Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ-ΣΤΙΧΟΙ. ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.



Θέλω να φύγω, να χαθώ, να σβήσω την σκιά σου,
Να βρω, αγάπη αληθινή, να ζήσω μακριά σου.
Τώρα, οι μέρες μου κενές, οι ώρες μετρημένες,
Έγιναν όλα παρελθόν, οι νύχτες μου χαμένες.

Όπου κι’αν είσαι, όπου κι’αν πας,

Ότι κι’αν είσαι ,μην ξεχνάς,

Σε μένα όλα τα χρωστάς,

Σε έμαθα ακόμη, να αγαπάς.

-Ρ- 

ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ,

Τα όνειρα μου, τις σκέψεις, τα οράματά μου,

Τον πόνο, αναμνήσεις ,ακόμη και τα δάκρυά μου.

ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ,

Τις νύχτες, που ακροβατούσα,

Μόνος με την μοναξιά μου,

Και στους δρόμους σε ζητούσα,

Κυνηγώντας, την σκιά μου.



Τις θυσίες μου, για σένα, πίσω μου θα αφήσω,

Και ότι με πίκρανε πολύ, για πάντα θα αγνοήσω.

Θέλω να φύγω ,να ξεφύγω απ’την καρδιά σου,

Να κάνω πάλι όνειρα, μακριά απ’τα δικά σου.



Όπου κι’αν είσαι, όπου κιάν πάς,

Με όποιον κι’αν είσαι, μη ξεχνάς,

Σε μένα όλα τα χρωστάς,

Σε έμαθα ακόμη να αγαπάς.

-Ρ- 

ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ,

Τις αντοχές μου, στις μακρινές σου απουσίες,

Τα ψεύτικα τα λόγια σου ,σιωπές, χωρίς αξίες.

ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ,

Τις στιγμές μου, που σου έδινα κουράγιο,

Όταν η ζωή σου, έλεγες, πως ήτανε ναυάγιο.


ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ.