Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Η κρίση και οι γυναίκες


Γράφει, ο Θόδωρος Δημητριάδης

Αν προσέξει κανείς τα μαγαζιά στην αγορά, θα δει ότι τα περισσότερα απευθύνονται σε γυναίκες πελάτισσες. Για παράδειγμα, στα καταστήματα υποδημάτων, τα 3/4 των παπουτσιών είναι γυναικεία και ελάχιστα τα αντρικά. 


Οι γυναίκες ήταν πάντοτε οι καλύτερες πελάτισσες.

Πρώτα – πρώτα, βγαίνουν έξω για να αγοράσουν 2 πράγματα, και όταν γυρίσουν σπίτι έχουν αγοράσει 5. Γι’ αυτό και το ψυγείο του σπιτιού και η κατάψυξη βογκάνε και δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χώρο.

Οι άντρες κουρεύονται 2 φορές το χρόνο, Πάσχα – Χριστούγεννα, ενώ οι γυναίκες κάθε 2 βδομάδες πάνε στην κομμώτρια.

Οι άντρες φοράνε τα ίδια ρούχα για 10 τουλάχιστον χρόνια, ενώ οι γυναίκες κάθε 2 μήνες αγοράζουν και κάτι καινούργιο. Γι’ αυτό και οι ντουλάπες στο σπίτι είναι φίσκα από γυναικεία ρούχα και παπούτσια.

Οι άντρες γερνάνε με άσπρα μαλλιά. Οι γυναίκες βάφουν τα μαλλιά τους μόλις εμφανιστεί η πρώτη άσπρη τρίχα.

Οι άντρες δεν δίνουν σημασία και δεν στενοχωριούνται αν βάλουν μερικά κιλά. Οι γυναίκες, αντίθετα, είναι οι καλύτερες πελάτισσες των γυμναστηρίων και ινστιτούτων αδυνατίσματος.

Οι άντρες το μόνο αξεσουάρ που φοράνε είναι το ρολόι. Οι γυναίκες αγαπούν τα κοσμήματα, τα χρυσαφικά, και δίνουν ένα σωρό λεφτά για καλλυντικά, βαφές, πούδρες, σκιές, κραγιόν, κλπ. Πασαλείβονται επί ώρες με πανάκριβες κρέμες ημέρας-νυκτός, βάφουν ματοτσίνορα και φρύδια, τα νύχια, τα μαλλιά ό,τι χρώμα θέλεις, ξανθά, καστανά, κόκκινα.

Το 90% του τζίρου στην αγορά το κάνουν οι γυναίκες. Ακόμα και στο κάπνισμα ξεπέρασαν τους άντρες.

Ευτυχώς που υπάρχουν οι γυναίκες, αλλιώς τα περισσότερα καταστήματα θα είχαν χρεοκοπήσει και θα είχαν κλείσει.