Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Απάντηση Σάββα Χιονίδη στην απάντηση του Κώστα Κουκοδήμου, στην επιστολή του Σάββα Χιονίδη...

Αγαπητέ Κώστα, ήλπιζα ότι τώρα που διεκδικείς το αξίωμα του Δημάρχου Κατερίνης θα μιλούσες με ειλικρίνεια.


Εδώ Κώστα δεν είναι Κοινοβούλιο να κραυγάζεις ή να επιτίθεσαι σε κομματικούς αντιπάλους. Εδώ Κώστα είναι ο Δήμος Κατερίνης. Μιλάμε ευγενικά, συζητάμε και η σύγκρουση δεν είναι για το φαίνεσθαι αλλά για την ουσία.


Πριν την 1η Κυριακή μας προσκάλεσαν σε τηλεοπτική αναμέτρηση και εσύ δεν ήρθες. Έστειλες επιστολή ότι θα είσαι στη Βουλή ενώ ξεναγούσες δημοφιλή Ευρωβουλευτή της ΝΔ στην πόλη.

Από την Δευτέρα που μου ζήτησες να μην γίνουν κεντρικές ομιλίες σου είπα ότι συμφωνούμε αλλά πρέπει να αναπτύξουμε τις θέσεις μας.

Στην πρόσκληση μου για μια δημόσια συζήτηση απαντάς με αυτά τα πολιτικάντικα ακαταλαβίστικα.


Όσο για την “απειλή” σου για την κάλπη εμένα δεν με φοβίζει.


Γιατί εγώ θα είμαι εδώ σε κάθε περίπτωση την Δευτέρα το πρωί, στο Δήμο Κατερίνης, να υπηρετώ το Δημοτικό Συμβούλιο.


Εσύ εάν χάσεις τις εκλογές που θα είσαι Κώστα; 


Σάββας Χιονίδης