Δεκαοκτώ εκπαιδευτικοί, δεξαέξι σχολεία, συνεργάστηκαν και πραγματοποίησαν ένα θαυμαστό ταξίδι παρέα με την Χάιντι και τους φίλους της.
Πρόκειται για ένα έργο που έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να γνωρίσουν καινούριους φίλους, να επικοινωνήσουν μαζί τους, να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και υλικό και να παίξουν παράλληλα τα ίδια παιχνίδια, χάρη στις Νέες Τεχνολογίες και τα εργαλεία web 2.0 που χρησιμοποιήθηκαν.
Πρόκειται για ένα έργο που έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να γνωρίσουν καινούριους φίλους, να επικοινωνήσουν μαζί τους, να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και υλικό και να παίξουν παράλληλα τα ίδια παιχνίδια, χάρη στις Νέες Τεχνολογίες και τα εργαλεία web 2.0 που χρησιμοποιήθηκαν.
Μέσα από την παρακολούθηση της ζωής της Χάιντι κατάφεραν να αναπτύξουν τον σεβασμό και εκτίμηση για τη φύση,κατάφεραν να κατανοήσουν τη σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο και το φυσικό περιβάλλον ,να διδαχθούν αξίες όπως ο σεβασμός,η φιλία η αγάπη,να γνωρίσουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους,να κατανοήσουν τη διαφορετικότητα και την αναπηρία να κάνουν ερωτήσεις να λάβουν αποφάσεις,να συγκρίνουν να εξερευνήσουν μα πάνω απ΄όλα να διασκεδάσουν.
Στον επίλογο των κοινών δράσεων,στα πλαίσια της διάχυσης του έργου, χρησιμοποιήσαμε σχετικά με τη φιλία το βιντεοκλίπ του τραγουδιού “Αυτά τα χέρια” και δημιουργήσαμε ένα video-μήνυμα που περιελάμβανε δενδροφύτευση, συγκέντρωση φαρμάκων για να ενισχυθεί το κοινωνικό φαρμακείο της περιοχής του κάθε σχολείου και συγκέντρωση καπακιών για την απόκτηση αναπηρικού καροτσιού.
Όλες οι δράσεις έγιναν μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού από μαθητές και εκπαιδευτικούς.