Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

Μία συνέντευξη τύπου βρε αδερφέ... Μάλλιασε η γλώσσα μας!

Ο ένας είναι ο πρώτος πολίτης της πόλης μας και ο άλλος έχει διοριστεί να διαχειρίζεται το πιο σημαντικό ίδρυμα της πόλης μας «το Νοσοκομείο».











➤ Θέλω να μάθω από τον πρώτο πολίτη της πόλης μας, τον Δήμαρχο μας, πώς τα πάει η πόλη μας, η Κατερίνη. Θέλω να μάθω αν πιάνουν τόπο τα δημοτικά τέλη που πληρώνω κάθε μήνα στον λογαριασμό της ΔΕΗ. Θέλω να μάθω αν γίνεται έργο στην πόλη μας και ποιο είναι αυτό; Θέλω να τον ρωτήσω για όλα αυτά που μας υποσχέθηκε όταν ζητούσε την ψήφο μας. Πόσα έκανε; Πόσα θα κάνει; Πόσα δεν έκανε και γιατί; Δεν θέλω να τα μαθαίνω μέσα από ένα ψυχρό και τυπικό δελτίο τύπου που στέλνει σε 20-30 μέσα ενημέρωσης. Θέλω να του κάνω τις δικές μου ερωτήσεις! Είναι πολλά αυτά που θέλω να τον ρωτήσω, αλλά από τις 1 Σεπτεμβρίου του 2019 που ανέλαβε, δεν μας κάλεσε ποτέ για μία συνέντευξη τύπου. Πέρασε πολύς καιρός, πολλές οι ερωτήσεις, πολλά τα γιατί και τα πώς.

➤ Θέλω να μάθω και από τον νέο διοικητή του Νοσοκομείου μας (ανέλαβε εδώ και 1,5 χρόνο περίπου), τι γίνεται; Πώς είναι η κατάσταση στο Νοσοκομείο μας; Τι βρήκε όταν παρέλαβε την διοίκηση από τον προηγούμενο διοικητή; Θέλω να τον ρωτήσω αν θα πρέπει να είμαι περήφανος ή όχι για το Νοσοκομείο μας; Θέλω να μάθω αν και όταν χρειαστώ να χρησιμοποιήσω εγώ ή κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου Κατερίνης, θα εξυπηρετηθώ; Θα λάβω βοήθεια; Θα έχουν αντίκρυσμα οι φόροι που πληρώνω εγώ κάθε χρόνο στο κράτος και παλαιότερα οι γονείς μου και οι παππούδες μας, ότι πραγματικά πιάνουν τόπο; Θέλω να με διαβεβαιώσει με στοιχεία ότι πρέπει να είμαι υπερήφανος για το Νοσοκομείο μας και ότι μπορώ να πω στα παιδιά μου «μην φοβάστε, το Νοσοκομείο μας είναι το καλύτερο της Ελλάδος».

Δεν μου δίνουν (μέχρι σήμερα τουλάχιστον) και οι δύο τους, αυτό το δικαίωμα. Είναι πολλά που θέλω να ρωτήσω και τους δύο τους. Δεν μου δίνουν το δικαίωμα να ενημερώσω περισσότερους. Τους δικούς μου ανθρώπους, τους γείτονες μου, όλους εσάς που με διαβάζετε και περιμένετε κάτι παραπάνω από ένα δελτίο τύπου όπου διαβάζουμε τις απόψεις τους και όχι τις απαντήσεις τους σε δικές μας ερωτήσεις.

Όλο αυτό το διάστημα που και οι δύο τους (ο Δήμαρχος της πόλης μας και ο Διοικητής του Νοσοκομείου μας) ανέλαβαν τα νέα καθήκοντα τους, είχαν την ευκαιρία να μας καλέσουν έστω σε μία συνέντευξη τύπου. Δεν το έκαναν μέχρι και σήμερα. Δεν ήταν πάντα ο κορονωϊός το πρόβλημα. Αλλά και ο κορονωϊός να είναι το πρόβλημα, υπάρχουν τόσες μα τόσες επιλογές για να μιλήσουμε. Υπάρχει η τηλεδιάσκεψη (που τόσο περήφανη για αυτήν είναι η κυβέρνηση) και θα μπορούσαμε να μιλήσουμε μέσα από όλες αυτές τις σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες και να τους υποβάλλουμε με ασφάλεια τις ερωτήσεις μας και να λάβουμε τις απαντήσεις τους, όπως και άλλοι τρόποι.

Αν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος...


* Συνέντευξη τύπου νοείται όταν μιλάει κάποιος σε όλους τους δημοσιογράφους και όχι όταν επιλέγει να μιλήσει σε ένα μέσο.
** Δεν είναι μόνο ο Δήμαρχος και ο Διοικητής του Νοσοκομείου που θα έπρεπε να δώσουν συνέντευξη τύπου. Είναι ο Μητροπολίτης μας, η Αντιπεριφερειάρχης, Διοικητές οργανισμών, βουλευτές, πρόεδροι και προεδρίνες κ.α....