Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Δύο χρόνια υγιής με το ζόρι...

Δύο σχεδόν χρόνια που με αναγκάζουν να κάνω ράπιντ τεστ. Θα έκανα πάνω κάτω δεν θυμάμαι ακριβώς, περισσότερα από 200 τεστ και άλλα πόσα η οικογένεια μου!







Και όλα ήταν αρνητικά! Ούτε ένα θετικό... Και παρόλα αυτά, η κυβέρνηση με θεωρεί επικίνδυνο για την δημόσια υγεία! Και με αναγκάζει κάθε εβδομάδα να κάνω και να ξανακάνω 1-2 ράπιντ τεστ! Την ίδια ώρα, φίλοι, συγγενείς, γνωστοί και άγνωστοι που εμβολιάστηκαν έχουν κολλήσει και ξανακολλήσει κορονοϊό!!! Έχουν κολλήσει και έχουν μεταδώσει, άγνωστο σε πόσους τον ιό. Αλλά σύμφωνα με την κυβέρνηση, εγώ είμαι αυτός που αποτελεί κίνδυνο για τον διπλανό του...

Δύο σχεδόν χρόνια, ανέχομαι προσβολές, ρατσισμό και μείωση της προσωπικότητας μου, επειδή παραμένω... υγιής! Άρρωστοι άνθρωποι στο μυαλό και την ψυχή, με μεταχειρίζονται σαν να είμαι λεπρός, ενώ αυτοί είναι που κρύβουν το πρόσωπο τους πίσω από μάσκες! Τέτοια απανθρωπιά και εκδικητικότητα που εισέπραξα από την κυβέρνηση μου, δεν την συναντά κανείς ούτε στα πιο τρομακτικά ζώα της πλάσης...

Δύο σχεδόν χρόνια, έχω ξοδέψει από την τσέπη μου, χιλιάδες ευρώ σε φαρμακοποιούς και ιδιωτικά εργαστήρια, επειδή παραμένω υγιής και δεν... αρρώστησα! Όλοι αυτοί θησαύρισαν από το υστέρημα το δικό μου και άλλων συνανθρώπων μου που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με εμένα. Επειδή δεν αρρωστήσαμε ποτέ! Έκοψα από το γάλα των παιδιών μου, δεν μπόρεσα να τους πάρω δεύτερο παπούτσι, την ώρα που φαρμακοποιοί και ιδιωτικά εργαστήρια οικονόμησαν τα τρελά τους!

Δύο σχεδόν χρόνια, η κυβέρνηση με θεωρεί απειλή για την κοινωνία, όχι μόνο επειδή δεν αρρωσταίνω, αλλά επειδή αντιστάθηκα, επειδή δεν "συμμορφώθηκα", επειδή έδειξα αξιοπρέπεια και όρθωσα κόντρα το ανάστημα μου στις προσταγές τους. Έγινα το αδιαπέραστο τοίχος ανάμεσα σε αυτούς και στα παιδιά μου!Είμαι το είδωλο στον καθρέφτη τους που δεν θέλουν να βλέπουν...

Δύο σχεδόν χρόνια, αυτοί που έπρεπε να μιλήσουν, σιωπούν. Δικαστές, εισαγγελείς, δημοσιογράφοι, άνθρωποι του πνεύματος, κλείνουν τα μάτια τους, γυρνάν την πλάτη τους στην αλήθεια και ανέχονται να καταλύονται βασικές αρχές της ελευθερίας και των δικαιωμάτων μου!

Από την αρχή των χρόνων, ποτέ κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι το να είναι υγιής θα αποτελούσε από μόνο του, απειλή για τους διπλανούς του...

* Φωτογραφία από Marc Manhart από το Pixabay