Το ερώτημα που τίθεται είναι αν αυτά τα χρήματα αντί να καταλήξουν ξανά (δεν ξεχνάμε την «λίστα» Πέτσα με τα 20.000.000 στα ΜΜΕ...) σε μεγάλα ΜΜΕ της χώρας μας, θα προσέφεραν περισσότερο στην μάχη κατά του κορονωϊού αν δινόταν για ενίσχυση των δομών υγείας (νοσοκομεία, εξοπλισμός κ.α.)...
Έτσι και αλλιώς τα γραφεία τύπου των Δήμων μας «βομβαρδίζουν» καθημερινά με δελτία τύπου για τις δράσεις τους. Γιατί να γίνει επιπλέον και μία ξεχωριστή διαφημιστική εκστρατεία;
➤ Οι αποφάσεις της ΚΕΔΕ στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ: