Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τα στοιχεία που αφορούν στις στατιστικές Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης (Γυμνάσια και Λύκεια) του σχολικού έτους 2017/2018.
Στο παρόν δελτίο τύπου, αρχικά, παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν στα Γυμνάσια και Λύκεια, στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και τα Ενιαία Εκκλησιαστικά Λύκεια ως κλάδος της Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης και τέλος τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ) Από τα στοιχεία των ερευνών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που αφορούν στα Γυμνάσια και στα Λύκεια, παρατηρούνται τα ακόλουθα:
α) Οι σχολικές μονάδες κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, στα Γυμνάσια παρέμειναν 1.823 ενώ στα Λύκεια μειώθηκαν από 1.348 σε 1.345 (πίνακες 2 και 4 αντίστοιχα).
β) Το διδακτικό προσωπικό κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, αυξήθηκε από 38.411 σε 38.706 άτομα στα Γυμνάσια και από 23.822 σε 23.970 άτομα στα Λύκεια (πίνακες 2 και 4 αντίστοιχα).
γ) Οι εγγεγραμμένοι μαθητές κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, παρουσίασαν μείωση από 313.130 σε 312.604 στα Γυμνάσια και αύξηση από 244.386 σε 245.811 στα Λύκεια (πίνακες 3 και 5 αντίστοιχα).
δ) Οι αποφοιτήσαντες μαθητές κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, παρουσίασαν μείωση από 100.980 σε 99.997 στα Γυμνάσια και αύξηση από 76.900 σε 79.887 στα Λύκεια (πίνακες 3 και 5 αντίστοιχα).
ε) Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές στα Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2017/2018 είναι 1 εκπαιδευτικός προς 8,1 μαθητές έναντι 1 εκπαιδευτικού προς 8,2 μαθητές στο σχολικό έτος 2016/2017, ενώ παρέμεινε αμετάβλητη για τα Λύκεια τα σχολικά έτη 2016/2017 και 2017/2018 (1 εκπαιδευτικός για 10,3 μαθητές) (πίνακες 2, 3, 4 και 5).
στ) Η περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 34,4% του σχολικού πληθυσμού των Γυμνασίων και το 35,9% του σχολικού πληθυσμού των Λυκείων της Ελλάδας (γραφήματα 2 και 3 αντίστοιχα).
Στο παρόν δελτίο τύπου, αρχικά, παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν στα Γυμνάσια και Λύκεια, στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και τα Ενιαία Εκκλησιαστικά Λύκεια ως κλάδος της Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης και τέλος τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ) Από τα στοιχεία των ερευνών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που αφορούν στα Γυμνάσια και στα Λύκεια, παρατηρούνται τα ακόλουθα:
α) Οι σχολικές μονάδες κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, στα Γυμνάσια παρέμειναν 1.823 ενώ στα Λύκεια μειώθηκαν από 1.348 σε 1.345 (πίνακες 2 και 4 αντίστοιχα).
β) Το διδακτικό προσωπικό κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, αυξήθηκε από 38.411 σε 38.706 άτομα στα Γυμνάσια και από 23.822 σε 23.970 άτομα στα Λύκεια (πίνακες 2 και 4 αντίστοιχα).
γ) Οι εγγεγραμμένοι μαθητές κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, παρουσίασαν μείωση από 313.130 σε 312.604 στα Γυμνάσια και αύξηση από 244.386 σε 245.811 στα Λύκεια (πίνακες 3 και 5 αντίστοιχα).
δ) Οι αποφοιτήσαντες μαθητές κατά το σχολικό έτος 2017/2018, σε σχέση με το 2016/2017, παρουσίασαν μείωση από 100.980 σε 99.997 στα Γυμνάσια και αύξηση από 76.900 σε 79.887 στα Λύκεια (πίνακες 3 και 5 αντίστοιχα).
ε) Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές στα Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2017/2018 είναι 1 εκπαιδευτικός προς 8,1 μαθητές έναντι 1 εκπαιδευτικού προς 8,2 μαθητές στο σχολικό έτος 2016/2017, ενώ παρέμεινε αμετάβλητη για τα Λύκεια τα σχολικά έτη 2016/2017 και 2017/2018 (1 εκπαιδευτικός για 10,3 μαθητές) (πίνακες 2, 3, 4 και 5).
στ) Η περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 34,4% του σχολικού πληθυσμού των Γυμνασίων και το 35,9% του σχολικού πληθυσμού των Λυκείων της Ελλάδας (γραφήματα 2 και 3 αντίστοιχα).
*Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ: http://www.statistics.gr/documents/20181/081d890d-7445-d816-d3d6-3a550961199a
*Εδώ τα στατιστικά στοιχεία για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: https://pierikialithia.blogspot.com/2019/10/stat26-1019.html
*Εδώ τα στατιστικά στοιχεία για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: https://pierikialithia.blogspot.com/2019/10/stat26-1019.html