Προς την κατεύθυνση αυτή, ο Δήμος Κατερίνης προτρέπει τους δημότες για όσα ζητήματα και υποθέσεις δεν έχουν έκτακτο ή επείγοντα χαρακτήρα να μην προσέρχονται στις υπηρεσίες του.
Βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων, όσες υποθέσεις δεν καθίσταται εφικτό να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά ή με οιοδήποτε άλλο τρόπο π.χ. εξ αποστάσεως, από τη Δευτέρα 02 Νοεμβρίου 2020, οι υπηρεσίες θα τις εξυπηρετούν ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.
Η συγκεκριμένη απόφαση θα έχει ισχύ για όλη την περίοδο λήψης των μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, ενώ οι οδηγίες και τα μέτρα πρόληψης ενδέχεται να τροποποιηθούν, σύμφωνα με τις υποδείξεις και αποφάσεις της Κυβέρνησης και των αρμόδιων επιστημονικών φορέων.
Οι συμπολίτες, για την καλύτερη και ταχύτερη στο μέτρο του δυνατού εξυπηρέτησή τους, καλούνται πρώτα να επικοινωνούν για τις συγκεκριμένες υποθέσεις τους, καθώς και για ραντεβού ανά τμήμα και θεματική ενότητα στον επισυναπτόμενο τηλεφωνικό κατάλογο.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, η υπηρεσία καθαριότητας θα εξακολουθήσει να εξυπηρετεί τις ανάγκες της πόλης και των δημοτών, με το ισχύον καθεστώς και λαμβάνοντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας για το προσωπικό της.
Με μέριμνα του τμήματος επικοινωνίας (τύπου) του Δήμου Κατερίνης, συνεχής ροή ενημέρωσης για ό,τι νεότερο προκύπτει σχετικά με την εφαρμογή των μέτρων προφύλαξης και άλλες χρήσιμες πληροφορίες αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Δήμου www.katerini.gr.
Δήμος Κατερίνης