Τρίτη 12 Απριλίου 2022

2,5 ευρώ μια μερίδα τηγανιτές πατάτες! Πάτε καλά;

Σε "μεγάλο" μαγαζί της πόλης μας οι τηγανιτές πατάτες κοστίζουν 2,5 ευρώ η μερίδα (μερίδα να την πει ο Θεός...), και να τις πάρεις μάλιστα στο χέρι σε χάρτινο σακουλάκι!

Εμείς πήραμε τρεις μερίδες (κάναμε το λάθος να μην ρωτήσουμε πόσο κοστίζουν...) και πληρώσαμε σύνολο 7,5 ευρώ!!!

Πόσο κοστίζει η πατάτα που αγοράζεις ρε φίλε καταστηματάρχη; Πόσο κοστίζει το λάδι που τις τηγανίζεις και φυσικά δεν είναι ελαιόλαδο; Και κάθε φορά που τηγανίζεις μία μερίδα πατάτες, αλλάζεις το λάδι; Πόσες πατάτες τηγανίζεις με το ίδιο λάδι; Μία μερίδα, δύο, δέκα, πόσες μερίδες; Από χρυσό είναι τα υλικά που χρησιμοποιείς;

Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά; Γιατί για εμάς αυτό είναι αισχροκέρδεια!!!

Και οι απαντήσεις του στυλ: ανέβηκε το ρεύμα, το λάδι, φταίει ο πόλεμος, φταίνε όλοι οι άλλοι, ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΟΥΝ...

Και δεν μας πείθουν, γιατί εσύ φίλε καταστηματάρχη (όπως και περισσότεροι συνάδελφοι σου), έχεις αυξήσει τις τιμές στα πάντα, σε ότι πουλάς στο κατάστημα σου. Δεν αύξησες την τιμή σε ένα μόνο είδος, αλλά στα πάντα!!! Στο κρέας, στο ψωμί, στα φαγητά, στα αναψυκτικά, στα ποτά, σε όλα!!! Βγάζεις κέρδος από τα πάντα. Μην σου πω ότι βγάζεις περισσότερο κέρδος από ότι πριν αυξηθούν τα έξοδα σου. Με το πρόσχημα της κρίσης, όχι απλά δεν είσαι μέσα οικονομικά, αλλά βγάζεις όλο και περισσότερο κέρδος!!!

Αυτός που δεν βγάζει κέρδος, είμαι εγώ!!! Πληρώνω τις αυξήσεις στο σπίτι μου, σε ότι αγοράζω, σε οτιδήποτε κάνω!!! Εγώ δεν έχω κάτι να πουλήσω για να βγάλω την χασούρα... Εσύ όμως έβγαζες κέρδος, βγάζεις και θα βγάζεις, γιατί με βλέπεις σαν τον πρόθυμο βλάκα της υπόθεσης, το κορόιδο το δικό σου και της κυβέρνησης. Γιατί φίλε καταστηματάρχη όπως δεν διαμαρτυρήθηκες και "συμμορφώθηκες" κλείνοντας την πόρτα του μαγαζιού σου στους ανεμβολίαστους (όπως η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων σου) γιατί στο είπε η κυβέρνηση, έτσι δεν διαμαρτυρήθηκες ποτέ για την ακρίβεια, τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες και τους φόρους που σου έβαλε και σου βάζει η κυβέρνηση. Γιατί σκέφτηκες ότι θα τα πάρεις πίσω στο πολλαπλάσιο από εμένα το κορόιδο.

Ε, λοιπόν φίλε καταστηματάρχη να σου πω ένα νέο: έπαψα να είμαι κορόιδο!!! Και θα στο αποδείξω. Ξανά από εμένα δεν θα δεις δραχμή (ευρώ)!!! Θα ψωνίσω από άλλον που είναι πιο φθηνός και αν δεν βρω άλλον, δεν θα ψωνίσω καθόλου. Και την "εμπειρία" μου θα την μοιραστώ με τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, με όλους όσους ξέρω. Σήμερα μου πήρες 2,5 ευρώ για μια μερίδα τηγανιτές πατάτες. Ήταν τα τελευταία ευρώ που σου έδωσα...