενο και ευχαριστημένο.
Ωστόσο, πολλές φορές σκεφτόμαστε: « Καλοκαίρι είναι, ας μη το ζορίσω, ας παίξει, θα το δούμε από Σεπτέμβρη». Έτσι όμως το παιδί χάνει το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα μπορούσε να δουλευτεί πολύ καλά γιατί δεν έχει σχολείο. Το καλοκαίρι το παιδί έχει πολύ ελεύθερο χρόνο, καλύτερη διάθεση και περισσότερη όρεξη. Τα παιδιά που χρειάζονται λογοθεραπεία είναι καλύτερα να την ξεκινούν πριν την έναρξη του σχολικού έτους για να μη ζοριστούν με το βεβαρημένο πρόγραμμα. Από Σεπτέμβρη μαζί με το σχολείο ξεκινούν και άλλες τόσες δραστηριότητες που κουράζουν το παιδί και σωματικά και πνευματικά. Πολλά παιδιά θεωρούν τη λογοθεραπεία ένα ακόμα μάθημα και παρουσιάζουν άρνηση. Καλό είναι –αν υπάρχει βέβαια η δυνατότητα- οι συνεδρίες λογοθεραπείας να ξεκινήσουν πριν την έναρξη του σχολικού έτους. Κυρίως, για τα παιδιά που θα πάνε για πρώτη φορά στο δημοτικό, είναι σημαντικό πριν την έναρξη φοίτησης να έχουν αντιμετωπίσει τυχόν δυσκολίες στο λόγο τους ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στα μαθήματα και τις σχολικές τους υποχρεώσεις. Έτσι, αν ο παιδαγωγός παρατηρήσει κάποια δυσκολία το Μάιο δηλαδή μερικούς μήνες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος αυτή να διορθωθεί μέχρι το Σεπτέμβριο.
Το παιδί δεν πρέπει να στερείται το παιχνίδι αλλά δεν πρέπει να παραμελούνται και οι δυσκολίες στο λόγο -όταν υπάρχουν- για να μην εξελιχθούν σε διαταραχές λόγου και μαθησιακές δυσκολίες!
« Ο πνευματικός δημιουργός αυτού του κειμένου, παραχωρεί την άδεια αναδημοσίευσης- αναπαραγωγής του, σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό ή έντυπο μέσο, υπό την προϋπόθεση αναδημοσίευσης ολόκληρου του κειμένου και όχι της τμηματικής- αποσπασματικής αναδημοσίευσης.»