Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Οι νέοι μας βάζουν τα γυαλιά...

Μαθητής Λυκείου της επαρχίας Λάρνακας στην Κύπρο παρακολουθεί το μάθημα από το παράθυρο έξω από την τάξη του επειδή δεν ήθελε να κάνει ραπιντ τεστ για τον κορονωιό.

Ο μαθητής μίλησε στην τηλεόραση του sigmalive και ο μεστός και ώριμος λόγος του, μας εξέπληξε ευχάριστα. Έχει άποψη και επιχειρήματα και δεν φοβάται να πάει κόντρα στο αρρωστημένο κλίμα της εποχής μας. Συγκροτημένος, ενημερωμένος και με επιχειρήματα απάντησε με ωριμότητα ενηλίκου σε όλες τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου που πρέπει να ομολογήσουμε ότι τον αντιμετώπισε με άψογο επαγγελματισμό και σεβασμό και χωρίς να τον προσβάλλει, κάτι που αναζητείται εναγωνίως στην Ελλάδα...

Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν έκανε το τεστ, ο μαθητής απάντησε ότι ο λόγος είναι η υποχρεωτικότητα του τεστ και ότι δεν θεωρεί ότι με αυτά τα υποχρεωτικά τεστ θα λυθεί το πρόβλημα με τον κορονωιό.

«Αν έρθει η εταιρεία που κάνει τα ραπιντ τεστ και μου δώσει μία βεβαίωση ότι το τεστ δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα με την υγεία μου και ότι είναι αξιόπιστο, τότε θα το κάνω. Δεν είναι για να γελάμε με αυτά τα πράγματα αλλά να κλαίμε. Να καταλάβει ο κόσμος την σοβαρότητα της κατάστασης. Στην αρχή οι συμμαθητές μου γελούσαν αλλά μετά κατάλαβαν.»

Όταν ρωτήθηκε ο μαθητής αν κάνει τηλεκπαίδευση απάντησε όχι. «Κάποιοι καθηγητές θα μου έκαναν τηλεκπαίδευση κάποιοι όχι λόγω τεχνικών θεμάτων. Μου εγγυήθηκε το υπουργείο ότι δεν θα πάρω απουσίες; Όχι, ρίχνουν τις ευθύνες αλλού. Είμαστε περίπου 300 παιδιά και είμαστε στο έλεος του Θεού. Τα παιδιά είναι σπίτια τους, είναι αγχωμένα και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Είναι προσωπική μου επιλογή να μην κάνω το τεστ. Δεν περιμένω από κάποιον να μου πει τι θα κάνω. Αν δεν θέλω εγώ δεν θα το κάνω, αν δεν πάρω εγγυήσεις. Δεν καταλαβαίνω, φθάσαμε στην εποχή που θα βγάζει φιρμάνια ο κάθε υπουργός και θα είμαστε υποχρεωμένοι, ατεκμηρίωτα επιστημονικώς να τα κάνουμε. Θα γυρίσουμε σε εποχές τουρκοκρατίας; Δικτατορία έχουμε; Προσπαθώ να καταλάβω. Δεν θα έπρεπε τα υπουργεία να προνοήσουν να υπάρχει η επιλογή στους μαθητές να κάνουν το τεστ σάλιου; Εγώ υποχρεώθηκα και πλήρωσα και έκανα τεστ σάλιου. Ας βγουν να μας πουν οι επιδημιολόγοι που πληρώνονται για να μας λένε αρλούμπες καθημερινώς ότι το ραπιντ τεστ είναι αξιόπιστο όπως και η εταιρεία που κάνει τα τεστ. Ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας άλλαξε τον τρόπο που κάποιος θεωρείται κρούσμα. Δεν αρκεί απλά ένα ραπιντ τεστ και να θεωρηθείς ότι έχεις κορονωιό και τρομάζουν τον κόσμο καθημερινώς στα κανάλια. Ο κόσμος κατάλαβε, δεν είναι ηλίθιος. Βέβαια πιστεύω ότι υπάρχει ο κορονωιός».


Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του μαθητή εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=sqqHuirbVI8