Πραγματοποιήθηκε σε πολλά Δημοτικά Σχολεία της πόλης μας η κλήρωση για τους σημαιοφόρους, τους παραστάτες και τους μαθητές-τριες που θα καταθέσουν στεφάνια στις εθνικές επετείους.
Η κλήρωση έγινε με τον νέο νόμο της κυβέρνησης που καταργεί την αριστεία, όπου στην κληρωτίδα μπαίνουν όλοι οι μαθητές-τριες ανεξάρτητα αν είναι αριστούχοι ή όχι, ανεξάρτητα αν η διαγωγή και η συμπεριφορά τους στο σχολείο ήταν εξαίρετη ή όχι.
Είναι η δεύτερη χρονιά που η επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών γίνεται με αυτό τον τρόπο.
Η «ΑΛΗΘΕΙΑ» είναι σε θέση να γνωρίζει ότι σε αρκετά σχολεία το αποτέλεσμα της κλήρωσης με το νέο σύστημα άφησε εκτός σημαίας αλλά και παραστατών μαθητές που διακρίθηκαν για το ήθος και τις επιδόσεις τους.
Δηλαδή μαθητές που είχαν βαθμολογία άριστη (10), ήταν συνεπείς όλη την προηγούμενη χρονιά στην συμπεριφορά τους, στην παρουσία τους τόσο εντός όσο και εκτός της σχολικής τάξης αλλά και στις απουσίες τους, δεν κληρώθηκαν ούτε σημαιοφόροι, ούτε καν παραστάτες, ούτε καν να καταθέσουν στεφάνι!
Για αρκετούς – ναι, όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο στους κυβερνώντες... – όλη η διαδικασία, αλλά και το αποτέλεσμα της κλήρωσης, άφησε μια αίσθηση αδικίας και πικρίας που δεν είδαν τους κόπους όχι μόνο μιας χρονιάς, αλλά όλης της παρουσίας τους στο δημοτικό σχολείο (5 χρόνια), να επιβραβεύονται.
Ένας λάθος και άδικος νόμος από την κυβέρνηση που καταργεί την αριστεία (στο δημοτικό σχολείο προς το παρόν…) και δίνει την αίσθηση σε μαθητές και γονείς ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και γνώσεις, αλλά μόνο τύχη για να πετύχεις και να κατακτήσεις αξίες στην αρχή της ζωή σου…
Η κλήρωση έγινε με τον νέο νόμο της κυβέρνησης που καταργεί την αριστεία, όπου στην κληρωτίδα μπαίνουν όλοι οι μαθητές-τριες ανεξάρτητα αν είναι αριστούχοι ή όχι, ανεξάρτητα αν η διαγωγή και η συμπεριφορά τους στο σχολείο ήταν εξαίρετη ή όχι.
Είναι η δεύτερη χρονιά που η επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών γίνεται με αυτό τον τρόπο.
Η «ΑΛΗΘΕΙΑ» είναι σε θέση να γνωρίζει ότι σε αρκετά σχολεία το αποτέλεσμα της κλήρωσης με το νέο σύστημα άφησε εκτός σημαίας αλλά και παραστατών μαθητές που διακρίθηκαν για το ήθος και τις επιδόσεις τους.
Δηλαδή μαθητές που είχαν βαθμολογία άριστη (10), ήταν συνεπείς όλη την προηγούμενη χρονιά στην συμπεριφορά τους, στην παρουσία τους τόσο εντός όσο και εκτός της σχολικής τάξης αλλά και στις απουσίες τους, δεν κληρώθηκαν ούτε σημαιοφόροι, ούτε καν παραστάτες, ούτε καν να καταθέσουν στεφάνι!
Για αρκετούς – ναι, όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο στους κυβερνώντες... – όλη η διαδικασία, αλλά και το αποτέλεσμα της κλήρωσης, άφησε μια αίσθηση αδικίας και πικρίας που δεν είδαν τους κόπους όχι μόνο μιας χρονιάς, αλλά όλης της παρουσίας τους στο δημοτικό σχολείο (5 χρόνια), να επιβραβεύονται.
Ένας λάθος και άδικος νόμος από την κυβέρνηση που καταργεί την αριστεία (στο δημοτικό σχολείο προς το παρόν…) και δίνει την αίσθηση σε μαθητές και γονείς ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και γνώσεις, αλλά μόνο τύχη για να πετύχεις και να κατακτήσεις αξίες στην αρχή της ζωή σου…