Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Νίκος Μπάκας: "Τα λάθη της καρδιάς" -- Μουσική: Νίκος Πατρής -- Στίχοι: Νίκος Χαλεπλής

Ενορχήστρωση: Νίκος Πατρής
Παραγωγή: Μουσικό Εργαστήρι Ολύμπου
Foto by: Foto Dragasias
Logo - lyric video: Γιάννης Τσιουπλής

Έπαιζαν οι μουσικοί:

Μπουζούκια: Νίκος Πατρής
Πιάνο - Πλήκτρα: Τάσος Κατσίδης
Κιθάρες: Γιάννης Παρλαπάνος
Μπάσο: Γιάννης Παρλαπάνος
Τύμπανα: Γιώργος Γιασάρης
Percussions - Κρουστά: Διονύσης Πατρής
Φωνητικά: Γεωργία Μαρινοπούλου
Μίξη: Γιάννης Παρλαπάνος & Γιώργος Μίγκας
Ηχογράφηση: Pink studios Katerini
Mastered by: Γιώργος Μίγκας


Στίχοι: Τα λάθη της καρδιάς μου

Μου λες, πως είμαι λάθος,
Να θέλω, να αγαπώ,
Την σκέψη μου, για σένα,
Να την απασχολώ.

Μου λες, να σε ξεχάσω,
Κι απ’ το παρών να βγω,
Όνειρα, να μην κάνω,
Με ελπίδες, να μη ζω.

Ξέχασες, όμως μάτια μου,
Όσο κι αν προσπαθώ,
Τα λάθη της καρδιάς μου,
Δεν θέλω να αρνηθώ.

Μου λες, να σε διαγράψω,
Για πάντα απ’ το μυαλό,
Απλά να προσπεράσω,
Ότι όμορφο αγαπώ.

Μου λες, να σε ξεχάσω,
Κι απ’ το παρών να βγω,
Όνειρα, να μην κάνω,
Με ελπίδες, να μη ζω.

Ξέχασες, όμως μάτια μου,
Όσο κι αν προσπαθώ,
Τα λάθη της καρδιάς μου,
Δεν θέλω να αρνηθώ.

* Στην φωτογραφία από αριστερά: Νίκος Πατρής, Νίκος Χαλεπλής, Νίκος Μπάκας