Εμείς ως χριστιανοί ορθόδοξοι πολίτες αρνούμαστε να υπακούσουμε στα σύγχρονα κελεύσματα μιας δήθεν εκσυγχρονισμένης παιδείας που επικεντρώνεται στους συνανθρώπους μας που ανήκουν στις τάξεις των "ΛΟΑΤ, φυσικά όταν πρόκειται για την ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση των μαθητών το υπουργείο ουδόλως επιδεικνύει την ίδια ευαισθησία και κάνει ότι το δυνατόν για να την εμποδίσει προβάλλοντας μόνο τα δικαιώματα των μειονοτήτων.
Ειδικότερα αναρωτιέται κανείς αν σκόπιμα το αρμόδιο υπουργείο παιδείας δεν λαμβάνει υπόψη το άρθρο 16/2 του Συντάγματος που ρητά αναφέρει : Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Την ανάπτυξη της Εθνικής και Θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλαση τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Ως απόρροια λοιπόν τούτου δηλώνουμε απερίφραστα ότι δεν επιθυμώ το τέκνο στο οποίο ασκώ νομίμως την επιμέλεια και γενικώς την γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθιονδήποτε τρόπο στην παρουσίαση του τρίτου άξονα με τίτλο "Έμφυλες ταυτότητες", διότι το περιεχόμενο του είναι αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις βάση των οποίων διαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος.
Ειδικότερα αναρωτιέται κανείς αν σκόπιμα το αρμόδιο υπουργείο παιδείας δεν λαμβάνει υπόψη το άρθρο 16/2 του Συντάγματος που ρητά αναφέρει : Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Την ανάπτυξη της Εθνικής και Θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλαση τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Ως απόρροια λοιπόν τούτου δηλώνουμε απερίφραστα ότι δεν επιθυμώ το τέκνο στο οποίο ασκώ νομίμως την επιμέλεια και γενικώς την γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθιονδήποτε τρόπο στην παρουσίαση του τρίτου άξονα με τίτλο "Έμφυλες ταυτότητες", διότι το περιεχόμενο του είναι αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις βάση των οποίων διαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος.