Δευτέρα 22 Μαΐου 2023

Νίκος Τσερτικίδης: Ευχαριστώ όλες και όλους αυτούς που επέλεξαν να με τιμήσουν με την ψήφο τους

Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την αμέριστη εμπιστοσύνη, εκτίμηση και αγάπη που έλαβα από την αρχή αυτού του προεκλογικού αγώνα, μέχρι και το τέλος του.

Ευχαριστώ όλες και όλους αυτούς που επέλεξαν να με τιμήσουν με την ψήφο τους και να μου δώσουν την ευκαιρία να τους εκπροσωπήσω, ήταν ύψιστη τιμή για εμένα να είμαι η επιλογή σχεδόν 1.400 συμπολιτών μου.

Παράλληλα, θέλω να συγχαρώ όλες και όλους τους συνυποψηφίους μου στο Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα ΝΙΚΗ.

Ήταν ένας καλός αγώνας. Ένας αγώνας αξιών, εντιμότητας και αισθήματος υπηρεσίας προς την πατρίδα. Καλή υπηρεσία στους εκλεγμένους και καλή δύναμη στο λαό μας. Είμαι εδώ και αν με αξιώσει ο Κύριος θα είμαι εδώ για την κοινωνία και την πατρίδα. 

Ο Θεός να μας φωτίζει, Χριστός Ανέστη!