Σάββατο 1 Ιουλίου 2023

Η «συνταγή» για έναν τέλειο γάμο…

1. Δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνουμε σε ένα ωραίο εστιατόριο, πίνουμε το ποτό μας, τρώμε και περνάμε καλά. Αυτή πάει τις Τρίτες και εγώ τις Παρασκευές.

2. Επίσης κοιμόμαστε σε ξεχωριστά κρεβάτια. Αυτή στην Καλιφόρνια και εγώ στο Τέξας.

3. Πηγαίνω την γυναίκα μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει τον δρόμο να γυρίσει πίσω.

4. Ρώτησα την γυναίκα μου που θέλει να την πάω για την επέτειο μας; «Κάπου που έχω να πάω αρκετό καιρό» μου απάντησε. Έτσι της πρότεινα την κουζίνα.

5. Πάντα πιανόμαστε από τα χέρια. Αν την αφήσω, πάει για ψώνια.

6. Έχει ηλεκτρικό μίξερ, ηλεκτρική τοστιέρα, και ηλεκτρικό παρασκευαστή ψωμιού. «Είναι τόσες πολλές οι ηλεκτρικές συσκευές που έχω και δεν έχω χώρο να κάτσω κάπου» μου λέει. Έτσι της αγόρασα μία ηλεκτρική καρέκλα.

7. Η γυναίκα μου μου είπε ότι το αυτοκίνητο μας δεν λειτουργεί καλά γιατί έχει μπει νερό στο καρμπιρατέρ. Την ρώτησα να μου πει που είναι το αυτοκίνητο. «Στην λίμνη» μου απάντησε.

8. Είχε βάλει μάσκα λάσπης στο πρόσωπο της και έδειχνε υπέροχη για 1-2 μέρες. Μετά η λάσπη έπεσε.

9. Έτρεχε πίσω από το σκουπιδιάρικο φωνάζοντας «Άργησα για τα σκουπίδια;» «Όχι, πήδα μέσα!» της είπε ο οδηγός.

10. Θυμήσου: Ο γάμος είναι η πρώτη αιτία διαζυγίων!

11. Παντρεύτηκα την «Κυρία Σωστή». Δεν γνώριζα ότι το μικρό της όνομα ήταν «Πάντα»!

12. Έχω να μιλήσω στην γυναίκα μου 18 μήνες περίπου. Δεν θέλω να την διακόψω.

13. Τη τελευταία φορά που μαλώσαμε έφταιγα εγώ. Η γυναίκα μου με ρώτησε «Τι έχει στην τηλεόραση;» «Σκόνη!» της είπα.


* Το παραπάνω χιουμοριστικό (φυσικά) κείμενο είναι του Richard Red Skelton Αμερικανού διασκεδαστή-κωμικού, γνωστού για τις εθνικές του ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές μεταξύ του 1937 και του 1971, ειδικά ως οικοδεσπότης του τηλεοπτικού προγράμματος The Red Skelton Show. Wikipedia



** Τις παλαιές καλές εποχές το χιούμορ ήταν χιούμορ! Δεν πρόσβαλε, δεν εξευτέλιζε και δεν διέσυρε προσωπικότητες και συνειδήσεις. Ο Richard Red Skelton, πάντα τελείωνε τις εκπομπές του με ένα μεγάλο χαμόγελο και με την φράση: «Μακάρι ο Θεός να μας ευλογεί πάντα!»

*** Φωτογραφία από StockSnap από το Pixabay

**** Φωτογραφία του Red Skelton: en.wikipedia.org/wiki/File:Red_Skelton_1960_rebalance.jpg