Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Θέλατε και "ασημένια βέλη"...

Όποιος θέλει να ταξιδέψει με τα νέα τρένα από Κατερίνη, θα πρέπει πρώτα να πάει Θεσσαλονίκη και το αντίστοιχο αν έρχεται από Αθήνα θα πρέπει να... προσπεράσει την Κατερίνη και να κατεβεί Θεσσαλονίκη και μετά πάλι Κατερίνη!

Εκτός δρομολογίων των νέων τραίνων ETR της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η πόλη της Κατερίνης και ολόκληρη η Πιερία.

Σίγουρα αυτό δεν λέγεται ανάπτυξη, αλλά δεν χρειάζεται να παραπονιόμαστε, έχουμε την πρωτιά στα διόδια! Τρεις σταθμοί διοδίων σε έναν νομό σε κάνουν να νιώθεις ότι ζεις στην ακριβότερη περιοχή του πλανήτη, χωρίς να έχεις χρήματα όμως...

Φυσικά για να πιάσει τους χρόνους του το νέο τρένο (3.55 ώρες Θεσσαλονίκη-Αθήνα), δεν θα σταματούσε σε κάθε πόλη, το καταλαβαίνουμε αυτό. Αλλά πάλι έχουμε κάθε δικαίωμα να λέμε ότι η ανάπτυξη (αν αυτό λέγεται ανάπτυξη) δεν ήρθε στην Πιερία. Βέβαια πριν 3 χρόνια που έκανε δοκιμές το "ασημένιο βέλος", μας έκανε την τιμή να σταματήσει για λίγο στο Σ.Σ. Κατερίνης για το δούνε όμως μόνο επίσημοι και κυβερνητικά στελέχη. Θέλατε κάτι παραπάνω;

Οι 3 κυβερνητικοί βουλευτές μας έκαναν τίποτα για αυτό το θέμα; Έστω κάποια ερώτηση;

Μην στεναχωριέστε πάντως. Οι τιμές των εισιτηρίων είναι... φαρμακείο:

Α θέση -> 65 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 48,6 € Αθήνα-Λάρισα / 25,4 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα 
Β θέση -> 55 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 41,5 € Αθήνα-Λάρισα / 22,1 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα

Αίσθηση μας είναι ότι το "ασημένιο βέλος" και όσα άλλα "βέλη" μας φέρουν, θα είναι τελικά ένα μέσο μεταφοράς για λίγους, λόγω των περιορισμένων δρομολογίων και των τσουχτερών τιμών, αφού αν το ψάξει κάποιος περισσότερο μπορεί να βρει καλύτερες τιμές ή παρόμοιες ακόμα και με αεροπλάνο. Και φυσικά πάντα υπάρχει η πολύ καλή επιλογή του ΚΤΕΛ που τουλάχιστον για τον νομό μας συμφέρει τόσο από ποιότητα λεωφορείων, όσο και από θέμα τιμής (μισή τιμή σε σχέση με το "ασημένιο βέλος"), αλλά και από θέμα χρόνου είναι περίπου στις 5 ώρες.


* "Συλλεκτικό" βίντεο. Όταν το "ασημένιο βέλος" είχε σταματήσει για λίγο στην Κατερίνη (7/9/2018):